بے ذائقہ کڑوے کریلے کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ اس سبزی کے خاص کمالات جن سے آپ بھی بیماریوں سے بچ سکتے ہیں

کریلے

کریلوں یں کیلوریز میں کم ہوتی ہے لیکن یہ سبزی ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ کریلوں میں وٹامن A، C، اور K کے ساتھ ساتھ B وٹامنز کی پوری رینج پائی جاتی ہے۔ یہ غذائی ریشہ کا ایک بہترین ذریعہ ہے، ہاضمہ صحت کو فروغ دیتا ہے اور وزن کو کم رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ کریلا پوٹاشیم، میگنیشیم اور کیلشیم جیسے معدنیات سے بھی بھرا ہوتا ہے، جو دل کی صحت اور مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھتے ہیں۔ ۔ مزید یہ کہ اس میں طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس جیسے flavonoids اور phenolic موجود ہوتے ہیں جو جسم میں آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے اور سوزش سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ کریلا بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرنے کی اپنی صلاحیت کے لیے مشہور ہے، جو اسے ذیابیطس کے شکار افراد کے لیے فائدہ مند بناتا ہے۔ اگرچہ اس کا کڑوا ذائقہ سب کو پسند نہیں آسکتا، لیکن کریلے کو متوازن غذا میں شامل کرنے سے مجموعی صحت اور تندرستی میں مدد مل سکتی ہے۔

کریلا خون میں گلوکوز کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے جس کی وجہ سے یہ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔

کریلے اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرے ہوتے ہیں جو آکسیڈیٹیو تناؤ کا مقابلہ کرتی ہے اور دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتی ہے۔

کریلے میں فائبر کا زیادہ مقدار صحت مند ہاضمہ کو فروغ دیتا ہے اور آنتوں کی مجموعی صحت کو بہتر بناتا ہے۔

اس میں وٹامنز اور معدنیات کی کثرت ہوتی ہے جیسے وٹامن سی اور زنک جو کہ مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد کرتے ہیں۔

کیلوریز میں کم اور فائبر کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے کریلے بھوک کو کم کرکے وزن کم کرنے کی کوششوں میں مدد کر سکتا ہے۔

کڑوے کریلے ایسی سبزی ہیں جو صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتی ہے۔ آج کل کریلوں کا موسم ہے اس لئے آج ہم آپ کو اس آرٹیکل میں اس عام سی سبزی کے بہت سے خاص فائدے بتانے والے ہیں۔

Bitter Melon Ke Nuksan

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Bitter Melon Ke Nuksan and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bitter Melon Ke Nuksan to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira   |   In News  |   0 Comments   |   1194 Views   |   31 Jul 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

بے ذائقہ کڑوے کریلے کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ اس سبزی کے خاص کمالات جن سے آپ بھی بیماریوں سے بچ سکتے ہیں

بے ذائقہ کڑوے کریلے کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ اس سبزی کے خاص کمالات جن سے آپ بھی بیماریوں سے بچ سکتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بے ذائقہ کڑوے کریلے کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ اس سبزی کے خاص کمالات جن سے آپ بھی بیماریوں سے بچ سکتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔