نوجوانوں میں کھانے کی بے احتیاطی اور تمباکو نوشی دل کے دورے کا سبب ۔۔ ہارٹ اٹیک کے خطرے کو کیسے کم کیا جائے؟

دل کی بیماریوں کو اکثر بڑی عمر کے لوگوں کی بیماری کے طور پرجانا جاتا ہے۔ تاہم، وقت گزرنے کے دوران، دل کے دورے کی اوسط عمر میں تبدیلی دیکھنے میں آئی ہے، جس میں کم عمرلوگوں میں 2000 سے 2016 کے درمیان دل کے دوروں کی تعداد میں سالانہ 2 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ ہمارے دل کی صحت ہماری مجموعی صحت کا آئینہ دار ہے، اور کمزور دل کی صحت دیگر بیماریوں سے منسلک ہے جن میں ذیابیطس، کولیسٹرول اور جگر کے مسائل شامل ہیں۔

خراب دل ایک غیر صحت مند جسم کا اشارہ ہے اور زیادہ بیٹھے رہنا نوجوانوں میں دل کی بیماریوں کے خطرے کو بڑھانے کا ذمہ دار ہے۔ نیند کی کمی، تناؤ، منشیات کی لت یا تمباکو نوشی اور بہت زیادہ کیلوریز کا استعمال دل کے دورے کی اضافی وجوہات ہیں۔ حالت سنگین ہونے کے بعد، ہسپتال میں داخل ہونا ضروری ہے تاکہ مریض کو چوبیس گھنٹے نگہداشت میں رکھا جائے اور جلد صحت یابی کے لیے نگرانی کی جا سکے۔ ڈاکٹر پروین کاہلے، کنسلٹنٹ، کارڈیالوجی نے کم عمری میں دل کا دورہ پڑنے کے امکانات کو کم کرنے کے لیے کچھ تجاویز شیئر کی ہیں۔

بہت چھوٹی عمر سے اپنے دل کی حفاظت کے 6 طریقے:

اپنے بلڈ پریشر کوچیک کریں:

یہاں تک کہ ہلکے سے بلند فشار خون بھی بالآخر دل کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اس لیے ضروری ہے کہ مہینے میں کم از کم ایک بار اپنا بلڈ پریشر چیک کروائیں۔

تمباکو نوشی سے بچیں:

تمباکو نوشی نہ صرف پھیپھڑوں کو نقصان پہنچاتی ہے بلکہ اس سے آپ کے دل کا دورہ پڑنے کے امکانات بھی بڑھ جاتے ہیں! تمباکو نوشی کرنے والوں میں دل کی بیماری کا خطرہ دو سے چار گنا بڑھ جاتا ہے۔

جسمانی وزن اور خوراک کا انتظام کریں:

موٹاپے اور دل کی بیماریوں کے خلاف بہترین دفاع اچھی خوراک اور باقاعدہ ورزش ہے۔ سبزیوں، پھلوں، اناج، پولٹری، مچھلی اور گری دار میوے کے ساتھ غذائیت سے بھرپور غذا کے ساتھ ساتھ ہر ہفتے کم از کم 150 منٹ کی جسمانی سرگرمی دل کی بیماری کے خطرے کو کم کر سکتی ہے۔

کھانے میں احتیاط:

کھانے کی مختلف اقسام کو سمجھنا ضروری ہے۔ پروسیسرڈ فوڈز ہمارے جسم کے بدترین دشمنوں میں سے ایک ہیں۔ مثال کے طور پر، تیل اور گھی کے درمیان فیصلہ کرتے وقت، گھی کو ترجیح دی جائے گی کیونکہ تیل میں پراسیس شدہ چربی شامل ہوتی ہے۔ آپ کو اپنی خوراک میں سلاد کو شامل کرنا چاہیے کیونکہ وہ آپ کا پیٹ بھر دیتے ہیں اور اس میں بہت سے وٹامنز، مائیکرو منرلز اور اینٹی آکسیڈینٹ ہوتے ہیں جو آپ کے جسم کے لیے اچھے ہیں۔

کولیسٹرول کی سطح کو منظم کریں:

ہائی کولیسٹرول کی سطح دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھاتی ہے۔ اس کی بنیادی وجوہات پروسیسرڈ فوڈز اور شوگر کی زیادہ مقدار ہے۔ غذا اور طرز زندگی میں تبدیلیوں سے کولیسٹرول کی بلند سطح کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ورزش کا اہتمام کریں:

رات کو دیر سے کم پانی کی مقدار کے ساتھ پٹھوں کو مضبوط بنانے کے لئے ایک اعلی پروٹین والی خوراک میٹابولزم کو متاثر کرتی ہے۔ اس سے دل کی شریانوں میں خون کے لوتھڑے بننے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے جس سے دل کا دورہ پڑ سکتا ہے۔ اس لئے ضروری ہے کہ ورزش کا اہتمام کریں اور اس کو معمول بنائیں۔

نیند کی کمی سے بچیں:

ذہنی تناؤ اور تھکن کو دور کرنے کے لیے دماغ اور مسلز کو روزانہ کم از کم سات گھنٹے آرام کرنا چاہیے۔
صحت مند رہنے اور اچھی صحت کو برقرار رکھنے کے تین اہم عناصر خوراک، ادویات اور ورزش ہیں۔ تاہم، ہم اکثر خوراک اور ورزش کو صرف دوا پر توجہ دینے کے حق میں ترک کر دیتے ہیں۔ جس طرح سے دوا کام کرتی ہے اور جسم کو ٹھیک کرتی ہے وہ متوازن غذا اور مسلسل ورزش کے ذریعے ہے۔ ایک نوجوان کے طور پر اپنے دل کا خیال رکھنا نہ صرف آپ کے دل کی حفاظت کرتا ہے بلکہ صحت مند مستقبل کو بھی یقینی بناتا ہے۔

No Jawano Mein Heart Attack Ki Wajuhat

Discover a variety of News articles on our page, including topics like No Jawano Mein Heart Attack Ki Wajuhat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for No Jawano Mein Heart Attack Ki Wajuhat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   1438 Views   |   28 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 February 2024)

نوجوانوں میں کھانے کی بے احتیاطی اور تمباکو نوشی دل کے دورے کا سبب ۔۔ ہارٹ اٹیک کے خطرے کو کیسے کم کیا جائے؟

نوجوانوں میں کھانے کی بے احتیاطی اور تمباکو نوشی دل کے دورے کا سبب ۔۔ ہارٹ اٹیک کے خطرے کو کیسے کم کیا جائے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ نوجوانوں میں کھانے کی بے احتیاطی اور تمباکو نوشی دل کے دورے کا سبب ۔۔ ہارٹ اٹیک کے خطرے کو کیسے کم کیا جائے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔