اسٹرابیری کو دہی میں ملا کر کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ جان کر آپ بھی ایسا کرنا چاہیں گے

سرخ، رسیلی اور کھٹے میٹھے ذائقے والی اسٹرابیری کے شوقین سارا سال اس لذیذ پھل کا انتظار کرتے ہیں. آج ہم آپ کو بتائیں گے ان فائدوں کے بارے میں جو اسٹرابیری کھانے سے آپ کو ملتے ہیں اور یہ بھی بتائیں گے کہ ان فائدوں کو دگنا کیسے کیا جاسکتا ہے.

اسٹرابیری انتہائی غذائیت سے بھرپور پھل ہیں. ایک پیالی اسٹرابیری میں صرف 49 کیلوریز ہوتی ہیں جس کا مطلب یہ ہے کہ یہ وزن کم کرنے والوں کے لئے مفید پھل ہے. اسٹرابیری وٹامن سی کا بہترین ذریعہ ہیں جو مدافعتی نظام اور جلد کی صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ اسٹرابیری مینگنیج، فولیٹ (وٹامن B9) اور پوٹاشیم سے بھی بھرپور ہوتی ہے جو کہ مختلف جسمانی افعال کے لیے ضروری ہیں۔ ان میں اینٹی آکسیڈنٹس کی بہت زیادہ مقدار ہوتی ہے، خاص طور پر اینتھوسیاننز، جو دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ اسٹرابیری غذائی ریشہ کا اچھا ذریعہ ہے جو ہاضمے میں مدد کرتی ہے اور آنتوں کی صحت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتی ہے۔ ان کا کم گلیسیمک انڈیکس انہیں شوگر کے مریضوں کے لیے فائدہ مند بناتا ہے.

اسٹرابیری اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے بشمول اینتھوسیاننز، جو دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔ یہ مرکبات LDL یعنی خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے، بلڈ پریشر کو کم کرنے، اور خون کی شریانوں کی صفائی کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں جن سے دل کی صحت بہتر ہوتی ہے.

مٹھاس کے باوجود اسٹرابیری میں کم گلائسیمک انڈیکس اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے اور کھانے کے بعد اچانک شوگر بڑھنے سے روکنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے خاص طور پر فائدہ مند ہے جو ذیابیطس کے شکار ہیں.

اسٹرابیری میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور فائٹو کیمیکلز، جیسے ellagic acid اور flavonoids، کینسر کی روک تھام میں مددگار ہیں۔ یہ مرکبات ٹیومر کی نشوونما کو روکنے اور جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

اسٹرابیری میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس کی زیادہ مقدار دماغی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہوتی ہے۔ یہ مرکبات آکسیڈیٹیو تناؤ اور سوزش کا مقابلہ کرنے میں مدد کرتے ہیں، جن سے سیکھنے اور یاد رکھنے کے عمل میں بہتری آتی ہے. اس لیے اسٹرابیری کا باقاعدگی سے استعمال بڑھاپے میں بھولنے کے مسائل پر قابو پانے کے لئے بھی بہترین ہے.

اسٹرابیری میں وٹامن سی کہ بھاری مقدار کولیجن کی پیداوار بڑھاتی ہے جو جلد کی لچک کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ وٹامن سی ایک اینٹی آکسیڈنٹ کے طور پر بھی کام کرتا ہے، جو جلد کو دھوپ، آلودگی اور بڑھاپے سے ہونے والے نقصان سے بچاتا ہے، جس سے جلد صحت مند اور زیادہ جوان نظر آتی ہے۔

اسٹرابیری کو دہی کے ساتھ ملانا ان کے فوائد میں اضافہ کرتا ہے. اسٹرابیری میں موجود وٹامن سی ہڈیوں کی صحت کے لیے ضروری دہی سے کیلشیم کے جذب کو بڑھاتا ہے۔ دہی، پروبائیوٹکس سے بھرپور ہے جس سے آنتوں کی صحت بہتر ہوتی ہے اور جب اسٹرابیری کے غذائی ریشہ کے ساتھ دہی ملتا ہے تو نظام ہاضمہ تیز ہوجاتا ہے. جس سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے. اسٹرابیری میں کیلوریز کم اور پانی اور فائبر زیادہ ہوتے ہیں جب کہ دہی میں پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جس سے پیٹ بھرے ہونے کا احساس ہوتا ہے اور انسان زیادہ کھانے سے بچ جاتا ہے. اسٹرابیری میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس، جیسے اینتھوسیاننز اور ایلیجک ایسڈ، دہی میں موجود پروبائیوٹکس کی سوزش مخالف خصوصیات کے ساتھ مل کر مدافعتی نظام کو مزید مضبوط بناتے ہیں اور مختلف بیماریوں سے بچاتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ دونوں چیزیں جلد کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں کیونکہ اسٹرابیری میں موجود وٹامن سی اور دہی میں موجود کلچرز خلیات کی صفائی اور نشوونما میں مدد کرتے ہیں۔ مجموعی طور پر، دہی کے ساتھ اسٹرابیری نہ صرف ایک لذیذ ناشتہ ہے بلکہ غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس ہے جو کہ صحت کو بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے۔

Benefits Of Eating Strawberries With Yogurt

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Eating Strawberries With Yogurt and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Eating Strawberries With Yogurt to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   534 Views   |   22 Jan 2024
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

اسٹرابیری کو دہی میں ملا کر کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ جان کر آپ بھی ایسا کرنا چاہیں گے

اسٹرابیری کو دہی میں ملا کر کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ جان کر آپ بھی ایسا کرنا چاہیں گے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اسٹرابیری کو دہی میں ملا کر کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ جان کر آپ بھی ایسا کرنا چاہیں گے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔