سبزیاں پکانے سے اس کی غذائیت ختم ہوجاتی ہے۔۔ وہ کون سی سبزیاں ہیں جو پکانے کے بعد زیادہ غذائیت فراہم کرتی ہیں

سبزیاں جو پکا کر کھائی جائیں:

کہا جاتا ہے کہ کچی سبزیاں اپنی غذا میں غذائیت کو شامل کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔ 'کچی خوراک کھانے کے تصور نے حالیہ برسوں میں یقینی طور پر بہت زیادہ ہائپ پیدا کی ہے کیونکہ ان کا ماننا ہے کہ "جتنا کم پروسس شدہ کھانا " اتنا ہی بہتر ہوگا۔ لیکن، حیرت کی بات یہ ہے کہ بہت سی سبزیاں ایسی ہیں جو پکانے پر زیادہ غذائیت رکھتی ہیں اور انہیں کچا کھانے سے شاید زیادہ غذائیت حاصل نہ ہو! یہاں ان سبزیوں میں سے کچھ ایسی ہیں جن کے بارے میں آپ کو معلوم ہونا چاہیے۔

پالک:

یہ ہرے پتوں والی سبزی انتہائی غذائیت سے بھرپور ہونے کے لیے جانی جاتی ہے جب غذائیت کی بات آتی ہے اور یہ معدنیات اور وٹامنز سے بھری ہوتی ہے۔ تاہم، ان میں سے زیادہ تر غذائی اجزاء مکمل طور پر جذب نہیں ہوتے ہیں جب اسے پکایا جاتا ہے۔ یہ آکسالک ایسڈ سے بھرا ہوا ہے جو آئرن اور کیلشیم کے جذب کو روکتا ہے۔ جب اسے پکایا جاتا ہے، تو یہ وہ کیلشیم خارج کرتا ہے جو جسم میں جذب کرنے کے لیے زیادہ بہتر بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، جب پالک کو بھاپ میں ڈالا جاتا ہے، تو یہ کینسر کے خطرے کو کم کرتا ہے

شملہ مرچ:

یہ سبزی کیروٹینائڈز کا ایک بڑا ذریعہ ہے، جو کہ ایک اینٹی آکسیڈنٹ ہے جو قوت مدافعت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ جب شملہ مرچ کو چولہے پر رکھا جاتا ہے تو یہ خلیے کی دیواروں کو توڑ دیتی ہے جو اس اینٹی آکسیڈنٹ کو جذب کرنے میں مزید مدد کرتی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ شملہ مرچ کو ابالنے کے بجائے بھونیں، کیونکہ ان میں موجود وٹامن پانی میں نکل کر ضایع ہو سکتا ہے۔

سبز پھلیاں:

اس سبزی کو زیادہ تر کھانوں میں سائیڈ ڈش کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ دیسی کھانوں میں، کوئی بھی ان مزیدار پھلیوں کو استعمال کرکے خشک سبزیوں کی ڈش بنا سکتا ہے۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ جب ان سبز پھلیوں کو پکایا جاتا ہے تو ان میں اینٹی آکسیڈنٹ کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ بیکنگ ہو، مائیکرو ویونگ حتیٰ کہ فرائی بھی ہو، سبز پھلیاں تب ہی بہترین ہوتی ہیں جب انہیں پکایا جائے۔

براسیکا: (گوبھی، بروکلی وغیرہ)

براسیکا سبزیاں سرسوں کے خاندان کا حصہ ہیں۔ براسیکاس کو بھی کروسیفیرس سبزیوں ( کروسیفیرا ) یا گوبھی کے خاندان کے ارکان کے طور پر جانا کیا جاتا ہے۔ براسیکا دنیا میں سب سے زیادہ کاشت کی جانے والی سبزیوں میں سے ہیں، اور کچھ انتہائی غذائیت سے بھرپور سبزیاں جو آپ کھا سکتے ہیں۔ سبزیوں کے براسیکا اولیریا خاندان میں سیکڑوں اقسام شامل ہیں جن میں صحت کے فوائد کی ایک حد ہوتی ہے، جیسے وٹامن سی، وٹامن کے، بیٹا کیروٹین، اور گلوکوزینولیٹس ۔ براسیکا سبزیاں بھی فائبر کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔ ان کو بھی پکا کر زیادہ غذائیت اور فوائد حاصل کیے جا سکتے ہیں۔

Sabzian Jin Ki Ghizayat Khatam Ho Jati Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sabzian Jin Ki Ghizayat Khatam Ho Jati Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sabzian Jin Ki Ghizayat Khatam Ho Jati Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1970 Views   |   30 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 17 April 2024)

سبزیاں پکانے سے اس کی غذائیت ختم ہوجاتی ہے۔۔ وہ کون سی سبزیاں ہیں جو پکانے کے بعد زیادہ غذائیت فراہم کرتی ہیں

سبزیاں پکانے سے اس کی غذائیت ختم ہوجاتی ہے۔۔ وہ کون سی سبزیاں ہیں جو پکانے کے بعد زیادہ غذائیت فراہم کرتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سبزیاں پکانے سے اس کی غذائیت ختم ہوجاتی ہے۔۔ وہ کون سی سبزیاں ہیں جو پکانے کے بعد زیادہ غذائیت فراہم کرتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔