ہر گھر میں کھانے کی ابتداء انڈے سے ہوتی ہے۔۔ جانیے گھر میں انڈے پکانے کے 5 صحت مند طریقے

گھر میں انڈے کیسے پکائیں؟

انڈے پروٹین کا نسبتاً سستا اور آسانی سے دستیاب ذریعہ ہیں ۔ یہ ورسٹائل ہے اور اسے مختلف انداز اور شکلوں میں پکایا جا سکتا ہے۔ صحت مند چکنائی، پروٹین، وٹامنز اور معدنیات سے بھرے انڈے کو غذائیت بخش سمجھا جاتا ہے۔ اس کے غذائی اجزاء کی بدولت دنیا بھر کے ماہرین صحت اور غذائی ماہرین لوگوں کو اپنی روزمرہ کی خوراک میں انڈے شامل کرنے کا مشورہ دے رہے ہیں۔ انڈے اس قدر ورسٹائل ہوتے ہیں کہ ہم انہیں جس طرح چاہیں پکا سکتے ہیں۔ لیکن انڈوں کی خوبی سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے اسے صحت مند طریقے سے کھانے کی ضرورت ہے! انڈے کھانے کے چند صحت بخش طریقے یہ ہیں۔

اُبلا ہوا انڈا:

بغیر تیل اور فرائی کی ضرورت کے، ابلے ہوئے انڈے سادہ ضرور ہیں لیکن حیرت انگیز طور پر صحت مند اور مزیدار بھی۔ ابلے ہوئے انڈوں میں تمام ضروری غذائی اجزاء، پروٹین اور صحت بخش چکنائی ہوتی ہے۔ اُبلے ہوئے انڈے دماغ کو مضبوط بنانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ مزید یہ کہ صرف 77 کیلوریز اور 5 گرام چکنائی کے ساتھ سخت ابلے ہوئے انڈوں کو وزن کم کرنے والی کسی بھی غذا میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

پانی میں پکا ہوا انڈا:

انڈے کھا کردن کو شروع کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔ لیکن تیل استعمال کرنے کے بجائے، کوئی بھی پانی میں پکا ہوا انڈا لے سکتا ہے۔ انڈے کو گرم ابلتے ہوئے پانی میں توڑیں، اسے 3 منٹ تک پکنے دیں اور آپ کے پاس کچھ ہی وقت میں بہترین پوچ ایگ تیار ہو جائے گا! اپنے ذائقے کے مطابق نمک اور کالی مرچ ڈالیں۔ اس سے صحت مند اور متوازن کھانا بنانے کے لیے اسے ملٹی گرین ٹوسٹ اور ابلی ہوئی سبزیوں کے ساتھ کھائیں ۔ 10 گرام چکنائی اور 72 کیلوریز کے ساتھ، ناشتے میں انڈے کا پکانا یقیناً ایک صحت مند انتخاب ہے جو آپ کر سکتے ہیں۔

اسکرمبلڈ ایگ:

اسکرمبلڈ ایگ زیادہ صحت بخش ہے کیونکہ اس میں کم سے کم تیل اور تلنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اسے زیادہ پکانے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایک پیالے میں کچھ انڈوں کو پھینٹ کر پین میں ڈال دیں۔ چند منٹ تک ہلائیں اور بس! اسکرامبلڈ انڈے کو پین سے نکالیں اور اپنے ذائقے کے مطابق نمک اور کالی مرچ کے ساتھ سیزن کریں۔ دو انڈوں کی ایک سکریمبلڈ ڈش میں تقریباً 148 کیلوریز اور 10 گرام چکنائی ہوتی ہے جسے صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔

سورج کی شکل والا انڈا(ہاف فرائی):

اسکرمبلڈ انڈوں کے بجائے، آنے والے روشن اور خوشگوار دن کے لیے سورج کا رخ کریں! انڈے کو صرف ایک طرف فرائی کرنے سے یہ بہتر ہوتا ہے کیونکہ اسے پکانے کے لیے کم سے کم تیل کی ضرورت ہوتی ہے۔ انڈوں کو ڈیپ فرائی کرنے سے ان کی غذائیت ختم ہو جاتی ہے اور چربی میں اضافہ ہوتا ہے، اس لیے سنی سائیڈ اپ بہترین ، مزیدار لیکن صحت بخش انڈے ہیں۔ تقریباً 90 کیلوریز اور 6.8 گرام چکنائی کے ساتھ، بالغوں کے لیے درکار روزانہ کیلوریز کا صرف 5 فیصد ہے۔

آملیٹ:

ہاں، آملیٹ صحت مند ہو سکتا ہے اگر مناسب طریقے سے تیار کیا جائے! آملیٹ سے غذائیت سے بھرپور کھانا بنانے کے لیے ایک پیالے میں انڈوں کو پھینٹتے ہوئے بہت ساری سبزیاں اور یہاں تک کہ چکن بھی شامل کریں۔ سادہ آملیٹ کھانے کے بجائے، ان اجزاء کو شامل کرنے سے یہ صحت مند اور بلاشبہ مزیدار بھی ہوگا۔ بس یاد رکھیں کہ آملیٹ کو زیادہ نہ پکائیں، کیونکہ یہ اپنے تمام غذائی اجزاء کھو دے گا۔ ایک انڈے سے بننے والے آملیٹ میں 94 کیلوریز اور 15 گرام چربی ہوتی ہے لیکن یہ اضافی اجزاء پر منحصر ہے ۔

نوٹ کرنے والی چیزیں:

جب آپ کم کیلوریز والی غذا لیتے ہیں تو ابلے ہوئے انڈے انہیں کھانے کا بہترین طریقہ ہیں۔ انڈوں کو زیادہ پکانا ان کے غذائی اجزاء سے محروم کر سکتا ہے، جبکہ کم آنچ پر پکانے سے ان کی غذائیت برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔ انڈوں کا کسی بھی شکل میں لطف اٹھائیں اور انہیں سبزیوں کے ساتھ جوڑنے سے ذائقہ میں اضافہ ہوگا اور پلیٹ صحت مند بھی ہوگی!

By Afshan    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    8586 Views    |    19 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about ہر گھر میں کھانے کی ابتداء انڈے سے ہوتی ہے۔۔ جانیے گھر میں انڈے پکانے کے 5 صحت مند طریقے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (ہر گھر میں کھانے کی ابتداء انڈے سے ہوتی ہے۔۔ جانیے گھر میں انڈے پکانے کے 5 صحت مند طریقے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.