ایک شاندار دن کے آغاز کے لئے صبح کی ابتداء بھرپور طریقے سے کریں ۔۔ کیونکہ زندگی اللہ کی دی ہوئی بہترین نعمت ہے

ہم سب چاہتے ہیں کہ ہماری زندگی منظم اور ہموار ہو لیکن بہت کم لوگ ایسا کرتے ہیں۔ زیادہ تر لوگ اپنی قسمت اور حالات کو مورد الزام ٹھہرا کر اس صورتحال کی ذمہ داری لینے سے گریز کرتے ہیں اور زندگی میں اپنی مطلوبہ چیزوں کو حاصل کرنے کے لیے خاطر خواہ کوششیں نہیں کرتے۔ آپ کی تمام خواہشات کی تکمیل کے لیے ضروری ہے کہ زندگی میں مثبت توانائی کا بہاؤ ہو۔ یہاں یہ ہے کہ آپ مثبت توانائی کے اس بہاؤ کو کیسے برقرار رکھ سکتے ہیں؟

دن کا پہلا کام:

صبح تازہ پانی پئیں، سب سے پہلے کسی پرسکون جگہ پر 10 سے 15 منٹ بیٹھیں اور اپنے آپ کو وقت دیں۔ سوچیں آج کیا کرنا ہے۔ اس سب میں اپنے لیے وقت نکالنے کا منصوبہ بنائیں۔

اپنی زندگی کے لئے شکر گزار بنو:

زندگی خدا کی دی ہوئی بہترین نعمت ہے۔ کمی تو ہر کسی کی زندگی میں ہوتی ہے۔ دنیا کا امیر ترین شخص بھی کسی نہ کسی کمی یا پریشانی کا شکار ہوگا۔ اس لیے ان پر توجہ نہ دیں۔ ہمیں یہ دیکھنا ہے کہ ہمارے پاس کیا ہے اور اس کے لیے اللہ کا شکر ادا کرنا چاہیے۔ آپ یہ سب کچھ اپنے لیے مقرر کردہ 15 منٹ میں کر سکتے ہیں۔

ہلکی پھلکی ورزش:

صبح تھوڑی سی چہل قدمی یا ہلکی ورزش، یوگا یا اسٹریچنگ سے جسم کو نئی توانائی ملتی ہے۔ معدہ اچھی طرح صاف ہوتا ہے اور دن بھر تازگی رہتی ہے۔ اس سے آپ اپنا کام پوری توجہ کے ساتھ کر سکتے ہیں اور توجہ مرکوز کرکے کیے گئے کام کا نتیجہ ہمیشہ آپ کے حق میں آتا ہے۔ یہ نتیجہ آپ کو اپنی زندگی کے مقاصد حاصل کرنے میں مدد دے گا۔

آپ کی شام :

ہر صبح کی طرح شام میں بھی کچھ لمحے اپنے لیے نکالیں۔ یہ وقت کم از کم 30 منٹ ہونا چاہیے۔ جب آپ اپنے پورے دن کے بارے میں سوچ سکتے ہیں۔ آج سوچنے کے قابل بنیں کہ کیا صحیح ہوا اور کیا غلط ہوا، کیا دیکھنا ہے اور کن چیزوں سے بچنا ہے وغیرہ ۔ اپنے خاندان کے لیے مل کر منصوبہ بندی کرنے کے قابل ہوں۔ اگر غصہ یا چڑچڑاپن ہو تو اسے کاغذ پر لکھ کر پھاڑ دیں۔ تاکہ باہر کا غصہ گھر والوں پر نہ نکلے۔ یہ ایک بہترین تھیراپی ہے۔

خاندان کے ساتھ وقت گزارنا:

رات کے کھانے کے بعد یا سونے سے پہلے اپنے پورے خاندان کے ساتھ چہل قدمی کے لیے کچھ وقت نکالیں۔ گھر کے تمام افراد کو ایک ساتھ بلائیں اور ان کی نقل و حرکت، کام، ضرورت کے بارے میں پوچھیں۔ اس سے ایک دوسرے کے ساتھ لگاؤ اور محبت بڑھتی ہے اور آپ جذباتی تحفظ بھی محسوس کرتے ہیں۔

وقت پر سونا:

رات کو وقت پر سو جائیں۔ سونے سے پہلے موبائل اور ٹی وی سے دور رہیں تاکہ دماغ اشارہ دے کہ رات ختم ہو گئی ہے اور دماغ میلانین کی صحیح مقدار کو خارج کر سکتا ہے۔ کیونکہ جب آپ رات گئے ٹی وی دیکھتے ہیں، لیپ ٹاپ پر کام کرتے ہیں یا موبائل فون پر مصروف ہوتے ہیں تو آنکھوں کے سامنے بہت زیادہ روشنی کی وجہ سے دماغ کو نائٹ سگنل نہیں ملتا اور نیند کے لیے درکار میلانین کی رطوبت متاثر ہوتی ہے۔ لہذا، سونے سے پہلے تقریباً 30 منٹ تک ہر قسم کی سکرین سے دور رہیں۔

Aik Shandar Din Ka Aghaz

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Aik Shandar Din Ka Aghaz and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Aik Shandar Din Ka Aghaz to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   1893 Views   |   10 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 July 2024)

ایک شاندار دن کے آغاز کے لئے صبح کی ابتداء بھرپور طریقے سے کریں ۔۔ کیونکہ زندگی اللہ کی دی ہوئی بہترین نعمت ہے

ایک شاندار دن کے آغاز کے لئے صبح کی ابتداء بھرپور طریقے سے کریں ۔۔ کیونکہ زندگی اللہ کی دی ہوئی بہترین نعمت ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ایک شاندار دن کے آغاز کے لئے صبح کی ابتداء بھرپور طریقے سے کریں ۔۔ کیونکہ زندگی اللہ کی دی ہوئی بہترین نعمت ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔