25 سال سے اولاد کے لیے تڑپتے والدین۔۔ اللہ نے والدین کو 25 سال کے صبر کے بعد اپنی رحمت سے کیسے نوازا؟

بے اولاد جوڑا اللہ کے حضور ہر لمحہ نومولود کی دعا مانگتا رہتا ہے، وہ اگرچہ ایک موقع پر آ کر افسردہ ضرور ہوتا ہے مگر پُر امید بھی ہوتا ہے اور اللہ کا شکر بھی ادا کر رہا ہوتا ہے۔
سوشل میڈیا پر ایک ایسی ہی پوسٹ نے سب کی توجہ حاصل کی جب ایک ڈاکٹر کی جانب سے اپنی مریضہ کے حوالے سے ایک تصویر اپلوڈ کی۔

ڈاکٹرزینب ملک کی جانب سے پوسٹ اپلوڈ کرتے ہوئے کہنا تھا کہ سال 2021 کے شروعات میں یہ خاتون میرے پاس آئیں، 43 سال خاتون اولاد کے لیے ترس رہی تھیں جبکہ ان کے شوہر کی عمر 40 سال تھی۔

ڈاکٹر نے بتایا کہ خاتون اور ان کے شوہر نے 25 سال تک اولاد کی تڑپ میں ہر علاج معالجے کو اپنایا مگر امید نہیں چھوڑی۔ خاتون کی سابقہ ہسٹری دیکھ کر ڈاکٹر نے علاج شروع کیا، خود ڈاکٹر اور جوڑا پُر امید تھا کہ ان کے صبر کا پھل انہیں ملنے والا ہے۔

اگرچہ مسئلہ بھی پیچیدہ تھا اور عمر بھی کافی ہو گئی تھی تاہم دونوں پُر امید تھے، اور اسی طرح تقریبا ایک سال بعد خاتون حاملہ ہو گئیں، یعنی 2022 میں بڑے آپریشن کے بعد خاتون کے ہاں 25 سال بعد ننھی رحمت کی آمد ہوئی۔

پیدائش کے بعد بھی یہ ماں اپنی ننھی پری کو لے کر ڈاکٹر کے پاس آتی ہیں، دوسری جانب ڈاکٹر کا بھی یہ اصرار ہے اور یہ تصویر اپلوڈ کرنے کا مقصد بھی یہی کہ نہ جانے کتنے ایسے ہی جوڑے ہوں گے جن کا مسئلہ ان جیسا ہی ہو، کیا پتہ ان کا مسئلہ بھی اسی طرح حل ہو جائے۔

25 Sal Baad Aulad

Discover a variety of News articles on our page, including topics like 25 Sal Baad Aulad and other health issues. Get detailed insights and practical tips for 25 Sal Baad Aulad to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Fahad  |   In News  |   0 Comments   |   5871 Views   |   05 Apr 2023
About the Author:

Fahad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Fahad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 July 2024)

25 سال سے اولاد کے لیے تڑپتے والدین۔۔ اللہ نے والدین کو 25 سال کے صبر کے بعد اپنی رحمت سے کیسے نوازا؟

25 سال سے اولاد کے لیے تڑپتے والدین۔۔ اللہ نے والدین کو 25 سال کے صبر کے بعد اپنی رحمت سے کیسے نوازا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ 25 سال سے اولاد کے لیے تڑپتے والدین۔۔ اللہ نے والدین کو 25 سال کے صبر کے بعد اپنی رحمت سے کیسے نوازا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔