40 سال کی عمر کے بعد شادی کا تجربہ کیسا ہے؟ شعیب اختر پہلی بار بیٹے اور بیوی کے بارے میں بول پڑے

"جوانی میں کافی شرارتی تھا. جو کچھ کرنا تھا تب کرچکا. 40 کی عمر میں جب شادی کی تو بہت خوش تھا. بیٹے اور بیوی کو دینے کے لئے بہت وقت ہے"

یہ کہنا ہے ماضی کے تیز ترین بولر شعیب اختر کا جو اب اردو فلکس کے لیے ایک شو کی میزبانی بھی کر رہے ہیں اور جب وہ اپنے مہمانوں شائستہ لودھی اور ندا یاسر سے بات کر رہے تھے تو انہوں نے بعد کی عمر میں شادی کے موضوع پر بات کی۔ شعیب نے شیئر کیا کہ وہ زندگی میں دیر سے شادی کرنے کے اپنے فیصلے سے خوش ہیں۔ انہوں نے کہا کہ انہوں نے 40 سال کی عمر میں شادی کی تھی اور انہوں نے خود کو مکمل طور پر بدل لیا ہے۔ وہ اب شرارتی لڑکے نہیں ہیں اور اپنے خاندان کے ساتھ وقت گزارنا پسند کرتے ہیں.

انہوں نے مزید کہا کہ شادی کے بعد انہوں نے اپنی اہلیہ کے ساتھ کافی وقت گزارا اور وہ اپنے بچوں پر مناسب توجہ دینے میں کامیاب رہے جس کے لیے وہ شکر گزار ہیں۔ وہ گزشتہ 5 سال سے اپنی بیوی اور بیٹوں میکائیل اور مجدد پر توجہ مرکوز کیے ہوئے ہیں.

اسی دوران پروگرام کی مہمان ڈاکٹر شائستہ نے کہا کہ شعیب اختر ہمیشہ سے خاندان سے محبت کرنے والے شخص ہیں. جب ان کی والدہ حیات تھیں اور عمرہ پر گئی تھیں تب وہ ان کو بہت زیادہ یاد کرتے تھے.

Shoaib Akhtar Talks About Marriage After 40

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Shoaib Akhtar Talks About Marriage After 40 and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Shoaib Akhtar Talks About Marriage After 40 to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   18637 Views   |   21 Nov 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 02 March 2024)

40 سال کی عمر کے بعد شادی کا تجربہ کیسا ہے؟ شعیب اختر پہلی بار بیٹے اور بیوی کے بارے میں بول پڑے

40 سال کی عمر کے بعد شادی کا تجربہ کیسا ہے؟ شعیب اختر پہلی بار بیٹے اور بیوی کے بارے میں بول پڑے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ 40 سال کی عمر کے بعد شادی کا تجربہ کیسا ہے؟ شعیب اختر پہلی بار بیٹے اور بیوی کے بارے میں بول پڑے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔