یہاں صرف چٹنی تیار کی جاتی ہے ۔۔ جانیے پاکستان کی ایسی دکان کے بارے میں، جہاں چٹنی خریدنے کے لیے لوگ لڑ جاتے ہیں

سوشل میڈیا پر ایسی کئی ویڈیوز اور تصاویر دیکھی ہوں گی جس میں کچھ ایسی معلومات شئیر کی جاتی ہیں جو کہ دلچسپ ہوتی ہیں۔
کے فوڈز ڈاٹ کام کی اس خبر میں آپ کو اسی حوالے سے بتائیں گے۔

عام طور پر پاکستانی جب کبھی کوئی مصالحے دار چیز کھاتے ہیں تو ساتھ چٹنی کا استعمال لازمی کرتے ہیں چاہے پھر وہ دال ہو یا پھر مصالحے دار انڈہ، کباب ہوں یا پھر سموسے، اور پھر پکوڑے ہوں یا پھر رول۔
پاکستانی ہر چیز میں چٹنی کو شامل کر ہی لیتے ہیں، لیکن کیا ہی بات ہو اگر ٹماٹر اور کھٹی ذائقہ دار چٹنی کا ملاپ ہو اور چٹنی میں آپ سموسے، پکوڑے اور کباب ڈبو کر کھائیں؟ ایسی من پسند چٹنی عام طور پر ہر وہ شخص ڈھونڈتا ہے جسے کچھ تیکھا کھانے کی عادت ہوتی ہے۔

ایسی ہی ایک چٹنی کی دکان پشاور میں واقع ہے جہاں صرف چٹنی تیار کی جاتی ہے اور اس چٹنی کے لیے آنے والوں کو انتظار بھی کرنا پڑتا ہے، یہاں تک کہ بھیڑ لگ جاتی ہے، یہ ویڈیو پاکستان اسٹریٹ فوڈ کی جانب سے اپلوڈ کی گئی تھی۔
اب اتنا رش ہوتا ہے تو کچھ تو بات ہوگی نا، خیر اس اسٹال نما دکان کا مالک بھی منفرد انداز میں گراہکوں کے دل جیت لیتا ہے، قصہ خوانی بازار میں موجود اس چٹنی کی خاص بات اس میں شامل املی کا ہونا بھی ہے۔

اس چٹنی کو تیار کرنے کے لیے سب سے پہلے گرینڈر میں ٹماٹر ڈالے جاتے ہیں اور پھر دھنیا پودینہ اور ہری مرچوں کو شامل کیا جاتا ہے، اس کے بعد اس چٹنی کی خاصیت ایک ایسا مصالحہ ہے جو کہ ان کا اپنا فارمولا ہے۔

اس سب کو گرینڈر میں ڈالا جاتا ہے اور پھر مزید ٹماٹروں کو ڈالا جاتا ہے، ساتھ ہی نمک کا استعمال بھی کیا جاتا ہے۔ جب یہ چٹنی اپنی آخری صورت میں دکھائی دیتی ہے تو دیکھنے والے کے منہ میں پانی ضرور لے آتی ہے۔

کیونکہ مصالحہ دار اور کھٹی چٹنی کا ایسا ملاپ ہے جو کہ نہ زیادہ کھٹی ہوتی ہے اور نہ زیادہ تیکھی۔
رمضان کے موقع پر اگر آپ پشاور کے رہائشی ہیں تو اس چٹنی کا استعمال افطاری میں ضرور کر سکتے ہیں۔

Chatni Per Larai Hojati Hai

Discover a variety of Step By Step Recipes articles on our page, including topics like Chatni Per Larai Hojati Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chatni Per Larai Hojati Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Momin  |   In Step By Step Recipes  |   0 Comments   |   4203 Views   |   26 Mar 2022
About the Author:

Momin is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Momin is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 02 December 2023)

یہاں صرف چٹنی تیار کی جاتی ہے ۔۔ جانیے پاکستان کی ایسی دکان کے بارے میں، جہاں چٹنی خریدنے کے لیے لوگ لڑ جاتے ہیں

یہاں صرف چٹنی تیار کی جاتی ہے ۔۔ جانیے پاکستان کی ایسی دکان کے بارے میں، جہاں چٹنی خریدنے کے لیے لوگ لڑ جاتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ یہاں صرف چٹنی تیار کی جاتی ہے ۔۔ جانیے پاکستان کی ایسی دکان کے بارے میں، جہاں چٹنی خریدنے کے لیے لوگ لڑ جاتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔