ایسی ناک والوں پر کبھی بھروسہ نہیں کرنا چاہیئے۔۔ جانیں آپ کی ناک کی شکل آپ کی شخصیت کے بارے میں کیا ظاہر کرتی ہے؟

ناک تو ہم سب کے پاس ہے، بس فرق صرف اتنا ہے کہ ہر ایک کی ناک کی شکل دوسرے سے مختلف ہے۔ کچھ لوگ تو اپنی ناک کی شکل سے اس قدر نفرت کرتے ہیں کہ وہ سرجری کروا کر ناک کو دوسری مطلوبہ شکل میں تراش لیتے ہیں۔ اُن پلاسٹک سرجنوں کا شکریہ جو یہ ممکن بنا رہے ہیں۔ دوسری طرف کچھ لوگ اپنی ناک کی شکل کی پرواہ نہیں کرتے جب تک کہ یہ مؤثر طریقے سے کام کرتی ہے۔

یہ عجیب لگ سکتا ہے، لیکن کچھ مطالعات کے مطابق، ناک کی شکل کسی کی شخصیت کے بارے میں بہت کچھ کہتی ہے۔ یہ دعویٰ بین گوریون یونیورسٹی کے سائنسدانوں نے کیا ہے۔ مطالعہ کے نتائج حال ہی میں شائع ہوئے ہیں اور اس میں بہت سے آنکھیں کھول دینے والے اور دلچسپ حقائق سامنے آئے ہیں۔ آئیے پھر نیچے دی گئی تصویر پر ایک نظر ڈالیں کہ آپ کی ناک کی شکل کیا ہے؟

نیوبین ناک

نیوبین ناک یعنی چوڑی ناک، جس میں ہلکا سا نیچے کی طرف گھماؤ ہوتا ہے۔ اس قسم کی ناک تخلیقی اور دلچسپ لوگوں سے وابستہ ہے۔ وہ پر امید ہیں اور کھلے ذہن کے مالک ہوتے ہیں، وہ بہت ملنسار ہیں اور اکثر دوستوں کے دلچسپ گروپوں سے گِھرے رہتے ہیں۔

یونانی ناک

یونانی ناک یعنی سیدھی ناک جو پیشانی کی لکیر کو جاری رکھتی ہے۔ ایسے لوگ کچھ زیادہ ہی بند ہوتے ہیں، بعض اوقات انہیں اپنے جذبات ظاہر کرنے میں مشکل پیش آتی ہے اور وہ توجہ کا مرکز بننا پسند نہیں کرتے۔ وہ وفادار لوگ ہیں، جن پر ہمیشہ بھروسہ کیا جا سکتا ہے، اور وہ زندگی کے بارے میں ایک عملی نقطہ نظر رکھتے ہیں۔

جھکی ہوئی ناک

اس قسم کی ناک کے درمیان میں ہلکا سا ابھار ہوتا ہے۔ اس ناک والے لوگ بہت پرجوش اور اپنے مقاصد کے لیے وقف ہوتے ہیں۔ وہ اکثر مضبوط عقائد اور اصول رکھتے ہیں کہ وہ ہر چیز کے خلاف دفاع کریں گے۔

ناک اوپر

ناک کی اس شکل والے لوگوں کو اکثر خوش مزاج، پرجوش، جذباتی اور بے ساختہ لوگ سمجھا جاتا ہے۔ ان کی اکثر بہت زیادہ تلاش کی جاتی ہے کیونکہ ان کی جاندار شخصیت بہت سے مداحوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے۔ دوسرے لوگوں کے مقابلے میں، ان میں اکثر ایک مضبوط جبلت ہوتی ہے جو ان کے فیصلوں میں رہنمائی کرتی ہے۔

سادہ ناک

اس طرح کی ناک والے لوگ مضبوط شخصیت کے حامل ہوتے ہیں اور بہت پراعتماد لوگ ہوتے ہیں۔ وہ خود پسند ہوتے ہیں، قطع نظر اس کے کہ وہ کسی بھی صورت حال میں خود کو پاتے ہیں، اور وہ ایسے لوگ ہیں جو اپنے آپ پر اور اپنی صلاحیتوں پر بھروسہ رکھتے ہیں۔ اس وجہ سے، انہیں منتقل کرنا آسان نہیں ہے۔

رومن ناک

یہ لوگ بہت حساس ہوتے ہیں اور انتہائی ترقی یافتہ جذباتی زندگی رکھتے ہیں۔ وہ بہت ہمدرد ہیں اور ہمیشہ دوسرے لوگوں کے لئے دستیاب ہیں۔ بعض اوقات، اسی وجہ سے، وہ اپنے بارے میں بھول جاتے ہیں۔

ٹیڑھی ناک

اس ناک والے لوگ مستحکم ہوتے ہیں، اور وفادار لوگ جو اچھے سننے والے ہوتے ہیں۔ وہ بہت عملی ہیں اور آپ ہمیشہ ان پر اعتماد کر سکتے ہیں۔

By Salwa  |   In News  |   0 Comments   |   4858 Views   |   07 Dec 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about ایسی ناک والوں پر کبھی بھروسہ نہیں کرنا چاہیئے۔۔ جانیں آپ کی ناک کی شکل آپ کی شخصیت کے بارے میں کیا ظاہر کرتی ہے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (ایسی ناک والوں پر کبھی بھروسہ نہیں کرنا چاہیئے۔۔ جانیں آپ کی ناک کی شکل آپ کی شخصیت کے بارے میں کیا ظاہر کرتی ہے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.