عمر کے ساتھ ساتھ غذا کا خیال رکھنا انتہائی ضروری ۔۔ ہر عمر کے مردوں کے لیے صحت مند کھانے کی تجاویز

جب صحت مند کھانے اور غذا کا خیال رکھنے کی بات آتی ہے تو جو لوگ اکثر اپنی صحت کو نظر انداز کرتے ہیں وہ سب سے زیادہ مرد ہوتے ہیں۔ جیسے جیسے ہماری عمر بڑھتی جاتی ہے، پٹھوں کی کمزوری کا غیر ارادی نقصان زندگی کے معیار پر بڑا اثر ڈالتا ہے۔ مختلف ریسرچز کے مطابق، خواتین کے مقابلے مردوں میں پٹھوں کا نقصان تیزی سے ہوتا ہے، جو صحت کے مسائل کی ایک بڑی وجہ بن سکتا ہے۔

اگرچہ ہم اپنے باپ، بھائیوں اور شوہروں کو ہر سال سالگرہ کے موقع پر قیمتی تحائف دے سکتے ہیں، لیکن یہ اتنا ہی ضروری ہے کہ ان کی غذائی ضروریات پر بھی توجہ مرکوز کریں۔ ڈاکٹرعرفان شیخ کچھ تجاویز بتاتے ہیں جو مردوں کو اپنی کھانے کی عادات میں صحت مند تبدیلی لانے کے لیے اپنانا چاہیے۔

1۔ صحت کا آسان ترین حل۔۔ تازہ کھائیں

صحت مند غذا کا سب سے آسان حل یہ ہے کہ تازہ تیار شدہ کھانا اور موسم میں دستیاب پھل کھائیں۔ غذا میں تازہ پھلوں اور سبزیوں کے ساتھ باقاعدہ کھانا (کم سے کم تیل میں پکایا گیا) شامل ہونا چاہیے۔ باسی کھانا کھانے سے پرہیز کریں، مثال کے طور پر، رات کے کھانے کے لیے دوپہر کا کھانا نہ کھائیں، یا پچھلی رات کا بچا ہوا کھانا ناشتے میں نہ کھائیں۔ اس کے بجائے، ہر کھانے کے لئے تازہ کھانا پکائیں.

2۔ پوری 30 غذا

پوری 30 غذا جس نے حال ہی میں مقبولیت حاصل کی ہے اس اصول پر چلتی ہے جو کم سے کم مصالحوں کے ساتھ ان کی قدرتی شکلوں میں پوری خوراک کی ضرورت پر زور دیتا ہے۔ اس غذا کو 30 دن تک فالوکرنے کی ضرورت ہے اور کچھ کھانے کی اشیاء کی اجازت اور ممانعت کرتی ہے۔ آپ پھل، سبزیاں، انڈے، گری دار میوے، بیج، غیر پروسیس شدہ گوشت، سمندری غذا اور تیل جیسے زیتون کا تیل اور ناریل کا تیل کھا سکتے ہیں۔ کھانے کی اشیاء جو اس خوراک کا حصہ نہیں ہیں وہ ہیں ریفائنڈ چینی، پھلیاں، اناج، ڈیری، الکحل اور ہر قسم کے پراسیسڈ فوڈز۔

3۔ گھر کا سادہ کھانا

کھانا پکانے کا ہمارا دیسی انداز ہر چیز کا استعمال کرتا ہے۔ سبزیوں اور پھلوں سے لے کر دالیں اور مصالحوں تک جو آپ کی غذائیت کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ضروری ہیں۔ کچھ معمولی دیسی ترکیبیں، جیسے کھچڑی اور دلیہ اور موسمی سبزیوں کے ساتھ، غذائی اجزاء اور فائبر کا پاور ہاؤس ہیں اور خاندانی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے مثالی ہیں۔ ہلدی، دھنیا پاؤڈر، زیرہ، سرسوں کے بیج، ہینگ، گرم مصالحہ اور دار چینی، الائچی، لونگ وغیرہ کا استعمال بھی صحت کے لیے انتہائی مفید ہے۔
تقریباً 33 فیصد بالغ مردوں کا باڈی ماس انڈیکس (بی ایم آئی) کم ہوتا ہے اور اس لیے ان کی خوراک کو دیکھتے ہوئے، یہ بھی ضروری ہے کہ ایروبک ورزش جیسے پیدل چلنا، بائیک چلانا، تیراکی اور ورک آؤٹ ، جیسے وزن اٹھانا جو نہ صرف کیلوریز کو جلانے میں مدد دے سکتی ہے۔ لیکن پٹھوں کے بڑے پیمانے پرنشونما میں بھی مدد کرتا ہے۔

4۔ غذائی ضروریات کو متوازن کرنا

روزانہ کی غذائی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ایک باقاعدہ، متوازن غذا بہت ضروری ہے۔ تاہم، کچھ غذائیت کے لئے سپلیمنٹس لئے جا سکتے ہیں، یہاں تک کہ جب آپ اپنے حصے کے پھل اور سبزیاں کھا رہے ہوں، تب بھی آپ کو کچھ وٹامنز اور معدنیات کی کمی ہو سکتی ہے اور یہ کمی کئی چھوٹے طریقوں سے ظاہر ہو سکتی ہے۔ ایسی صورت حال میں، اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہتر ہے، جو آپ کے جسم کا صحیح اندازہ لگا سکتا ہے اور وٹامنز تجویز کر سکتا ہے جسے آپ محفوظ طریقے سے استعمال کر سکتے ہیں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    736 Views    |    30 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about عمر کے ساتھ ساتھ غذا کا خیال رکھنا انتہائی ضروری ۔۔ ہر عمر کے مردوں کے لیے صحت مند کھانے کی تجاویز and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (عمر کے ساتھ ساتھ غذا کا خیال رکھنا انتہائی ضروری ۔۔ ہر عمر کے مردوں کے لیے صحت مند کھانے کی تجاویز) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.