درد کی شدت سے متلی ہونے لگتی ہے، سر درد اور مائیگرین کے درد کا سستا علاج ۔۔ ڈاکٹر عیسٰی کا آسان نسخہ اور کچھ گھریلو ٹوٹکے

کمپیوٹر اسکرین پر کام کرنا یا فون کو زیادہ دیر تک استعمال کرنا سر درد جیسے مسائل کا باعث بنتا ہے۔ کبھی کبھار سر درد اتنی تیزی سے جاتا ہے کہ اسے برداشت کرنا مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں ادویات کا استعمال بھی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ درد سے نجات کے لیے آپ دوائیوں کے بجائے کچھ گھریلو ٹوٹکے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ہم آپ کو ڈاکٹر عیسٰی کا بھی ایک آسان نسخہ بتائیں گے جس پر عمل کر کے آپ اس سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔

سردرد اور مائیگرین کے درد میں اکثر لوگ فرق نہیں کر پاتے۔ لیکن سردرد اور مائیگرین میں کچھ نشانیاں ہیں جس کی وجہ سے پتہ چل جاتا ہے کہ یہ سردرد ہے یا مائیگرین۔ مائیگرین میں سردرد شدید ہوتا ہے، درد کی شدت سے متلی ہونے لگتی ہے، اس کے ساتھ سورج کی روشنی سے درد بڑھ جاتا ہے، روشنی بری لگتی ہے، موبائل ، ٹی وی یا پڑھنے لکھنے سے یہ درد ٹریگر ہوتا ہے۔ سر درد کے ساتھ اگر آنکھوں میں پریشر بن رہا ہے تو یہ بھی مائیگرین کی نشانی ہے۔ شور سے درد بڑھنے لگتا ہے۔ کسی پریشانی یا اسٹریس سے بھی یہ ٹریگر ہوتا ہے۔ اس تکلیف دہ درد کا آسان علاج ڈاکٹر عیسٰی نے بتادیا۔

پٹرولیم جیلی 25 گرام
سفیدہ کا تیل 5 سے 8 قطرے
ست پودینہ(پیپرمنٹ) آدھا چائے کا چمچ
ان سب چیزوں کو مکس کر کے شیشی بند کر کے ایک گھنٹہ دھوپ میں رکھ دیں۔ اس سے پیپرمنٹ گھل جائے گا اور اس میں اچھی طرح گھل مل جائے گا۔ اب شیشی کھول کر ان کو اچھی طرح مکس کرلیں۔ یہ آپ کی دوا تیار ہے، جب بھی درد محسوس ہو اس کو ماتھے پر لگا کر ذرا سا رگڑیں ، سادہ سر درد تو 5 منٹ میں غائب ہو جائے گا۔ جبکہ مائیگرین بھی 10 سے 15 منٹ میں بالکل ٹھیک ہوجائے گا۔

گھریلو ٹوٹکے:

اگر آپ سر درد سے نجات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ان 6 گھریلو ٹوٹکوں پربھی عمل کریں۔
آپ ایکیوپریشر سے سر درد سے نجات پا سکتے ہیں۔ اس کے لیے اپنی ہتھیلیوں کو آگے کی طرف لے جائیں۔ اس کے بعد ایک ہاتھ کے دوسرے انگوٹھے اور شہادت کی انگلی سے ہلکی مساج کریں۔ اس عمل کو 4-5 منٹ تک دہرائیں۔ اس سے آپ کو سر درد سے کافی آرام ملے گا۔
پانی میں لیموں ملا کر پیئیں نیم گرم پانی میں لیموں ملا کر پینے سے سر درد میں آرام ملتا ہے۔ ایک گلاس گرم پانی پی لیں۔ اس کے بعد اس میں لیموں کا رس ملا دیں۔ دونوں اجزاء کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس کے بعد آپ یہ پانی پی لیں۔ اس سے آپ کو سر درد سے آرام ملے گا۔ اگر آپ کو گیس بننے کی وجہ سے سر میں درد ہوتا ہے تو اس کے لیے بھی یہ نسخہ بہترین ہے۔
لونگ سر درد میں بھی آرام فراہم کر سکتی ہے۔ لونگ کو ایک پین میں گرم کریں۔ اس کے بعد گرم لونگ کو رومال میں باندھ لیں۔ کچھ دیر بعد اس بنڈل کو سونگھتے رہیں۔ آپ کو سر درد سے آرام ملے گا۔
تیل سے مالش کرنے سے بھی سر درد سے نجات مل سکتی ہے۔ لیکن عام تیل کی بجائے آپ لونگ کا تیل مساج کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ لونگ میں درد کم کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ اس تیل کو لگانے سے درد کم ہو جاتا ہے۔
آپ کا سر درد بھی سیب کھانے سے کم ہو جائے گا۔ نمکین سیب کھانے سے سردرد میں آرام ملتا ہے۔ آپ کو درد سے بہت آرام ملے گا۔

Migrine Ke Dard Ka Sasta Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Migrine Ke Dard Ka Sasta Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Migrine Ke Dard Ka Sasta Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2815 Views   |   17 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

درد کی شدت سے متلی ہونے لگتی ہے، سر درد اور مائیگرین کے درد کا سستا علاج ۔۔ ڈاکٹر عیسٰی کا آسان نسخہ اور کچھ گھریلو ٹوٹکے

درد کی شدت سے متلی ہونے لگتی ہے، سر درد اور مائیگرین کے درد کا سستا علاج ۔۔ ڈاکٹر عیسٰی کا آسان نسخہ اور کچھ گھریلو ٹوٹکے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ درد کی شدت سے متلی ہونے لگتی ہے، سر درد اور مائیگرین کے درد کا سستا علاج ۔۔ ڈاکٹر عیسٰی کا آسان نسخہ اور کچھ گھریلو ٹوٹکے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔