مُرغی کا گوشت ہر گز نہ کھاؤ ۔۔ لڑکیوں اور چھوٹی بچیوں کو مرغی کا گوشت کیوں نہیں کھانا چاہیے؟ حیرت انگیز وجہ

مرغی کا گوشت سب ہی مزے سے کھاتے ہیں، کوئی مرغی کو دال کے ساتھ بنا رہا ہے تو کوئی فرائز میں ڈال کر کھاتا ہے۔ اب بچوں کو تو مرغی کے گوشت کے بناء مزہ ہی نہیں آتا ۔۔ مگر ایک حیران کن بات یہ ہے کہ مرغی کا گوشت کھانے سے لڑکیوں کو بڑا نقصان ہوسکتا ہے مگر وہ کیا ۔۔ ؟

مرغی کے گوشت میں اجزاء:

مرغی میں پروٹین، کلوریز، کاربوہائیڈریٹ، شوگر اور دیگر کئی ضروری اجزاء پائے جاتے ہیں۔ جو یقیناً صحت کیلئے فائدے مند بھی ہیں۔

لڑکیاں چھوٹی بچیاں یہ گوشت کیوں نہ کھائیں؟

چھوٹی بچیوں اور لڑکیوں کو مرغیوں کا گوشت نہ کھلائیں۔ جس کی اہم وجہ یہ ہے کہ آج کل زیادہ تر بچیاں 7 سے 9 سال کی عمر میں بالغ ہو جاتی ہیں۔ مائیں پریشان ہو جاتی ہیں کہ یہ کیسے بچی اتنی جلدی بڑی ہوگئی کہیں کوئی بیماری تو نہیں ہوگئی؟
ڈاکٹروں کو دکھاتی ہیں، کئی دوائیاں کھلاتی ہیں جبکہ حقیقت یہ ہے کہ مرغی کا گوشت کھانے سے ماہواری جلدی ہو جاتی ہے۔

وجہ کیا؟

مرغیوں کو بڑھانے کے لئے انہیں چکن فوڈ کھلایا جاتا ہے جس میں ایسے ہارمونز اور کیمیکلز ہوتے ہیں جو جسم میں حرارت پیدا کرتے ہیں جس سے مرغی کا جسم جلدی پھول جاتا ہے اور وہ وزن میں زیادہ بڑھنے لگتی ہے جبکہ لڑکیوں کے جسم میں ماہواری سے قبل بننے والا ہارمونز اس گوشت کے زیادہ استعمال کی وجہ سے تیزی سے بن جاتا ہے اور بچی جوان ہو جاتی ہے۔

By Humaira    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    22116 Views    |    16 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about مُرغی کا گوشت ہر گز نہ کھاؤ ۔۔ لڑکیوں اور چھوٹی بچیوں کو مرغی کا گوشت کیوں نہیں کھانا چاہیے؟ حیرت انگیز وجہ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (مُرغی کا گوشت ہر گز نہ کھاؤ ۔۔ لڑکیوں اور چھوٹی بچیوں کو مرغی کا گوشت کیوں نہیں کھانا چاہیے؟ حیرت انگیز وجہ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.