سردیوں میں بنائیں گرما گرم لذیذ بٹیر کی یخنی.. کھانسی، نزلہ، زکام، سر اور جوڑوں کے درد میں نہایت مفید

بٹیر کی یخنی سردیوں کی خاص اور مرغوب غذا ہے. مزیدار ذائقے والی یخنی جسم کر گرم رکھنے کے علاوہ بہت سارے فائدے بھی پہنچاتی ہے. تو آئیے جانتے ہیں اس کے بنانے کا طریقہ اور فائدوں کے بارے میں.

اس کو بنانے کے لئے 3 بٹیر کا گوشت لیں. ایک کھانے کا چمچ لہسن ادرک کا پیسٹ، پکانے کے لئے مکھن، گھی یا تیل، ایک چمچ نمک، ایک چمچ پسی کالی مرچ اور ایک چمچ ہلدی، ایک درمیانی کٹی پیاز،ایک بڑی الائچی، دار چینی کا بڑا ٹکڑا، ایک چمچ زیرہ اور ایک چمچ سوکھا دھنیا اور چار سے پانچ عدد لونگ. اس کو بنانے کے لئے مٹی کی ہانڈی استعمال کریں تو زیادہ بہتر ہے.

مٹی کی ہانڈی میں مکھن گرم کر کے پگھلا لیں اور اس میں ادرک لہسن کا پیسٹ ڈال کر بھونیں اور اس کے بعد گوشت ڈال کر اچھی طرح بھونیں تاکہ اس کی بو نکل جائے.

اب اس میں ڈیڑھ لیٹر پانی اور پیاز کے علاوہ تمام مصالحے ڈال دیں. دیگچی پر ڈھکن رکھ کر دھیمی آنچ پر ڈیڑھ گھنٹہ پکائیں. لیجیے مزیدار بٹیر کی یخنی تیار ہے.

بٹیر کا گوشت، جانوروں کے پروٹین کا ایک ذریعہ ہونے کی وجہ سے پٹھوں کی صحت کے لئے بہترین ہے۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے مفید ہے جنہیں اپنی خوراک میں اعلیٰ معیار کے پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے، جیسے کہ کھلاڑی یا بیماری سے صحت یاب ہونے والے افراد۔

بٹیر کا گوشت وٹامن بی 12، آئرن اور زنک جیسے غذائی اجزاء کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ وٹامن بی 12 اعصابی نظام اور خون کی تشکیل کے لیے اہم ہے، خون میں آکسیجن کی نقل و حمل کے لیے آئرن بہت ضروری ہے، اور زنک قوت مدافعت بڑھاتا ہے

مرغی کے مقابلے میں، بٹیر کے گوشت میں چکنائی نسبتاً کم ہوتی ہے، جس کی وجہ سے یہ ان افراد کے لیے ایک صحت مند انتخاب بن جاتا ہے جو اپنی چربی کی مقدار کو کم کرنا چاہتے ہیں۔

بٹیر کے سوپ میں کولیجن اور جیلیٹن شامل ہوتے ہیں، جو کہ جوڑوں کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں.

سوپ ہائیڈریٹنگ ہوتے ہیں اور خاص طور پر اس وقت آرام دہ ہو سکتے ہیں جب آپ کی طبیعت ناساز ہو یا سرد موسم میں گلے کی سوزش یا ہاضمے کے مسائل کا شکار افراد بھی اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں.

ایک غذائیت سے بھرپور غذا جس میں پروٹین، وٹامنز اور معدنیات شامل ہوں، مجموعی صحت کو بہتر بنا سکتے ہیں. بٹیر کی یخنی قوت مدافعت بڑھا کر موسم کی بیماریوں جوڑوں اور سر کے درد اور نزلہ کھانسی بخار وغیرہ سے بچاتی ہے.

اگر بہت زیادہ چکنائی ڈالے بغیر تیار کیا جائے تو بٹیر کا سوپ کم کیلوریز والا آپشن ہو سکتا ہے، جو وزن کو کم کرنے کے منصوبے پر کام کرنے والوں کے لیے موزوں ہے۔

Recipe And Benefits Of Bater Yakhni In Winters

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Recipe And Benefits Of Bater Yakhni In Winters and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Recipe And Benefits Of Bater Yakhni In Winters to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   688 Views   |   10 Dec 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 July 2024)

سردیوں میں بنائیں گرما گرم لذیذ بٹیر کی یخنی.. کھانسی، نزلہ، زکام، سر اور جوڑوں کے درد میں نہایت مفید

سردیوں میں بنائیں گرما گرم لذیذ بٹیر کی یخنی.. کھانسی، نزلہ، زکام، سر اور جوڑوں کے درد میں نہایت مفید ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سردیوں میں بنائیں گرما گرم لذیذ بٹیر کی یخنی.. کھانسی، نزلہ، زکام، سر اور جوڑوں کے درد میں نہایت مفید سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔