سن بلاک لگانے کے بعد دوبارہ نہ لگانا۔۔ گرمیوں میں عام طور پر کی جانے والی وہ 5 اہم غلطیاں، جو آپ کی جلد کو خراب کرسکتی ہیں

گرمی کے مہینوں میں جلد کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنا مختلف مسائل جیسے دانے، سن برن (سورج سے رنگ جلنا)، ٹیننگ، ایکنی اور الرجی وغیرہ کا سبب بن سکتا ہے۔ اسلیئے گرمیوں میں جلد کے مسائل سے بچنے کے لیے اور صحت مند جلد رکھنے کے لیے، آج کے فوڈز آپ کو بتا رہا ہے وہ غلطیاں جو عام طور پر لوگ کرتے ہیں۔

جلد کو موئسچرائز نہ کرنا:

یہ ایک افسانہ ہے جب لوگ کہتے ہیں کہ گرمیوں میں موئسچرائزنگ کریم استعمال کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کی جلد روغنی ہے یا مہاسوں کا شکار جلد ہے، تب بھی موئسچرائزر ضروری ہے کیونکہ یہ جلد میں پانی کے مواد کو بند کر دیتا ہے، اور اسے نرم اور ملائم رکھتا ہے۔ کیونکہ جلد میں نمی کی کمی کی وجہ سے بہت زیادہ تیل بھی ہو سکتا ہے۔

سن اسکرین کو دوبارہ نہ لگانا:

کئی سالوں کے دوران، ماہرین نے لوگوں کو سورج کی نقصان دہ شعاعوں سے تحفظ کے لیے سن اسکرین کے استعمال کا مشورہ دیا ہے۔ کیونکہ سورج کی شعائیں سنبرن، سورج کے دھبوں اور عمر بڑھنے کا باعث بنتی ہیں اور ضرورت سے زیادہ سن ٹیننگ اور دھبے جلد کے کینسر کے لیے بھی ممکنہ مارکر ہو سکتے ہیں۔

ایک براڈ اسپیکٹرم سن اسکرین لگانا سورج کی یو وی اے اور یو وی بی دونوں شعاعوں سے حفاظت کرتا ہے۔ جلد کے ماہرین تحفظ حاصل کرنے کے لیے ہر 2-3 گھنٹے کے بعد سن اسکرین کو دوبارہ لگانے کا مشورہ دیتے ہیں۔

بھاری میک اپ کرنا:

اگر آپ دھوپ میں نکل رہے ہیں تو، بھاری میک اپ جلد کو محفوظ رکھنے کا بہترین طریقہ نہیں ہے۔ بھاری میک اپ جیسے فاؤنڈیشن، کنسیلر اور کنٹور کی متعدد تہوں کا استعمال چہرے پر مسام بڑھنے کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے بجائے، بہت سے ماہرین آپ کے چہرے کو نقصان دہ تابکاری سے بچانے کے لیے رنگین سن اسکرین استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

اپنے آپ کو ہائیڈریٹ نہ رکھنا:

گرمیوں میں جلد کو صحت مند رکھنے کے لیے ہائیڈریشن ایک اہم پہلو ہے۔ علاج کے علاوہ، موسمی پھل کھانے اور روزانہ 2-3 لیٹر پانی پینا آپ کو ہائیڈریٹڈ اور صحت مند رکھ سکتا ہے۔ اپنی ڈائٹ میں پانی کی مقدار بڑھانا ہیٹ اسٹروک سے بھی بچاتا ہے۔

جلد کو ایکسفولیٹ نہ کرنا:

ایکسفولیشن ایک ایسا عمل ہے جس سے جلد گزرتی ہے، اس میں جلد کے مردہ خلیات خارج ہوتے ہیں اور نئے خلیے بنتے ہیں۔ مردہ جلد کے خلیات کو ہٹانا ضروری ہے کیونکہ ان کے جمع ہونے سے سوراخ بند ہو سکتے ہیں۔ سیلیسیلک ایسڈ، گلائیکولک ایسڈ، مینڈیلک ایسڈ یا یہاں تک کہ بینزول پیرو آکسائیڈ جیسے کسی بھی ایکسفولیٹنگ اجزاء کو شروع کرنے سے پہلے پیشہ ورانہ مشورہ حاصل کریں اور اسکا استعمال کریں۔

By Salwa  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   2501 Views   |   04 Jun 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 04 October 2023)

سن بلاک لگانے کے بعد دوبارہ نہ لگانا۔۔ گرمیوں میں عام طور پر کی جانے والی وہ 5 اہم غلطیاں، جو آپ کی جلد کو خراب کرسکتی ہیں

سن بلاک لگانے کے بعد دوبارہ نہ لگانا۔۔ گرمیوں میں عام طور پر کی جانے والی وہ 5 اہم غلطیاں، جو آپ کی جلد کو خراب کرسکتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سن بلاک لگانے کے بعد دوبارہ نہ لگانا۔۔ گرمیوں میں عام طور پر کی جانے والی وہ 5 اہم غلطیاں، جو آپ کی جلد کو خراب کرسکتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔