جسم سے زہر نکالے، انفیکشن کا علاج کرے۔۔ 10ایسی شاندار وجوہات جو آپ کو شریفہ کھانے پر مجبور کردیں گی ۔۔۔

کیا آپ نے کبھی شریفہ کے بارے میں سنا، دیکھا، کھایا یا استعمال کیا؟ اگر ہاں، تو آپ اس پھل کی شاندارخصوصیات کے بارے میں جانتے ہیں؟ اگر نہیں تو ہمارا یہ مضمون ضرور پڑھیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ اس پھل کو کئی بیماریوں سے نمٹنے کے لیے اپنے فوری گھریلو جڑی بوٹی کے طور پر تبدیل کر سکتے ہیں؟ تو آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

شریفہ کی غذائیت :

شریفہ ضروری معدنیات اور وٹامنز کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو ہمارے جسم کے لیے ضروری ہیں ۔ کاربوہائیڈریٹس، غذائی ریشہ، پروٹین، تھامین (بی 1)، زنک ، رائبوفلاوین (بی 2)، پوٹاشیم، نیاسین (بی 3)، فاسفورس، پینٹوتھینک ایسڈ (بی 5)، مینگنیج، کیلشیم، وٹامن (بی 6)، فولیٹ (بی 9)، وٹامن سی، آئرن اور میگنیشیم.

شریفہ کے فوائد:

1۔ حاملہ خواتین کے لیے مثالی:

شریفہ میں فولیٹ (فولک ایسڈ) کی زیادہ مقدار ہوتی ہے، جو حاملہ خواتین کے لیے انتہائی اہم وٹامن ہے۔ یہاں تک کہ حاملہ ہونے کی کوشش کرنے والی خواتین کو بھی اپنی روزمرہ کی خوراک میں فولیٹ شامل کرنے کی سفارش کی جاتی ہے کیونکہ یہ وٹامن نیورل ٹیوب کی خرابیوں کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ دودھ پلانے والی ماؤں کو بھی باقاعدگی سے شریفہ کھانے کی ترغیب دی جاتی ہے کیونکہ یہ دودھ کی پیداوار میں سہولت فراہم کرتا ہے۔

2۔ جسم کو ڈیٹاکسیفائی کرتا ہے:

شریفہ اینٹی آکسیڈنٹس اور حل پذیر فائبر سے بھرا ہوتا ہے جو پھل کو ایک بہترین جلاب بناتا ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ شریفہ کا باقاعدگی سے استعمال جسم سے ناپسندیدہ زہریلے مادوں کو ختم کرنے کے لیے ضروری ہے جس سے جسم صحت مند اور مضبوط رہتا ہے۔

3۔ جلد سے متعلق فوائد:

شریفہ ضروری غذائی اجزاء اور وٹامنز جیسے وٹامن اے، وٹامن سی، وٹامن بی اور اینٹی آکسیڈنٹس کا بھرپور ذریعہ ہے جو صحت مند اور جوان نظر آنے والی جلد کو برقرار رکھنے کے لیے بہت ضروری ہیں۔ یہ پھل جسم میں کولیجن کی پیداوار کو بھی متحرک کرتا ہے جو جلد کی لچک کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ میلانین دانوں کے جھرمٹ کو بھی کم کرتا ہے جس سے جلد کے رنگت اور بھورے دھبوں کو روکتا ہے جو فری ریڈیکلز کے نتیجے میں پیدا ہوتا ہے۔

4۔ دمہ کو روکتا ہے:

شریفہ وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک بہترین ذریعہ ہے اس طرح دمہ کے دورے کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دمہ کے مرض میں مبتلا افراد کو اپنی خوراک میں زیادہ شریفے شامل کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔

5۔ شوگر لیول کو ریگولیٹ:

شریفے میں غذائی ریشہ کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو ٹائپ ٹو ذیابیطس کے آغاز کو کم کرنے میں کارگر ثابت ہوتی ہے۔ یہ پھل جسم میں شوگر کے جذب کو بھی کم کرتا ہے۔

6۔ انرجی بوسٹر:

شریفہ تھامین کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو چینی کو توانائی میں تبدیل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مختصراً شریفہ ایک توانائی کا پاور ہاؤس ہے اس طرح تھکاوٹ اور جسم کی کمزوری سے لڑنے کے لیے ایک اہم پھل ہے۔

7۔ انفیکشن کا علاج:

جلد کے انفیکشن اور بیماریوں جیسے چنبل، پھوڑے، ایگزیما، وٹامن سی کے اجزاء کی وجہ سے پھوڑے کے علاج کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس پھل کے پتوں کا کاڑھا ان افراد کے علاج کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے جو انفیکشن میں مبتلا ہیں جیسے سردی، بخار اور پیچش

8۔ صحت مند ہڈیوں کو فروغ دیتا ہے:

شریفہ میں کیلشیم اور میگنیشیم کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو کہ صحت مند ہڈیوں کو فروغ دینے، مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھنے اور ہڈیوں کی کثافت بڑھانے کے لیے ضروری ہے۔

9۔ بالوں کا مثالی علاج:

شریفے کے بیجوں کا تیل بالوں پر لگایا جا سکتا ہے تاکہ اسے نمی برقرار رکھا جا سکے اور اس طرح یہ چمکدار اور چمکدار ہو جائیں۔ سویٹساپ کھوپڑی کی سوزش، بالوں کے گرنے سے بھی روکتا ہے، بالوں کی نشوونما کے لیے فولیکلزکو متحرک کرتا ہے، خشکی کو روکتا ہے، بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے سے روکتا ہے، کھوپڑی کی فلیکی کو روکتا ہے اور ساتھ ہی بالوں کی پرورش کرتا ہے۔ اس کی وجہ اس پھل میں موجود وٹامن سی، کاپر اور آئرن کی زیادہ مقدار ہے۔

10۔ ماہواری والی خواتین کے لیے مثالی:

شریفے کے پتوں کو حیض والی خواتین خون کے بہاؤ کو بڑھانے کے لیے کاڑھ کر لے سکتی ہیں۔ پھلوں میں موجود ضروری معدنیات اور غذائی اجزا جیسے آئرن، کاپر وغیرہ حیض والی خواتین کے لیے یکساں طور پر ضروری ہیں تاکہ ان کے جسم میں کھوئے ہوئے معدنیات اور غذائی اجزاء کو بھر سکیں۔

Shareefa Fruit Benefits In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Shareefa Fruit Benefits In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Shareefa Fruit Benefits In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   4506 Views   |   02 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

جسم سے زہر نکالے، انفیکشن کا علاج کرے۔۔ 10ایسی شاندار وجوہات جو آپ کو شریفہ کھانے پر مجبور کردیں گی ۔۔۔

جسم سے زہر نکالے، انفیکشن کا علاج کرے۔۔ 10ایسی شاندار وجوہات جو آپ کو شریفہ کھانے پر مجبور کردیں گی ۔۔۔ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جسم سے زہر نکالے، انفیکشن کا علاج کرے۔۔ 10ایسی شاندار وجوہات جو آپ کو شریفہ کھانے پر مجبور کردیں گی ۔۔۔ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔