روزانہ 2 خوبانی کھائیں اور بیماریوں سے دور رہیں ۔۔ جانیں خوبانی کھانے کے 6 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کے لیئے ضروری ہیں

خوبانی سب سے زیادہ ورسٹائل پھلوں میں سے ایک ہے، اس کے فوائد سے شاذ و نادر ہی کوئی انکار کرتا ہے۔ یہ زرد نارنجی گوشت دار پھل کافی دلچسپ ہوتے ہیں، انکی بیرونی جلد پر چھوٹے بال ایک نرم پیارے رنگ کی ساخت دیتے ہیں، اور بغیر چھلکے کھائے جا سکتے ہیں۔ یہ دنیا کے صحت بخش پھلوں میں سے ایک ہے، جس کے بے شمار فوائد ہیں۔

خوبانی کے 6 حیرت انگیز فوائد:

وٹامن اے کا اچھا ذریعہ:

خوبانی وٹامن اے سے بھری ہوتی ہے جسے ریٹینول بھی کہا جاتا ہے۔ یہ چربی پگھلاتا ہے، بینائی کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے، مدافعتی نظام کو برقرار رکھتا ہے، اسکے ساتھ آپ کی جلد کی حفاظت بھی کرتا ہے۔ آپ کی آنکھوں سے متعلق سنگین عارضہ پیدا ہونے کے امکانات کو بھی کم کر دیتا ہے۔

فائبر سے بھرپور:

چاہے آپ اسے خشک کھائیں یا تازہ، خوبانی غذائی ریشہ کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ خوبانی میں موجود ریٹینول، چربی میں حل پذیر ہوتا ہے، پھل جسم میں آسانی سے گھل جاتا ہے اور اہم غذائی اجزاء آسانی سے جسم میں جذب ہو جاتے ہیں۔ اور یہ فیٹی ایسڈز کو تیزی سے توڑتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ آپ کا ہاضمہ درست ہے۔ اور یہی نہیں خوبانی آنتوں کی باقاعدگی سے صفائی کرکے آپ کو معدے کی پریشانیوں سے بچاتی ہے۔

آپ کے دل کے لیے اچھا ہے۔

یہ دیکھتے ہوئے کہ پھل میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، یہ جسم میں خراب کولیسٹرول کی مقدار کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے، اور اس کا مطلب ہے کہ آپ کا دل محفوظ ہے۔ اور ساتھ ہی یہ اچھے کولیسٹرول کو بھی بڑھاتا ہے۔ اس کے علاوہ پھل میں موجود پوٹاشیم کا مواد ہمارے نظام میں الیکٹرولائٹ کی سطح کو متوازن رکھتا ہے، جس سے ہمارے دل کے پٹھوں کو ترتیب میں رکھا جاتا ہے۔ آپ کو بس یہ کرنا ہے کہ روزانہ ایک یا دو تازہ خوبانی کھائیں، یا مٹھی بھر خشک کھائیں۔

اینٹی آکسیڈینٹس کا خزانہ

پکی خوبانی میں اینٹی آکسیڈنٹس کے قدرتی ذرائع ہیں۔ اسکا روزانہ استعمال آپ کے جسم کو زہریلے مادوں سے نجات دلانے میں مدد کرتے ہیں، جو ہم وقت کے ساتھ ساتھ جمع کرتے ہیں۔ بدلے میں اینٹی آکسیڈینٹ آزاد ریڈیکلز کو بھی مارتے ہیں جو ہمارے خلیوں کو نقصان پہنچاتے ہیں۔

جلد کے لیے اچھا ہے:

وٹامن سی، اے اور فائٹونیوٹرینٹس کا مجموعہ اچھی جلد کو یقینی بناتا ہے۔ اور کیا آپ جانتے ہیں کہ خوبانی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس عمر بڑھنے کے عمل کو بھی سست کردیتے ہیں؟ اس لیے جلد کی دیکھ بھال کے اچھے نظام کے لیئے ہر روز کچھ خوبانی کھانا نہ بھولیں۔

ہڈیوں کو مضبوط کرتا ہے:

ہڈیوں کی تشکیل اور نشوونما میں کیلشیم کی بہت زیادہ ضرورت ہوتی ہے اور خوبانی میں اس کی بہتات ہوتی ہے۔ یہ نوٹ کرنا بھی دلچسپ ہے کہ جسم میں کافی پوٹاشیم کے بغیر، کیلشیم یکساں طور پر جذب اور ضائع نہیں ہوتا ہے۔ اور اچھی خبر یہ ہے کہ خوبانی میں یہ دونوں ہیں۔

Khubani Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Khubani Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Khubani Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2062 Views   |   12 Jun 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 February 2024)

روزانہ 2 خوبانی کھائیں اور بیماریوں سے دور رہیں ۔۔ جانیں خوبانی کھانے کے 6 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کے لیئے ضروری ہیں

روزانہ 2 خوبانی کھائیں اور بیماریوں سے دور رہیں ۔۔ جانیں خوبانی کھانے کے 6 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کے لیئے ضروری ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ روزانہ 2 خوبانی کھائیں اور بیماریوں سے دور رہیں ۔۔ جانیں خوبانی کھانے کے 6 حیرت انگیز فوائد، جو آپ کی صحت کے لیئے ضروری ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔