ڈینگی ہو یا ملیریا ! پپیتے کے پتوں میں قدرت نے رکھی شفاء ۔۔ اس کے بیش بہا فوائد اور استعمال کرنے کا طریقہ

آپ کی مجموعی صحت کے لیے پپیتے کے پتوں کو استعمال کرنے کے بہت سے طریقے ہیں ، لیکن اس غذائیت کے پاور ہاؤس کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے، یہ سمجھنا بہتر ہے کہ یہ سب کیا ہے۔

پپیتے کی پتے کیا ہیں؟

پپیتے کی پتے جسے سائنسی طور پر کیریکا پپیتا کہا جاتا ہے، اور اس میں غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈنٹس کی دولت ہے۔ تاہم، اس درخت کے پتے بھی کافی متاثر کن ہیں اور عام طور پر دواؤں اور پکوان دونوں میں استعمال ہوتے ہیں۔ پاپین اور دیگر منفرد انزائمز کے ساتھ ساتھ مختلف فائٹونیوٹرینٹس اور اینٹی آکسیڈنٹس کی زیادہ مقدار کی بدولت یہ پتے مختلف بیماریوں کے لیے بہترین علاج ثابت ہو سکتے ہیں۔

پپیتے کے پتوں کے صحت سے متعلق فوائد:

پپیتے کے پتے کے بہت سے صحت کے فوائد ہیں جن میں درج ذیل علامات میں کمی بھی شامل ہے۔
٭ڈینگی بخار
٭ملیریا
ان پتوں میں موجود فعال اجزاء درج ذیل کاموں میں بھی مدد کرتے ہیں۔
٭جسم سے زہریلے مادوں کو نکالنا
٭بالوں کی نشوونما کو متحرک کرنا
٭کینسر مخالف خصوصیات
نوٹ: کینسر کے تحقیقی پروگراموں پر کام کرنے والے آسٹریلیا کے محققین کی ایک ٹیم نے پایا کہ پپیتے کے پتے میں کئی بائیو ایکٹیو مرکبات ہوتے ہیں جو کینسر کے خلاف صلاحیت کو ظاہر کرتے ہیں۔ تاہم، کینسر کے علاج کے لیے اس کے فوائد کو تلاش کرنے کے لیے مزید مطالعات کی ضرورت ہے۔

ان پتوں میں موجود اینزائمز درج ذیل کام کرنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔

٭ہاضمہ کو متحرک کریں۔
٭قبض کی علامات کو روکیں۔
خواتین ان پتوں کو ماہواری کے درد اور دیگر علامات جیسے موڈ میں تبدیلی اور تھکاوٹ کو کم کرنے کے لیے بھی استعمال کرتی ہیں۔ اگر آپ کا جسم کسی انفیکشن سے لڑ رہا ہو تویہ پتے پلیٹلیٹ کی سطح کو بڑھانے کے لیے جانے جاتے ہیں، جو کہ بہت اہم ہے۔

پپیتے کے پتوں کا استعمال کیسے کریں؟

پپیتے کے پتوں کو استعمال کرنے کے چند اہم طریقے ہیں، جیسے کہ چائے یا جوس کی شکل میں، یا پتوں کو فیس ماسک کی شکل میں تیار کیا جا سکتا ہے۔ پپیتے کے پتوں کا رس خاص طور پر مقبول ہے، اور جب کہ اسے بنانے میں کچھ پتے لگتے ہیں، غذائی اجزاء کی کثافت اور مزیدار ذائقہ اسے پینے کے قابل بناتا ہے۔ پتیوں کو عام طور پر براہ راست نہیں کھایا جاتا ہے، لیکن زیادہ ہیوی دواؤں کے اثرات کے لیے اکثرکھائےجا سکتے ہیں۔

پپیتے کے پتوں کے مضراثرات:

پپیتے کے پتے کے کچھ ممکنہ مضر اثرات ہیں جن سے آپ کو ہوشیار رہنا چاہیے، جیسے کہ :
٭الرجک رد عمل
٭حمل کی پیچیدگیاں
حاملہ اور دودھ پلانے والی ماؤں پر اس پتے کے اثرات کے بارے میں ناکافی تحقیق کی گئی ہے، لہذا عام طور پر اس سے بچنا چاہیے۔ مزید برآں، اگر آپ کو پپیتے کے پھل سے الرجی ہے، تو آپ کو پتے سے الرجک ردعمل کا بھی سامنا کرنا پڑے گا، جیسے کہ پیٹ کی خرابی اور سوزش وغیرہ ۔

Papita Ke Patton Ke Fawaid

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Papita Ke Patton Ke Fawaid and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Papita Ke Patton Ke Fawaid to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   3329 Views   |   06 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 May 2024)

ڈینگی ہو یا ملیریا ! پپیتے کے پتوں میں قدرت نے رکھی شفاء ۔۔ اس کے بیش بہا فوائد اور استعمال کرنے کا طریقہ

ڈینگی ہو یا ملیریا ! پپیتے کے پتوں میں قدرت نے رکھی شفاء ۔۔ اس کے بیش بہا فوائد اور استعمال کرنے کا طریقہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ڈینگی ہو یا ملیریا ! پپیتے کے پتوں میں قدرت نے رکھی شفاء ۔۔ اس کے بیش بہا فوائد اور استعمال کرنے کا طریقہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔