ملیریا کا بخار ہو یا زخم ٹھیک نہ ہورہے ہوں۔۔ جانیں املی کے پتوں آپ کی کس طرح مدد کرستے ہیں؟ 5 حیرت انگیز فوائد

اگرچہ آپ سبھی املی اور اس کے بہت سے فوائد سے واقف ہوں گے، پر کیا آپ املی کے پتوں کے فوائد سے بھی واقف ہیں؟ جی ہاں، املی کے بیج اور اس کے گودے کی طرح املی کے پتے اور چھال کا عرق بھی آپ کو صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے۔ انہیں بالوں، جلد کی دیکھ بھال اور مجموعی صحت کے علاج میں استعمال کیا جا سکتا ہے اور یہ آیوروید میں سب سے مشہور جڑی بوٹیوں کے علاج میں سے ہیں۔
املی کے پتوں کے پانچ حیرت انگیز صحت کے فوائد یہ ہیں۔

ملیریا:

املی میں ملیریا مخالف خاصیت ہوتی ہے، اس کے پتوں کا عرق پلاسموڈیم فالسیپیرم کی نشوونما کو روک سکتا ہے، جو مچھر لے جاتا ہے اور ملیریا کا سبب بنتا ہے۔ فلپائن میں، املی کے پتوں کو روایتی ادویات میں ملیریا کے بخار کو کم کرنے کے لیے جڑی بوٹیوں کی چائے تیار کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

زخم بھرنے میں مددگار:

املی کے پتوں میں جراثیم کش خصوصیات پائی جاتی ہیں جو زخم بھرنے کو تیز کرتی ہیں۔ اسکے پتوں کا جوس دیگر انفیکشنز کو بھی روکتا ہے۔ املی کے پتے سرخ، سفید خون کے خلیات کی نسل کو تیز کر سکتے ہیں۔ روایتی ہندوستانی لوگ موچ اور سوجن کو کم کرنے کے لیے املی کے پتوں کا پیسٹ استعمال کرتے تھے۔

ماہواری کے درد میں آرام:

خواتین جانتی ہیں کہ ماہواری کا درد کتنا خوفناک ہو سکتا ہے۔ املی کے پتے میں ینالجیسک سرگرمی ہوتی ہے، یہ درد کو کم کر سکتا ہے۔ سکے علاوہ اس میں پپیتے کے پتے، نمک اور پانی ملا کر ان کی کارکردگی کو بڑھا سکتے ہیں۔ تاہم، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ بہت زیادہ نمک استعمال نہ کریں۔

ہاضمے کے نظام کو بہتر بناتا ہے:

املی کے پتے روایتی طور پر ہاضمہ کی صحت کو فروغ دینے کے لیے استعمال ہوتے رہے ہیں۔ ان میں موجود خصوصیات قبض کو دور کرنے اور آنتوں کی حرکت کو بہتر بنانے میں معاون ثابت ہوتی ہیں۔ املی کے پتوں میں جراثیم کش خصوصیات بھی ہوتی ہیں جو آنتوں میں نقصان دہ بیکٹیریا سے لڑنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

جلد کی صحت کیلیئے:

املی کے پتے صدیوں سے جلد کی صحت کو بڑھانے کے لیے استعمال ہوتے رہے ہیں۔ پتوں میں اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات موجود ہیں جو جلد کو آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد دیتی ہیں اور بیکٹیریا کی افزائش کو روکتی ہیں جو جلد کے انفیکشن کا باعث بنتے ہیں۔ املی کے پتوں کا پیسٹ لگانے سے جلد کی جلن کو ختم اور مہاسوں کو کم کیا جا سکتا ہے اور صاف رنگت کو فروغ مل سکتا ہے۔

Imli Ke Patton Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Imli Ke Patton Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Imli Ke Patton Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1663 Views   |   16 May 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

ملیریا کا بخار ہو یا زخم ٹھیک نہ ہورہے ہوں۔۔ جانیں املی کے پتوں آپ کی کس طرح مدد کرستے ہیں؟ 5 حیرت انگیز فوائد

ملیریا کا بخار ہو یا زخم ٹھیک نہ ہورہے ہوں۔۔ جانیں املی کے پتوں آپ کی کس طرح مدد کرستے ہیں؟ 5 حیرت انگیز فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ملیریا کا بخار ہو یا زخم ٹھیک نہ ہورہے ہوں۔۔ جانیں املی کے پتوں آپ کی کس طرح مدد کرستے ہیں؟ 5 حیرت انگیز فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔