صبح خالی پیٹ صرف 2 اخروٹ کھائیں۔۔ صحت کے حیرت انگیز نتائج پائیں

بڑھتی عمر کے ساتھ جسم میں ہڈیاں کمزور ہو جاتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ اخروٹ سے بہت سے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ خشک میوہ جات کو ہمیشہ جسم کے لیے اچھا سمجھا جاتا رہا ہے۔ ان خشک میوہ جات میں اخروٹ کی موجودگی آپ کی صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔اخروٹ میں بے شمار وٹامنز، معدنیات، فائبر اور بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ اس سے آپ کو کافی توانائی ملتی ہے۔

اخروٹ کھانے کے فوائد

اخروٹ دماغی افعال کو بہتر بنانے اور یادداشت بڑھانے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ اخروٹ میں صحت کے فوائد کی ایک لمبی فہرست بھی ہے۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ اخروٹ کے استعمال کا طریقہ بھی یہ طے کرتا ہے کہ وہ کتنے فائدہ مند ہیں؟ ویسے اخروٹ کھانے کا ایک خاص طریقہ ہے جس سے آپ زیادہ سے زیادہ فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔

اخروٹ کھانے کا بہترین طریقہ

اگرچہ اخروٹ بیرونی خول کو ہٹا کر کھایا جا سکتا ہے، لیکن ان کو کھانے کا بہترین طریقہ رات بھر بھگو کر رکھنا ہے۔ اخروٹ کے 2-4 ٹکڑوں کو ایک کپ پانی میں رات بھر بھگو دیں اور صبح سب سے پہلے ان کو پی لیں۔ اخروٹ بھگونے سے جسم میں خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ عام اخروٹ کے مقابلے میں ہضم ہونے میں بھی آسان ہوتے ہیں۔ آپ کا جسم بھیگے ہوئے اخروٹ سے غذائی اجزاء کو زیادہ بہتر طریقے سے جذب کر سکتا ہے۔

اخروٹ واقعی ایک سپر فوڈ ہیں، کیونکہ ان میں کاربوہائیڈریٹس، پروٹین، اچھی چکنائی، فائبر، وٹامنز، کیلشیم، آئرن اور پوٹاشیم ہوتے ہیں۔ اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بہتر بنانے اور دل کو صحت مند رکھنے کے علاوہ اخروٹ ذیابیطس کے شکار افراد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اخروٹ اومیگا تھری فیٹی ایسڈز سے بھی بھرپور ہوتے ہیں اور تناؤ اور پریشانی کو روکنے میں مدد دیتے ہیں۔ ان میں الفا-لینولینک ایسڈ بھی ہوتا ہے، جو آپ کی ہڈیوں اور دانتوں کو مضبوط بناتا ہے

عمر بڑھنے کے ساتھ جسم کی ہڈیاں کمزور ہو جاتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ اخروٹ سے بہت سے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ خالی پیٹ اخروٹ کھانے سے بھی ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔

اس کے علاوہ اخروٹ کھانے سے کینسر کا خطرہ بھی کم ہوجاتا ہے۔ اس لیے خالی پیٹ اخروٹ کھانا فائدہ مند ہے۔

اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو صبح خالی پیٹ اخروٹ کھائیں۔ چند دنوں میں آپ کو فرق نظر آئے گا۔

اخروٹ میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ ہوتا ہے۔ یہ جسم میں بڑھے ہوئے خراب کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سب سے اہم بات یہ ہے کہ صبح خالی پیٹ اخروٹ کھانے سے جسم میں ذیابیطس کو کنٹرول کرنے میں مدد ملتی ہے۔

وزن میں کمی کے لیے اخروٹ

چونکہ اخروٹ آئرن، کیلشیم، پوٹاشیم اور زنک کا بھرپور ذریعہ ہیں، یہ آپ کے میٹابولزم کو بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ موثر وزن کم کرنے میں مزید مدد کرتا ہے۔ اخروٹ میں اچھی چکنائی ہوتی ہے جو آپ کے وزن یا کیلوریز میں اضافہ نہیں کرتی۔ ان میں موجود فائبر مواد آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھر کر رکھتا ہے اور بار بار بھوک لگنے سے بچاتا ہے۔

اخروٹ کو خوراک میں شامل کرنے کے مختلف طریقے

اگر آپ کو اخروٹ کچا کھانا تھوڑا سا بورنگ لگتا ہے، تو ان کے کھانے کے کئی دلچسپ طریقے ہیں۔ بس چند بھنے ہوئے اخروٹ کو کچل کر پراٹھا بھرنے میں شامل کریں۔ یہ آپ کے پراٹھے کو مزیدار بنا دے گا اور ایک اضافی نٹی ذائقہ بھی شامل کرے گا۔

اخروٹ کو دیگر اجزاء کے ساتھ کچل کر پروٹین شیک اور اسموتھیز میں بھی شامل کیا جا سکتا ہے۔ آپ اخروٹ، لہسن، ادرک، لیموں کا رس، تیل اور نمک اور کالی مرچ کا استعمال کرکے گھر میں اخروٹ کی چٹنی یا ڈپ بھی بنا سکتے ہیں۔ تھوڑا سا پودینہ بھی چٹنی میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

By Afshan    |    In News   |    0 Comments    |    637 Views    |    27 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about صبح خالی پیٹ صرف 2 اخروٹ کھائیں۔۔ صحت کے حیرت انگیز نتائج پائیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find ( صبح خالی پیٹ صرف 2 اخروٹ کھائیں۔۔ صحت کے حیرت انگیز نتائج پائیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.