بھائی کے انتقال کے بعد سے ہم 7 بہنوں کے ارمان بھی ختم ہو گئے ۔۔ جانیں گھر والے کیسے اکلوتے بیٹے کا کھانے پر انتظار کرتے رہے مگر وہ موت کے منہ میں چلا گیا؟

بہنوں کا ایک بھائی اور والد کا واحد سہارا اس دنیا سے چلا گیا، ون ویلنگ نے کچھ ہی وقت میں ہنستے کھیلتے بچے کو موت کی نیند سلا دیا۔

یہ افسوسناک واقعہ پنجاب کے علاقے وزیر آباد کا ہے جہاں آج سے تقریباََ کچھ دن پہلے ایک جوانی کی عمر کو چڑھتا ہوا بچہ ون ویلنگ کرتے ہوئے مر گیا۔

ہوا کچھ یوں کہ بہن نے گھر سے جاتے ہوا کہا بھائی کھانا کھا لو میں نے کھانا آپ کیلئے جلدی بنایا ہے لیکن کہنے لگا کہ دوست بلا رہا ہے میں آ کے کھاؤں گا۔ اس بچے کا نام سبحان تھا اور 7 بہنوں کا اکلوتا بھائی تھا۔

جس سے پورا گھر ہی بے شمار محبت کرتا تھا مگر جیسے ہی وہ گھر سے گیا ہے تو اسپتال سے والد کو فون آ گیا کہ فوراََ اسپتال پہنچیں آپ کے بچے کو کافی چوٹیں آئی ہیں۔

جب والد اسپتال پہنچے تو لخت جگر اس دنیا فانی کو رخصت ہو چکا تھا جس پر والد کا رو رو کر برا حال ہو گیا یہی وجہ ہے کہ چند روز گزر جانے کے بعد بھی سبحان کے والد نے کھانا نہیں کھایا۔بھائی کی اس حالت کو دیکھتے ہوئے بہنوں کا کہنا تھا کہ خدارا اس خونی کھیل کو حکومت بند کروائے کیونکہ ابھی ابھی ہی ہمارے بھتیجے نے موٹر سائیکل چلانا سیکھی تھی۔

اور کہا کہ ہمارے بھائی کو تو سکون ہی نہیں آ رہا ہے اور سکون کیسے آئے بھی کیونکہ یہ بچہ اس نے بڑی منتوں مرادوں سے حاصل کیا تھا۔ اب تو ہمارے بھائی کو یوں لگتا ہے کہ جیسے زندگی ہی ختم ہو گئی ہے۔

اس غم کے موقعے پر بہنوں کا مزید کہنا تھا کہ ہم خود 5 بہنیں تھیں اور ہمارے بھائی نے اکیلے ہم سب کے شوق پورے کیے ہماری شادیاں کیں۔

مگر اب ہمارے بھائی کا کون سہارا بنے گا،ہمیشہ جس گھر سے ہنسنے کھیلنے کی آوازیں آیا کرتیں تھیں اب وہاں سے ہمیشہ رونے کی آوازیں آتیں ہیں۔7 بہنیں تو خود کو یوں سمجھتی ہیں کہ اب ہم کیسے اس دنیا میں رہ سکیں گے ہمارا محافظ تو چلا گیا۔

سبحان کی 5 پھوپھو کا بھی یہی کہنا تھا اب ہماری اس حکومت سے فریاد ہے کہ ہمارے بھائی کی مدد کریں کیونکہ وہ کرائے کی دوکان میں اپنا روزگار کماتا ہے اور چھوٹے سے گھر میں رہتا ہے۔

ساتھ ہی ساتھ یہ بھی کہہ ڈالا کہ نواز شریف کی حکومت تھی تو وہ غریبوں کی ہر طرح کی مدد کرتے تھے اب ہماری مدد کی جائے تو ہم مانیں کہ خان صاحب بھی غریبوں کا خیال رکھتے ہیں۔

Bhai Ke Inteqal Ke Baad Hamary Arman Khatam

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Bhai Ke Inteqal Ke Baad Hamary Arman Khatam and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bhai Ke Inteqal Ke Baad Hamary Arman Khatam to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Faiq  |   In News  |   0 Comments   |   6285 Views   |   05 Dec 2022
About the Author:

Faiq is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Faiq is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 24 June 2024)

بھائی کے انتقال کے بعد سے ہم 7 بہنوں کے ارمان بھی ختم ہو گئے ۔۔ جانیں گھر والے کیسے اکلوتے بیٹے کا کھانے پر انتظار کرتے رہے مگر وہ موت کے منہ میں چلا گیا؟

بھائی کے انتقال کے بعد سے ہم 7 بہنوں کے ارمان بھی ختم ہو گئے ۔۔ جانیں گھر والے کیسے اکلوتے بیٹے کا کھانے پر انتظار کرتے رہے مگر وہ موت کے منہ میں چلا گیا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بھائی کے انتقال کے بعد سے ہم 7 بہنوں کے ارمان بھی ختم ہو گئے ۔۔ جانیں گھر والے کیسے اکلوتے بیٹے کا کھانے پر انتظار کرتے رہے مگر وہ موت کے منہ میں چلا گیا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔