غذائیت اور مزے سے بھرپور اخروٹ ۔۔ اسے زیادہ دیر تک فریش رکھنے کے لیے اسٹور کرنے کا صحیح طریقہ

اخروٹ کو گھر میں کیسے ذخیرہ کریں:

اخروٹ زمین کی صحت مند ترین غذاؤں میں سے ایک ہیں۔ وہ اومیگا 3، پروٹین اور فائبر جیسے غذائی اجزاء سے بھرے ہوتے ہیں۔ اکثر لوگ اسے پسند بھی کرتے ہیں اور مختلف کھانے کی چیزوں میں کافی استعمال کرتے ہیں جیسے کہ سبزیوں اور پھلوں کو سلاد کے لیے ٹاس کرنا، اسموتھی میں ملانا، سالن میں شامل کرنا، میٹھا گارنش کرنا، یا روزمرہ کو صحت بخش بنانے کے لیے ناشتے میں سیریلز وغیرہ کے ساتھ ۔ لیکن اخروٹ جلدی جلدی خراب ہو جاتے ہیں۔ اس کی گری دار میوے کی خوشبو اور میٹھا ذائقہ برقرار رکھنے کے لیے، آپ کو اخروٹ کو صحیح طریقے سے اسٹورکرنا چاہیے۔ اگر آپ ایسا کرنے میں ناکام رہتے ہیں، تو آپ کے پاس انہیں پھینکنے کے سوا کوئی چارہ نہیں رہتا۔۔۔

اخروٹ خراب کیوں ہوجاتے ہیں؟

اخروٹ واحد درخت کا میوہ ہے جس میں پودے پر مبنی اومیگا 3 کی نمایاں مقدار ہوتی ہے۔ اس صحت مند چکنائی کی وجہ سے اخروٹ دیگر گری دار میوے کے مقابلے میں جلد اپنی تازگی کھو دیتے ہیں۔ ان غذائیت سے بھرپور گری دار میوے کو خراب ہونے سے کیسے بچایا جائے۔ یہاں ہم یہ جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔

کہاں اسٹور کرنا ہے؟

اگر آپ انہیں زیادہ دیر تک فریش رکھنا چاہتے ہیں تو چھلکے والے یا بغیر چھلکے والے اخروٹ کو ریفریجریشن کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ انہیں ریفریجریٹر یا فریزر میں رکھ سکتے ہیں، اس بات پر منحصر ہے کہ آپ انہیں کب استعمال کرنے جا رہے ہیں۔ اگر آپ انہیں ایک ماہ کے اندر استعمال کرنے جا رہے ہیں، تو آپ کو انہیں فریج میں رکھنا چاہیے، ورنہ فریزر میں۔ یاد رکھیں - کولڈ اسٹوریج تازہ ذائقہ کے برابر ہے۔ عام طور پر، وہ فریزر میں ایک سال تک رہ سکتے ہیں۔ بڑی خبر یہ ہے کہ انہیں ڈیفروسٹ کرنے کی بھی ضرورت نہیں ہے۔ آپ انہیں براہ راست فرج یا فریزر سے نکال کر کھا سکتے ہیں!

اسٹور کیسے کریں؟

چھلے ہوئے یا بغیر چھلکے، اخروٹ کو ائیر ٹائٹ کنٹینر میں رکھنے کی ضرورت ہے۔ ریفریجریٹر یا فریزررکھے جانے والی چیزوں کو زپ لاک بیگ میں بھی رکھا جا سکتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ اخروٹ نمی، روشنی اور گرمی سے دور رہیں ان کی تازگی برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔

ایک آخری ٹپ:

آخر میں، ہمارا مشورہ ہے کہ اخروٹ کو صرف ضرورت پڑنے پر ہی توڑ کر استعمال کریں۔ یاد رکھیں کہ شیل کو پہلے سے ہٹانے سے گری دار میوے کے خشک ہونے، ذائقہ کھونے یا خراب ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔

Akhrot Ke Fayde Aur Store Karne Ka Tarika

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Akhrot Ke Fayde Aur Store Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Akhrot Ke Fayde Aur Store Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1510 Views   |   22 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 May 2024)

غذائیت اور مزے سے بھرپور اخروٹ ۔۔ اسے زیادہ دیر تک فریش رکھنے کے لیے اسٹور کرنے کا صحیح طریقہ

غذائیت اور مزے سے بھرپور اخروٹ ۔۔ اسے زیادہ دیر تک فریش رکھنے کے لیے اسٹور کرنے کا صحیح طریقہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ غذائیت اور مزے سے بھرپور اخروٹ ۔۔ اسے زیادہ دیر تک فریش رکھنے کے لیے اسٹور کرنے کا صحیح طریقہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔