بغل میں پمپلز کیوں ہیں؟ جانئے اسکی وجوہات کیا ہیں اور یہ کون سی بیماریوں کا سبب بن سکتے ہیں

پمپلز ایسے دھبے ہوتے ہیں جو اکثر آپ کی جلد کے سوراخوں یا پسینے کے غدود میں بیکٹیریا کے جمع ہونے سے بنتے ہیں۔ اگرچہ یہ ایک عام بات ہے کہ حساس جگہوں جیسے کہ آپ کے بازوؤں کے نیچے بغل میں پمپل آپ کی پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں۔

انڈر آرم کے پمپل غیر معمولی نہیں ہیں، وہ عام طور پر بے ضرر ہوتے ہیں اور خود ہی غائب ہو جاتے ہیں۔ وہ بغیر علامات کے چھوٹے گوشت کے دھبے کے طور پر ظاہر ہو سکتے ہیں، یا خارش اور تکلیف کے ساتھ، سرخ، سوجن کے ساتھ ظاہر ہو سکتے ہیں۔

بغل میں دانوں کی وجہ

بازوؤں کے آگے پیچھے جھولنے کے ساتھ ہی انڈر آرم ایریا کو کافی زیادہ رگڑ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ جب بھی جلد رگڑتی ہے، تو یہ ممکن ہے کہ چوٹ، جلن، اور یہاں تک کہ انفیکشن بھی ہو سکتا ہے۔ بغل میں پمپلز بننے کی کئی وجوہات ہیں جیسے کہ؛

اُگے ہوئے بال

مونڈنا اور بالوں کو ہٹانے کی دوسری شکلیں اندر گرنے والے بالوں کی عام وجوہات ہیں، ایک ایسی حالت جس کے نتیجے میں بغل میں دانے ہو سکتے ہیں۔ دوسری صورتوں میں، مردہ جلد بالوں کو روک سکتی ہے، جس سے بال اوپر کی طرف بڑھنے کے بجائے جلد کے نیچے اگنے لگتے ہیں۔ یہ خارش، درد، سوزش اور پیپ کا سبب بن سکتے ہیں

اندر اگنے والے بالوں کا کوئی عام علاج نہیں ہے، لیکن ان کو روکا جا سکتا ہے۔ اسے روکنے کے لیے کچھ طریقے ہیں۔ جیسے کہ بالوں کو صاف کرنے کے لیے تازہ سنگل بلیڈ استعمال کریں، جس سمت بال بڑھ رہے ہیں اسی سمت مونڈیں اور اسکے بعد جلد پر ٹھنڈا کپڑا لگائیں۔

جلد پر سوزش یا دانے

بغل کے بالوں کے گرد سرخ یا سفید دھبے دردناک زخموں میں بدل سکتے ہیں جو ٹھیک ہونے میں سست ہیں۔ یہ زیادہ سنگین صورتوں میں، مستقل بالوں کے جھڑنے اور داغوں کا سبب بن سکتا ہے۔ بغلوں کے پمپلس کے علاوہ، آپ کو کچھ علامات کا سامنا ہو سکتا ہے جیسے خارش، جلن کا احساس، جلد کا نرم ہونا، پیپ والے چھالے وغیرہ۔ سنگین صورتوں میں، آپ کا ڈاکٹر دوا تجویز کر سکتا ہے۔

کانٹیکٹ ڈرمیٹیٹائٹس

کانٹیکٹ ڈرمیٹیٹائٹس ایک خجلی والی خارش ہے جو اکثر الرجک رد عمل کی وجہ سے ہوتی ہے۔ اس حالت کو جان لیوا نہیں سمجھا جاتا، عام طور پر ہفتوں کے اندر اندر صاف ہوجاتی ہے۔ خارش آپ کے جسم کے اس حصے پر ظاہر ہوتی ہے جہاں الرجین کا سامنا ہو۔

اسکن انفیکشن

آپ کا ڈاکٹر سوزش کو کم کرنے اور انفیکشن سے لڑنے کے لیے اینٹی بائیوٹکس تجویز کر سکتا ہے۔ ایکنی کی ظاہری شکل کو کم کرنے کے لیے تجویز کردہ علاج کے ساتھ مہاسوں کی دوائیں بھی تجویز کی جاتی ہیں۔ زیادہ سنگین صورتوں میں، آپ کا ڈاکٹر سرجری تجویز کر سکتا ہے۔

Baghal Mein Pimple Kiyun Hotay Hain

Discover a variety of Beauty and Skin Care articles on our page, including topics like Baghal Mein Pimple Kiyun Hotay Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Baghal Mein Pimple Kiyun Hotay Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   3079 Views   |   25 Jan 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 July 2024)

بغل میں پمپلز کیوں ہیں؟ جانئے اسکی وجوہات کیا ہیں اور یہ کون سی بیماریوں کا سبب بن سکتے ہیں

بغل میں پمپلز کیوں ہیں؟ جانئے اسکی وجوہات کیا ہیں اور یہ کون سی بیماریوں کا سبب بن سکتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بغل میں پمپلز کیوں ہیں؟ جانئے اسکی وجوہات کیا ہیں اور یہ کون سی بیماریوں کا سبب بن سکتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔