فریج میں رکھے بچے ہوئے چاول نہ کھائیں ورنہ ۔۔۔ ماہرین نے خبردار کر دیا

طبی ماہرین کی جانب سے انکشاف کیا گیا ہے کہ فریج میں رکھے ہوئے چاول کھانے سے فوڈ پوائزننگ کا خطرہ ہوتا ہے۔

شاید ہی کوئی ایسا شخص ہوگا جس کی غذا میں چاول لازمی جز کے طور پر شامل نہ ہو اور روایتی کھانوں میں بھی بریانی سب سے مرغوب اور لذیذ ترین غذاؤں میں پسندیدگی کے لحاظ سے اول نمبر پر ہے۔

لیکن کیا آپ کو معلوم ہے کہ بیشتر اوقات گھروں میں رکھے ہوئے پرانے چاول جو فریج میں محفوظ کیے جاتے ہیں، صحت کے لئے نقصان دہ بھی ہو سکتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ چاولوں کو دوبارہ گرم کرنا خطرناک نہیں بلکہ اہم یہ ہے کہ چاول پکانے کے بعد انہیں محفوظ کیسے کیا جائے۔
طبی ماہرین کے مطابق چاول جتنا زیادہ معمول کے درجہ حرارت پر تیار ہوتے ہیں وہ صحت کےلیے اتنے ہی نقصان دہ ہو جاتے ہیں۔

طبی ماہرین نے مزید بتایا کہ جب چاول کچے ہوتے ہیں تو اس میں فوڈ پوائزننگ والے جراثیم موجود ہوتے ہیں جو پکنے کے بعد مزید بڑھ جاتے ہیں

ماہرین خوراک نے مشورہ دیا کہ اگر چاولوں کو پوری رات پانی میں بھگو کر رکھ دیں تو اس میں سے آرسینک کی 80 فیصد مقدار کم ہو جاتی ہے اور صرف اتنی مقدار رہ جاتی ہے جو صحت کے لیے زیادہ مہلک نہیں ہوتی۔

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    27643 Views    |    15 Jun 2020

Comments/Ask Question

Read Blog about فریج میں رکھے بچے ہوئے چاول نہ کھائیں ورنہ ۔۔۔ ماہرین نے خبردار کر دیا and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (فریج میں رکھے بچے ہوئے چاول نہ کھائیں ورنہ ۔۔۔ ماہرین نے خبردار کر دیا) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.