کیا آپ بھی کھانا گرم کرنے کے بعد مائیکرو ویو کو ایسے ہی چھوڑ دیتے ہیں؟ اب 5 منٹ میں کریں اپنے مائیکرو ویو اوون کو بلکل نئے جیسا وہ بھی صرف دو چیزوں سے

باورچی خانے کے آلات ہماری زندگی کو کچن میں آسان بنا دیتے ہیں۔ ایک جدید ایجاد جس نے آہستہ آہستہ تمام گھرانوں میں جگہ بنا لی ہے وہ ہے مائیکرو ویو اوون۔ گرم کرنے سے لے کر کھانا پکانے اور یہاں تک کہ بیکنگ تک، کیا کوئی ایسی چیز ہے جو مائکروویو، گیس کے چولہے یا روایتی تندور کو بدلنے کے لیے نہیں کر سکتا؟

آئیے تھوڑا سا وقت نکالیں اور آج باورچی خانے میں اپنے روزمرہ کے کام میں مائیکرو ویو اوون کی صفائی کو ترجیح دیں، مائیکرو ویو کے مسلسل استعمال کے بعد اسے صاف کرنے میں مشکلات کا سامنا ہو سکتا ہے۔ اس کی اندرونی دیواروں پر کھانے کے چھینٹے سے چھٹکارا حاصل کرنا سب سے بڑا مسئلہ ہے جس کا سامنا ہر کسی کو ہوتا ہے۔ اسکی صفائی کو برقرار رکھنے کے لیے کچھ آسان ٹپس درج ہیں۔

لیموں کے پانی سے بھاپ دیں:

ایک مائیکروویو کا پیالہ لیں اور اس میں پانی اور 1 لیموں کا رس ملا دیں۔ ہائی پاور پر اس وقت تک گرم کریں جب تک کہ اندر پانی کو ابلتے اور بھاپ بنتے ہوئے نہ دیکھیں۔ اسکے بعد بٹن بند کر دیں اور تقریباً 10 منٹ انتظار کریں جب تک کہ بھاپ ختم نہ ہوجائے۔ پیالے کو باہر نکالیں اور مائکروؤیو کو اسپنج سے چاروں طرف سے صاف کریں۔

بیکنگ سوڈا سے سخت داغ دور کریں:

کھانے کی باقیات پر بیکنگ سوڈا اور پانی کا گاڑھا پیسٹ بنائیں، اور ان داغوں پر لگائیں جنہیں ہٹانا مشکل ہے۔ پیسٹ کو 5-10 منٹ تک رہنے دیں اور پھر گیلے اسپنج سے صاف کریں۔

کلیننگ اسپرے آزمائیں:

ایک سپرے بوتل میں پانی، لیموں کا رس اور سفید سرکے کو برابر مقدار میں ڈال کر مکس کریں۔ ہر چیز کو یکجا کرنے کے لیے اچھی طرح ہلائیں۔ محلول کو اندر کے تمام حصوں پر چھڑکیں، اسے تقریباً 5 منٹ تک بیٹھنے دیں اور گیلے کپڑے سے صاف کریں۔

چکنائی والے دروازوں کے لیے ڈش صابن کا استعمال کریں:

مائیکروویو کے شیشے کا دروازہ آسانی سے چکنائی کا شکار ہو جاتا ہے۔ پانی اور ڈش صابن کے محلول میں ڈوبے ہوئے اسپنج کی مدد سے چکنائی کو رگڑیں۔ پھر سادہ پانی میں ڈبوئے ہوئے سپنج سے دوبارہ صاف کریں۔

صابن والے پانی سے پلیٹ صاف کریں:

لیکویڈ ڈش واشر اور پانی کا محلول بنائیں اور اس میں اسپنج یا اسکرب ڈبو دیں۔ اب اس سے ٹرن ایبل ٹرے (اندر لگی پلیٹ) پر رگڑیں اور کھانے کے ضدی داغ نکال دیں۔

مائکروویو کو صاف کرنا اتنا ہی آسان ہے جتنا اس میں کھانا پکانا۔ اپنے مائیکرو ویو کو صاف کرنے اور اسے اپنے کھانے کے لیے دوبارہ صحت بخش بنانے کے لیے بس ان آسان تجاویز پر عمل کریں۔

Micro Wave Saaf Karne Ka Tarika

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Micro Wave Saaf Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Micro Wave Saaf Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   2027 Views   |   06 Dec 2022

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 February 2024)

کیا آپ بھی کھانا گرم کرنے کے بعد مائیکرو ویو کو ایسے ہی چھوڑ دیتے ہیں؟ اب 5 منٹ میں کریں اپنے مائیکرو ویو اوون کو بلکل نئے جیسا وہ بھی صرف دو چیزوں سے

کیا آپ بھی کھانا گرم کرنے کے بعد مائیکرو ویو کو ایسے ہی چھوڑ دیتے ہیں؟ اب 5 منٹ میں کریں اپنے مائیکرو ویو اوون کو بلکل نئے جیسا وہ بھی صرف دو چیزوں سے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ بھی کھانا گرم کرنے کے بعد مائیکرو ویو کو ایسے ہی چھوڑ دیتے ہیں؟ اب 5 منٹ میں کریں اپنے مائیکرو ویو اوون کو بلکل نئے جیسا وہ بھی صرف دو چیزوں سے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔