Gay ka Doodh ke fayde | 5 Benefits of Cow Milk

گائے کا دودھ پینے کے پانچ فائدے

مضبوط ہڈیاں اور مضبوط دانت :
گائے کے دودھ کے فوائد میں سب سے پہلا شمار ہڈیوں کی مضبوطی کے لیے ہوتا ہے ۔ ہڈیوں اور دانتوں کو مضبوط بنانے کے لئے جسم کو پروٹین اور کیلشمی کی ضرورت پڑتی ہے اور یہ جسم کی یہ ضرورت گائے سے پوری کی جاسکتی ہے ۔ گائے کے دودھ میں دونوں چیزیں پائی جاتی ہیں ۔

دل کی صحت کے لئے :
گائے کے دودھ میں اومیگا تھری موجود ہوتا ہے اور ایسی گائیں جن کی غذا میں ہرے پتوں والی غذاؤں (یعنی سبز چارے) کا استعمال زیادہ ان کے دودھ میں اومیگا تھری کی وافر مقدار پائی جاتی ہے جو دل کو مضبوط بناکے مختلف امراض سے محفوظ رکھتا ہے اور دل کو بیماری سے بچاتا ہے ۔

شوگر کنٹرول :
ایک تحقیق کے مطابق گائے کے دودھ کا روزانہ استعمال جسم میں شوگر کا لیول متوازن رکھتا ہے ۔ اور گائے کے دودھ میں وٹامن بی اور منرلز کی موجودگی انسانی نظام انہضام کو بہتر بناکے غذاؤں کو صحیح طریقے سے ہضم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے ۔ معدے کو زیادہ طاقتور کرتا ہے ۔

قوت مدافعت :
گائے کے دودھ میں اینٹی آکسیڈنٹ ، وٹامن ای اور زنک پایاجاتا ہے جو قوت مدافعت بڑھاکے جسم سے خطرناک قسم کے بیکٹیریا جو کہ مختلف امراض کی وجہ بنتے ہیں کا صفایا کرتا ہے کینسر دل کی بیماریوں جیسے امراض سے محفوظ رکھتے ہیں ۔ گائے کے دودھ میں موجود وٹامن ای اور زنک آپ کی جلد کو بھی خوبصورت ، جازب اور پر کشش بناتے ہیں ۔

جسمانی نشوونما :
پروٹین بہترین نشوونما کے لئے سب سے ضروری جز ہے پروٹین بہت سی اقسام کے پائے جاتے ہیں گائے کے دودھ میں سب سے بہترین پروٹین پایاجاتا ہے جس کا صاف مطلب یہ ہے کہ گائے کا دودھ طاقت ، دماغی صحت اور نشوونما میں بہترین کردار ادا کرتا ہے ۔ تحقیق کے مطابق بچوں کی بہترین نشوونما کے لئے گائے کے دودھ کا استعمال روزنہ کرنا چاہیئے ۔

Gay ka Doodh ke fayde

Cow milk is the part of our daily life. We use cow milk to fulfill all of our daily milk needs. Here you are going to know about some amazing benefits of cow milk that you may not know.
Cow milk is the best source of calcium and protein for our body as strengthens our bones.
Cow milk also has omega 3 which is really good for our heart health.
Daily use of cow milk also helps to maintain the sugar level and presence of vitamin b In it also makes it helpful for our metabolic system.
Moreover it has anti-oxidants, zinc, vitamin e which strengthens our immunity system.
Cow milk has the most proteins and due to which it is very useful for our mental, physical growth.
I hope you like the information , share it with others too and don't forget to give us your feedback.

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    5361 Views    |    27 Dec 2017

Comments/Ask Question

Read Blog about Gay ka Doodh ke fayde | 5 Benefits of Cow Milk and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (Gay ka Doodh ke fayde | 5 Benefits of Cow Milk) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.