Gurdo Kay Amraz Se Bachna Ab Boht Asan

Kidney Health Tips in Urdu (Gurde Ki Sehat or Ilaj)

گردے ہمارے جسم میں گمنام ہیروں کی طرح ہوتے ہیں جو کچرے اور اضافی مواد کو خارج کرتے ہیں جبکہ یہ نمک، پوٹاشیم اور تیزابیت کی سطح کو بھی کنٹرول کرتے ہیں ۔ جس سے بلڈ پریشر معمول پر رہتا ہے ، جسم میں وٹامن ڈی کی مقدار بڑھتی ہے اور خون کے سرخ خلیات بھی متوازن سطح پر رہتے ہیں ۔ گردوں کے امراض کافی تکلیف دہ اور جان لیوا بھی ثابت ہو سکتے ہیں ۔ تاہم دن بھر میں مناسب مقدار میں پانی کا استعمال گردوں کے امراض کے نتیجے میں موت کے خطرے کو ٹال سکتاہے ۔ kidney health tips in Urdu
یہ بات برطانیہ میں ہونے والی ایک طبی تحقیق میں سامنے آئی ۔ ڈربی رائل ہسپتال کی ایک تحقیق کے مطابق جسم میں پانی کی شدید کمی کے نتیجے میں گردے خون میں موجود زہریلے مواد کو فلٹر کرنے سے قاصر ہوجاتے ہیں اور جمع ہونے والا فضلہ گردوں کے فیل ہونے کا باعث بن جاتاہے ۔ ایسے افراد کی زندگی بچنے کا انحصار گردوں کی پیوندکاری پر ہوتا ہے ۔
تحقیق میں بتایا گیاکہ پانی کی کمی کودورکرنا گردوں کے امراض سے تحفظ دینے کا آسان طریقہ ہے ۔ خاص طور پر درمیانی عمر کے افراد کو اس کا خیال رکھانا چاہیے ۔
تحقیق میں بتا یا گیاکہ اگر کسی شخص کو معمول سے کم پیشاب آرہاہو،قے ومتلی، معدے میں درد ، ذہنی الجھن اور چکر وغیرہ جیسی علامات کا سامنا ہو تو یہ گردوں کے امراض کی علامات ہو سکتی ہیں ۔
محققین کا کہنا تھا کہ گردوں کے امراض کے حوالے سے لوگوں میں شعور کو اُجاگر کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ امراض ہر سال لاکھوں اموات کا باعث بنتے ہیں جس کی روک تھا م بہت آسان ہے ۔

If you want to keep your kidneys working perfectly, here are some kidney health tips in Urdu (gurde ki sehat or ilaj in Urdu).

Kidneys are like hidden gems in our body. Kidneys expel unwanted and toxic substances from the body. This gem of our body also control the level of salt, potassium and acidity in the body. Controlled level of salt and potassium keeps the blood pressure normal, increased vitamin D and also keeps the red cells in the body balanced.

Here is a detailed write up about kidney diseases and treatment in Urdu.

Tags : Kidney Function in Urdu Gurde Ki Bimari Ki Alamat in Urdu

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    49389 Views    |    26 Nov 2019

Comments/Ask Question

Read Blog about Gurdo Kay Amraz Se Bachna Ab Boht Asan and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (Gurdo Kay Amraz Se Bachna Ab Boht Asan) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.