کیا انڈے گٹھیا کے درد میں اضافہ کرتے ہیں؟ جانیں ماہرین اس بارے میں کیا کہتے ہیں، اہم معلومات جو اس درد میں کمی لانے میں آپ کی مدد کرے

کچھ لوگ شکایت کرتے ہیں کہ انڈے کھانے سے ان کے گٹھیا کی علامات بڑھ جاتی ہیں، لیکن اس کے سائنسی ثبوت محدود ہیں۔ انڈوں کا کوئی اثر ہوتا ہے یا نہیں اس کا انحصار فرد پر ہوتا ہے۔

سوزش اس کا حصہ ہے جو گٹھیا کے درد کا سبب بنتا ہے۔ انڈوں میں کچھ سوزش آمیز مرکبات ہوتے ہیں، جو ان کے درمیان تعلق کی وضاحت کر سکتے ہیں۔ متبادل طور پر، یہ بھی ہو سکتا ہے کہ گٹھیا کے شکار کچھ لوگوں کو انڈوں سے الرجی یا حساسیت بھی ہو۔

انڈے اور گٹھیا کے درمیان تعلق کے بارے میں جاننے کے لیے پڑھیں، گٹھیا کس طرح درد اور خود سے قوت مدافعت کو متاثر کرتا ہے، اور دیگر غذائیں جو پریشانی کا باعث ہو سکتی ہیں۔

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ اس کی وجہ یہ ہے کہ انڈے جسم میں سوزش کی سطح کو متاثر کرتے ہیں۔ سوزش انفیکشن یا چوٹ پر جسم کا قدرتی ردعمل ہے۔ تھوڑی مقدار میں، یہ مددگار ثابت ہو سکتا ہے، لیکن جب یہ دائمی ہو، تو یہ طویل مدتی درد یا سوجن کا سبب بن سکتا ہے۔

انڈے گٹھیا کو خراب کیوں کر سکتے ہیں؟

سوزش اس کے پیچھے ایک نظریہ ہے کیوں کہ کچھ لوگوں کو لگتا ہے کہ انڈے ان کے گٹھیا کو بڑھاتے ہیں۔ ایک اور نظریہ کھانے کی الرجی ہے۔

انڈے کی الرجی کھانے کی سب سے عام الرجی میں سے ایک ہے، اور اسی طرح گٹھیا کی طرح، الرجک ردعمل جسم میں سوزش کو بڑھاتا ہے۔ جو لوگ انڈوں پر رد عمل ظاہر کرتے ہیں اور جوڑوں کے درد میں بھی مبتلا ہوتے ہیں ان میں یہ علامات مزید خراب ہوتی ہیں۔

Anda Khane Se Gathiya Ka Dard Hota Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Anda Khane Se Gathiya Ka Dard Hota Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Anda Khane Se Gathiya Ka Dard Hota Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   836 Views   |   27 Nov 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

کیا انڈے گٹھیا کے درد میں اضافہ کرتے ہیں؟ جانیں ماہرین اس بارے میں کیا کہتے ہیں، اہم معلومات جو اس درد میں کمی لانے میں آپ کی مدد کرے

کیا انڈے گٹھیا کے درد میں اضافہ کرتے ہیں؟ جانیں ماہرین اس بارے میں کیا کہتے ہیں، اہم معلومات جو اس درد میں کمی لانے میں آپ کی مدد کرے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا انڈے گٹھیا کے درد میں اضافہ کرتے ہیں؟ جانیں ماہرین اس بارے میں کیا کہتے ہیں، اہم معلومات جو اس درد میں کمی لانے میں آپ کی مدد کرے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔