ہمارے نبیﷺ کا پسندیدہ پھل زیتون ۔۔ اس کے 8 حیران کن فوائد جودل کی صحت سے لے کر خراب بیکٹیریا سے لڑنے تک کام کرے

زیتون ہمارے نبیﷺ کا پسندیدہ پھل تھا، وہ اس کے تیل سے روٹی بھی شوق سے کھاتے تھے اور زیتون کا پھل بھی پسند فرماتے تھے۔ آج دنیا بھر نے یہ مان لیا کہ یہ غذائیت سے بھرپور اور لذیذ پھل ہے جن میں متعدد صحت کے فوائد شامل ہیں جن میں اینٹی آکسیڈنٹ موجود ہیں، دل کی بیماری، ہڈیوں کے نقصان کو ریورس کرنے، مختلف کینسروں کو روکنے، سوزش اور گٹھیا کو کم کرنے اور ہاضمہ کو بہتر بنانے کی صلاحیت شامل ہے۔ وہ الرجک رد عمل کو کم کرنے، خون کی گردش کو بہتر بنانے، جسم کے افعال کو بڑھانے، انفیکشن سے دفاع اور بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

دنیا بھر میں زیتون کی تقریباً 2,000 قسمیں اگائی جاتی ہیں اور ان میں سے ہر ایک میں کم و بیش ایسے اہم اجزاء ہوتے ہیں جو آپ کی صحت میں اضافہ کرتے ہیں۔ زیتون کی دو اہم اقسام سیاہ زیتون اور سبز زیتون ہیں۔

زیتون کی غذائیت :

زیتون کے صحت اور طبی فوائد بنیادی طور پر آئرن ، کیلشیم ، فائبر ، کاپر ، وٹامن ای ، وٹامن کے ، کولین، سوڈیم ، فینولک مرکبات اور ان میں موجود اولیک ایسڈ سے حاصل ہوتے ہیں۔ زیتون اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک بھرپورذریعہ بھی ہیں۔

اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات:

زیتون اینٹی آکسیڈینٹ پاور ہاؤس ہیں، جو سوزش کو کم کرنے سے لے کر خراب بیکٹیریا سے لڑنے تک کام کرتے ہیں۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ زیتون کھانے سے خون میں گلوٹاتھیون ، ایک طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ کی سطح بڑھ سکتی ہے۔ یہ پھل سانس کی نالی اور پیٹ کے انفیکشن کا سبب بننے والے بیکٹیریا کے خلاف دفاعی کام بھی کرتے ہیں۔

دل کی صحت کو بہتر بنائیں:

زیتون میں ایک مونوسیچوریٹڈ چربی ہوتی ہے جسے اولیک ایسڈ کہتے ہیں، جو دل کی بیماریوں جیسے ایتھروسکلروسیس ، ہارٹ اٹیک، پلاک بننا اور فالج کی روک تھام سے منسلک ہے۔ زیتون کا تیل وہ جگہ ہے جہاں یہ اولیک ایسڈ موجود ہے، اور یہ بلڈ پریشر اور کولیسٹرول کو کم کرنے کا ذمہ دار ہے، جس سے دل کی پیچیدگیوں اور نظام پردباؤ کے امکانات کم ہوتے ہیں۔ یہ خون کی نالیوں کے تناؤ کو مزید کم کرتا ہے اور خون کی نالیوں کو پھیلاتا ہے، جس سے دل پر دباؤ کم ہوتا ہے اور خون کے بہاؤ میں اضافہ ہوتا ہے۔ یہ مختلف اعضاء کے نظاموں کے مناسب کام اور آکسیجن کو یقینی بناتا ہے۔ اس کے علاوہ زیتون میں موجود فائبر خون میں موجود اضافی کولیسٹرول کو ختم کرکے دل کی صحت کو بڑھاتا ہے۔

کینسر مخالف خواص:

"کینسر کے علاج" کے آس پاس کا راز آج بھی دنیا کا ایک بڑا مسئلہ بنا ہوا ہے۔ علاج کرنے، سست کرنے، یا یہاں تک کہ کینسر کو ہونے سے روکنے کے بہت سے متبادل طریقے ہیں۔ سب سے پہلے، زیتون میں اینتھوسیانینز ہوتے ہیں، جو کہ ایک اینٹی آکسیڈینٹ اور سوزش کو کم کرنے والے مادے کے طور پر کینسر کی روک تھام سے مثبت طور پر جڑے ہوئے ہیں۔ اینٹی آکسیڈنٹس جسم کو فری ریڈیکلز سے بچاتے ہیں، جو صحت مند خلیوں کو کینسر میں تبدیل کر دیتے ہیں، اس لیے زیادہ سے زیادہ اینٹی آکسیڈنٹس شامل کرنا اپنے آپ کو بچانے کا بہترین طریقہ ہے۔

سوزش کو کم کریں:

زیتون میں موجود مختلف مرکبات نہ صرف اینٹی آکسیڈنٹ مرکبات کے طور پر کام کرتے ہیں بلکہ سوزش کے خلاف بھی کام کرتے ہیں۔ یہ جسم سے سوزش کو کم کرتے ہیں، جس میں جوڑوں، پٹھوں، چوٹوں، اور دیگر اعضاء میں درد اور جلن میں کمی شامل ہے۔ خاص طور پر گٹھیا، گاؤٹ اور دیگر گٹھیا کی حالتوں میں زیتون ایک بڑا فائدہ ہو سکتا ہے اور اس سے منسلک درد کو کم کیا جاتا ہے۔

ہاضمے میں مدد کریں:

زیتون فائبر کا ایک صحت مند ذریعہ ہے، جو ایک کپ میں فائبر کی روزانہ کی ضروریات کا تقریباً 20 فیصد فراہم کرتا ہے۔ اعلی فائبر مواد آپ کے نظام انہضام کے مناسب کام کو یقینی بناتا ہے۔ یہ آنتوں میں پیرسٹالٹک حرکت کو متحرک کرتا ہے، آنتوں کی ہموار حرکت کو یقینی بناتا ہے۔ فائبر بھی آپ کو پیٹ بھرنے کا احساس دلاتا ہے، اس وجہ سے زیادہ کھانے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ فائبر نہ صرف آپ کے ہاضمہ اور معدے کی صحت کو بڑھا سکتا ہے بلکہ یہ آپ کو وزن کم کرنے میں بھی مدد دے سکتا ہے ۔ فائبر خون میں اضافی کولیسٹرول کو ختم کرنے کا کام کرکے دل کی صحت کو بھی بڑھاتا ہے۔

الرجی سے لڑتا ہے:

ان کی سوزش کی سرگرمیوں کے سلسلے میں، زیتون الرجک رد عمل کی شدت کو کم کرنے میں بھی مدد کرسکتا ہے۔ جو الرجک رد عمل کو جنم دیتے ہیں۔ زیتون کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے، آپ موسمی الرجی کی علامات کے ساتھ ساتھ مخصوص الرجک رد عمل کو بھی کم کر سکتے ہیں۔ یہ زیتون کا ایک طاقتور اور فائدہ مند پہلو ہے جسے اکثر نظر انداز کیا جاتا ہے۔

خون کی گردش کو بہتر بنائیں:

زیتون آئرن اور کاپر دونوں کا بھرپور ذریعہ ہیں، جو خون کے سرخ خلیات کی تخلیق کے لیے دو ضروری اجزاء ہیں۔ ان دو معدنیات کے بغیر، جسم میں سرخ خون کے خلیات کی تعداد کم ہو جائے گی، جس کے نتیجے میں خون کی کمی ہوتی ہے. اس کی خصوصیات تھکاوٹ، پیٹ کی خرابی، سر درد، علمی خرابی، اور اعضاء کی صحت اور فعالیت میں عام کمی ہے۔

اینٹی بیکٹیریل خصوصیات:

زیتون کا ایک قیمتی کیمیائی جزو، جسم کے لیے ایک اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی مائیکروبیل ایجنٹ کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ زیتون کی کافی مقدار کھانے سے مفید کیمیکل کی موجودگی میں اضافہ ہوتا ہے، جو پورے جسم میں اندرونی اور بیرونی طور پر بیکٹیریل انفیکشن سے دفاع کرتا ہے۔

جلد کی دیکھ بھال:

زیتون کا استعمال بڑھاپے کی علامات جیسے جھریوں اور جلد سے متعلق دیگر بیماریوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ زیتون کو جلد صاف کرنے والے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ان میں موجود دیگر غذائی اجزاء کے ساتھ کاپر، آئرن، فائبر اور وٹامن ای کی موجودگی جلد کو نرم اور صحت مند رکھنے میں معاون ہے۔

زیتون کے مضر اثرات

زیتون عام طور پر انتہائی صحت بخش غذا ہیں۔ تاہم، زیتون کے درخت کے پولن سے وابستہ کچھ موسمی الرجی ہیں، جو کبھی کبھی زیتون میں داخل ہو سکتی ہیں اس لیے الرجک رد عمل ہو سکتا ہے۔

آخر میں، زیتون میں سوڈیم کی اعلی سطح ہوتی ہے۔ اگر آپ پہلے سے ہی ہائی بلڈ پریشر یا قلبی امراض کا شکار ہیں تو آپ کو زیتون کا استعمال محدود کرنا چاہیے، بجائے اس کے کہ آپ اپنے جسم کو زیادہ سوڈیم کے ساتھ بڑھا دیں۔ ان کے علاوہ، زیتون کی مختلف شکلوں میں لطف اٹھائیں اور دیکھیں کہ وہ آپ کو کتنا صحت مند محسوس کر سکتے ہیں!

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1901 Views    |    21 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about ہمارے نبیﷺ کا پسندیدہ پھل زیتون ۔۔ اس کے 8 حیران کن فوائد جودل کی صحت سے لے کر خراب بیکٹیریا سے لڑنے تک کام کرے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (ہمارے نبیﷺ کا پسندیدہ پھل زیتون ۔۔ اس کے 8 حیران کن فوائد جودل کی صحت سے لے کر خراب بیکٹیریا سے لڑنے تک کام کرے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.