دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو رسیلے آلوچے آج ہی گھر لے آئیں۔۔ موسم کے پھل میں چھپے 5 زبردست فائدے! جانیں

کھٹے میٹھے، رسیلے آلوچے جہاں اپنے خوبصورت رنگ سے لوگوں کی توجہ کھینچتے ہیں وہیں ان کا ذائقہ بھی کھانے والوں کی طبعیت تروتازہ کردیتا ہے۔ آج کل آلوچے کا سیزن عروج پر ہے۔ اس لئے اس آرٹیکل میں ہم آپ کو آلوچے کے فائدے بتائیں گے تا کہ آپ اس موسمی پھل سے خوب خوب فائدہ اٹھائیں۔

غذائی اہمیت

غذائیت سے بھرے پھل آلوچے میں کیلوریز کم ہوتی ہیں، ہر پھل میں تقریباً 30 کیلوریز ہوتی ہیں۔ آلوچہ غذائی ریشہ کا ایک بڑا ذریعہ ہیں، جو تقریباً 1.4 گرام فی پھل فراہم کرتا ہے۔ یہ فائبر ہاضمے میں مدد کرتا ہے اور آنتوں کی صحت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ آلوچوں میں قدرتی شکر اور کاربوہائیڈریٹ بھی ہوتے ہیں جو جسم کو توانائی فراہم کرتے ہیں۔ آلوچے وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ۔ مدافعتی نظام کو سہارا دیتے ہیں اور صحت مند جلد کو فروغ دیتے ہیں۔ ان میں وٹامن K کی مقدار بھی موجود ہوتی ہے جو خون کے جمنے اور ہڈیوں کی صحت میں معاون ہے۔ آلوچہ پوٹاشیم جیسے ضروری معدنیات اپنے اندر سموئے ہوئے ہیں جو دل کی صحت کو برقرار رکھنے اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

آلوچہ کھانے کے 5 زبردست فائدے

آلوچے میں غذائی ریشہ کی بھرپور مقدار ہوتی ہے جو کہ صحت مند ہاضمہ کو فروغ دیتا ہے اور قبض کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔
آلوچہ وٹامن سی کی اچھی مقدار فراہم کرتا ہے، جو مدافعتی افعال کو بڑھانے اور عام بیماریوں سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔
اس پھل میں موجود پوٹاشیم بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے اور قلبی امراض کے خطرے کو کم کرنے میں مدد دے کر دل کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے۔

آلوچے میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی آکسیڈیٹیو تناؤ سے لڑ کر اور کولیجن کی پیداوار کو فروغ دے کر صحت مند جلد میں حصہ ڈالتے ہیں۔
آلوچے میں کیلوریز کی مقدار کم اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جس کی وجہ سے وہ ایک تسلی بخش ناشتہ بنتے ہیں جو بھر پور احساس کو فروغ دے کر وزن کے انتظام میں مدد کر سکتے ہیں۔

Alucha Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Alucha Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Alucha Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1653 Views   |   12 Jul 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو رسیلے آلوچے آج ہی گھر لے آئیں۔۔ موسم کے پھل میں چھپے 5 زبردست فائدے! جانیں

دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو رسیلے آلوچے آج ہی گھر لے آئیں۔۔ موسم کے پھل میں چھپے 5 زبردست فائدے! جانیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دل کی بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں تو رسیلے آلوچے آج ہی گھر لے آئیں۔۔ موسم کے پھل میں چھپے 5 زبردست فائدے! جانیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔