سیاہ انڈرآرمزسے پریشان ہیں؟ اس پریشانی سے چھٹکارہ پانے کے 6 آسان طریقے

عام طور پر، سیاہ بغل(انڈرآرمز) بہت زیادہ ہئیر ریموونگ کریم کے استعمال، ریزر کے زیادہ استعمال ،کی وجہ سے بھی ہوجاتے ہیں یا کسی اور چیز کے ری ایکشن سے بھی ایسا ممکن ہوتا ہے۔ انڈر آرمز کا سیاہ ہونا اس وقت شرمندگی کا باعث بن سکتا ہے جب آپ کو بغیر آستین والے ٹاپس پہننا یا کوئی اور ماڈرن لباس پہننے کا موڈ ہو۔ رنگت رگڑ اور بار بار ریزرکے استعمال کی وجہ سے ہو سکتی ہے، اور عام طور پر ان اثرات کو ختم ہونے میں کچھ وقت لگتا ہے۔
لیکن فکر مند نہ ہوں! ذیل میں، ہم آپ کے انڈر آرمز کو ہلکا اور ہموار بنانے کے لیے تیز ترین علاج بتاتے ہیں اگر آپ کا کوئی بڑا فنکشن یا تقریب آنے والی ہے تو بس تیار ہوجائیے!

سیاہ انڈر آرمز کو ہلکا کرنے کے لیے 6 آسان طریقے

1۔ لیموں اور بیکنگ سوڈا

لیموں ایک حیرت انگیز قدرتی کلینزر ہے اور اسے بیکنگ سوڈا کے ساتھ ملا کر انڈر آرمز کو ہلکا کرنے کے لیے ایک شاندار اسکرب بنا سکتا ہے۔ تھوڑی مقدار میں بیکنگ سوڈا مکس کریں اور تازہ لیموں کا رس شامل کریں اور اسکرب کو اپنے بازوؤں کے نیچے 2 سے 3 منٹ تک مساج کریں۔ بہترین نتائج کے لیے ہفتے میں ایک یا دو بار دہرائیں۔

2۔ ناریل کا تیل

سیاہ بغل سے چھٹکارا حاصل کرنے کی کوشش کرتے وقت، بازوؤں کے نیچے موئسچرائز کرنا انتہائی ضروری ہے۔ ناریل کے تیل میں وٹامن ای ہوتا ہے جو اسے ایک بہترین قدرتی موئسچرائزر بناتا ہے جو وقت کے ساتھ ساتھ سیاہ حصوں کو ہلکا کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3۔ سنگترے کا چھلکا

نارنجی کے چھلکوں میں ہلکی اور ایکسفولیٹنگ خصوصیات ہوتی ہیں جن کا استعمال انڈرآرمزکی جلد کو ہلکا کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ سنگترے کے کچھ چھلکے سورج کے نیچے کچھ دنوں تک رکھیں جب تک کہ وہ مکمل طور پر خشک نہ ہو جائیں۔ سوکھے ہوئے نارنجی(اورنج) کے چھلکوں کو اس وقت تک پیس لیں جب تک کہ وہ پاؤڈر کی شکل میں نہ آجائیں۔ دو چائے کے چمچ پاؤڈر نارنجی یا سنگترے کے چھلکوں کو کافی مقدار میں عرقِ گلاب اور دودھ میں ملا کر گاڑھا پیسٹ بنائیں۔ اس پیسٹ سے اپنے بغلوں کو آہستہ سے صاف کریں اور پھر اسے تقریباً 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ آخر میں اس جگہ کو ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ بہترین نتائج کے لیے ہفتے میں دو یا تین بار عمل کو دہرائیں۔

4۔ آلو

آلو کے پتلے ٹکڑے لیں اوراس سے بغلوں کو 5 سے 7 منٹ تک رگڑیں۔ سادے پانی سے دھولیں اوراس عمل کو ہفتے میں 2-3 بار دہرائیں۔ یہ مؤثر ہے کیونکہ آلو میں قدرتی بلیچنگ خصوصیات ہیں۔

5۔ کھیرا

کھیرے میں قدرتی بلیچنگ کی خصوصیات ہوتی ہیں جو آلو کی طرح گہری رنگت والی جلد کو ہلکا کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ بس کھیرے کا ایک پتلا ٹکڑا اپنی بغلوں پر رگڑیں یا کھیرے کو پیس کر جوس کو بازوؤں کے نیچے لگائیں۔ یہ روزانہ ایک یا دو بار کریں جب تک کہ آپ نتائج سے مطمئن نہ ہوں۔

6۔ ویکس

سیاہ انڈرآرمز کو فوری طور پر ہلکا کرنے کے لیے ویکسنگ پر جائیں۔ ویکسنگ انڈر آرم کے تمام بالوں کو جڑوں سے نکال دیتی ہے اور کسی بھی مردہ جلد کو دور کرتی ہے۔

Baghlon Ki Siyahi Khatam Karne Ke Tarikay

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Baghlon Ki Siyahi Khatam Karne Ke Tarikay and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Baghlon Ki Siyahi Khatam Karne Ke Tarikay to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2317 Views   |   18 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

سیاہ انڈرآرمزسے پریشان ہیں؟ اس پریشانی سے چھٹکارہ پانے کے 6 آسان طریقے

سیاہ انڈرآرمزسے پریشان ہیں؟ اس پریشانی سے چھٹکارہ پانے کے 6 آسان طریقے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سیاہ انڈرآرمزسے پریشان ہیں؟ اس پریشانی سے چھٹکارہ پانے کے 6 آسان طریقے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔