ماں، باپ، بھائی سب کو کھو دیا اس کے بعد ۔۔ فلم اسٹار لیلیٰ اپنے مشکل وقت کا بتاتے ہوئے رو پڑیں، ان کے ساتھ ایسا کیا ہوا تھا؟

پاکستانی فلم انڈسٹری کا سنہری دور تھا۔ بڑے بڑے ستارے ہوا کرتے تھے جن سے ملنے کے لیے لوگ مرتے تھے اور لیلیٰ بھی ان میں سے ایک تھی۔ لیلیٰ ایک ایسی اسٹارلیٹ تھی جو فلم انڈسٹری کے زوال سے پہلے ہی مشہور تھی، اس نے شان سے لے کر میرا اور ریما تک تمام بڑے ناموں کے ساتھ کام کیا ہے۔

وہ پچھلے کچھ سالوں سے اسکرین سے غائب ہیں اور جس کی وجہ پچھلے 3-4 سالوں میں ان کے ساتھ پیش آنے والے سانحات ہیں، جسے جان کر یقیناً آپ کا دل بھی دکھ جائے گا۔

لیلیٰ نے، صاحبہ افضل خان کے شو میں بطور مہمان شرکت کی جہاں انہوں نے بتایا کہ، وہ کرونا کے وقت کے بعد سے زیادہ مذہبی ہو گئی ہیں۔ 3 سال پہلے شب برات پر انہوں نے اپنی پہلی عبادت کی تھی اور اس کے بعد سے وہ اپنی فلمی شخصیت 'لیلیٰ' سے اپنی حقیقی شخصیت 'سائرہ' کی طرف لوٹ رہی ہیں۔

انہوں نے انکشاف کیا کہ چند سالوں میں، میں نے اپنی ماں، اپنے والد اور اپنے دو بھائیوں کو کھو دیا۔ میں اپنے بھائی کے بہت قریب تھی جو میک اپ آرٹسٹ بھی تھا۔ میں اندر سے آہستہ آہستہ مر رہی تھی اور اس فانی دنیا سے چلے جانا چاہتی تھی۔ اس کے بعد میں نے اپنے سب سے چھوٹے بھائی کو بھی کھو دیا اور ان سب صدموں نے مجھے بری حالت میں ڈال دیا۔

لیلیٰ نے مزید کہا کہ، میں نے اپنا گھر اور گاڑیاں بھی کھو دی تھیں میں خستہ حالی کا شکار ہوگئی تھی۔ جس کے بعد میں نروس بریک ڈاؤن سے گزری۔

اپنی مشکلیں بتاتے ہوئے انہوں نے احسن خان کی تعریف بھی کی۔ ان کا کہنا تھا کہ، احسن واحد شخص تھا جس نے گھر سے محروم ہونے کے بعد مجھے فون کیا اور ایک اچھا مشورہ دیا کہ مجھے آگے کیا کرنا چاہیے۔ بہت سے لوگوں نے مجھے اس وقت چھوڑ دیا تھا لیکن احسن کی ایک کال نے میرے چہرے پر مسکراہٹ بکھیر دی۔

Film Star Laila Emotional White Talking About Her Personal Life

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Film Star Laila Emotional White Talking About Her Personal Life and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Film Star Laila Emotional White Talking About Her Personal Life to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   612 Views   |   04 Mar 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 May 2024)

ماں، باپ، بھائی سب کو کھو دیا اس کے بعد ۔۔ فلم اسٹار لیلیٰ اپنے مشکل وقت کا بتاتے ہوئے رو پڑیں، ان کے ساتھ ایسا کیا ہوا تھا؟

ماں، باپ، بھائی سب کو کھو دیا اس کے بعد ۔۔ فلم اسٹار لیلیٰ اپنے مشکل وقت کا بتاتے ہوئے رو پڑیں، ان کے ساتھ ایسا کیا ہوا تھا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ماں، باپ، بھائی سب کو کھو دیا اس کے بعد ۔۔ فلم اسٹار لیلیٰ اپنے مشکل وقت کا بتاتے ہوئے رو پڑیں، ان کے ساتھ ایسا کیا ہوا تھا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔