چیزوں کو پھینکئے نہیں ۔۔ یہ چیزیں ایکسپائری ڈیٹ کے بعد بھی کھائی جا سکتی ہیں !

ہر کھانے کی ایک خاص شیلف لائف ہوتی ہے کہ اسے کتنی دیر تک استعمال اور محفوظ طریقے سے کھایا جا سکتا ہے۔ اگر بازار سے کوئی چیز خریدی جائے تو اس کی پیکنگ پر ایکسپائری ڈیٹ لکھی ہوتی ہے۔

زیادہ تر لوگوں کا خیال ہے کہ پیکیجنگ پر تاریخ کے فوراً بعد کھانا خراب ہو جاتا ہے اور اسے دوبارہ نہیں کھایا جا سکتا۔ دی مرر کی ایک رپورٹ کے مطابق ایکسپائری ڈیٹ صرف ایک گائیڈ لائن ہے۔ کچھ مصنوعات میعاد ختم ہونے کی تاریخ پر ختم نہیں ہوتی ہیں اور کچھ اشیاء کو میعاد ختم ہونے کی تاریخ کے بعد محفوظ طریقے سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ وہ چیزیں کیا ہیں؟ ان کے بارے میں بھی جانتے ہیں۔

1۔ انڈے:

انڈوں کے کارٹن یا باکس پرمیعاد ختم ہونے کی تاریخ نہیں لکھی ہوتی، لیکن انڈوں کو خریدنے کی تاریخ سے تین سے پانچ ہفتوں کے اندر آسانی سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ فوڈ سیفٹی اور حفظان صحت کے ماہر اور یونیورسٹی آف سینٹرل فلوریڈا کے روزن کالج آف ہاسپیٹلیٹی مینجمنٹ کے پروفیسر کیون مرفی کے مطابق انڈے کی میعاد ختم ہونے کی تاریخ بتا سکتی ہے کہ انڈا کتنا تازہ ہے۔ تاہم ابلے ہوئے انڈے جلدی خراب ہو جاتے ہیں اور اگر اسے فریج میں رکھا جائے تو اسے ایک ہفتے تک استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ انڈے خراب ہو گئے ہیں تو انہیں پانی میں ٹیسٹ کریں۔ اگر انڈا پانی میں تیرتا ہے تو اسے پرانا سمجھا جاتا ہے۔ ایسی حالت میں آپ اس کی بو سے بھی معلوم کر سکتے ہیں کہ اس کا استعمال فائدہ مند ہے یا نہیں۔

2۔ دودھ :

ماہرین کا خیال ہے کہ کسی بھی ٹیٹرا پیک دودھ کو ختم ہونے کی تاریخ کے ایک ہفتہ بعد بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ لیکن یہ ذہن میں رکھنا بہت ضروری ہے کہ دودھ میں چکنائی کتنی ہوتی ہے؟ سکمڈ دودھ ختم ہونے کے سات سے دس دن بعد استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جبکہ مکمل چکنائی والا دودھ ختم ہونے کے بعد 5 سے 7 دن تک استعمال کیا جا سکتا ہے۔ میعاد ختم ہونے کے بعد 1 ماہ تک غیر ڈیری دودھ استعمال کیا جا سکتا ہے۔ دودھ خراب ہو جائے تو گاڑھا ہو جاتا ہے اور کھٹی بو آنے لگتی ہے۔

3۔ بریڈ:

برٹش کولمبیا یونیورسٹی کی ریسرچ کے مطابق، پیک شدہ روٹی عام طور پر میعاد ختم ہونے کی تاریخ کے پانچ سے سات دن بعد استعمال کی جا سکتی ہے۔ کمرے کا درجہ حرارت نارمل ہونے پر روٹی کو ٹھنڈا رکھا جاتا ہے۔
اگر آپ بریڈ کو ایکسپائری ڈیٹ کے بعد بھی استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ اسے فریج میں بھی رکھ سکتے ہیں۔ اس سے روٹی کم از کم 3 ماہ تک اچھی رہے گی۔ لیکن ہمیشہ روٹی پر پھپھوندی کا خیال رکھیں۔ اگر آپ روٹی پر نیلے سبز رنگ کے دھبے دیکھیں تو روٹی کو پھینک دیں اور اسے نہ کھائیں۔

4۔ پاستا:

ڈرائی پاستا پیکٹ پر ختم ہونے کی تاریخ کے بعد 2 سال تک کھایا جا سکتا ہے اورسپرمارکیٹ کے ریفریجریٹرمیں ذخیرہ شدہ کچا پاستا ختم ہونےکی تاریخ سے 4 سے 5 دن تک استعمال کیا جا سکتا ہے۔ پکا ہوا پاستا اگر ریفریجریٹر میں مناسب طریقے سے رکھا جائے تو اسے 6 سے 8 ماہ تک استعمال کیا جا سکتا ہے۔

5۔ پنیر

لاس اینجلس، کیلیفورنیا میں غذائی ماہر صوفیہ نورٹن کے مطابق، زیادہ تر پنیر کی میعاد ختم ہونے کی تاریخ نہیں ہوتی ہے۔ درحقیقت اگر پنیر خراب ہونے لگے تو اس پر پھپھوندی کے سفید، سبز اور نیلے دھبے پڑنے لگتے ہیں۔ اگر آپ پنیر پر ایسا کچھ دیکھیں تو اسے اس جگہ سے کاٹ دیں۔ پنیر دوبارہ استعمال کرنے میں محفوظ رہے گا۔ پنیر کی شیلف لائف اس کی بو اور ذائقہ سے بھی طے کی جا سکتی ہے۔

6۔ کچا گوشت، چکن اور مچھلی :

کچا گوشت اور چکن ایک عام ریفریجریٹر میں صرف چند دن ہی رہ سکتے ہیں۔ لیکن اگر اسے فریزر میں رکھا جائے تو یہ طویل عرصے تک چل سکتا ہے۔ منجمد گوشت فریزر میں تین سے چار ماہ تک رہتا ہے۔

فوڈ سیفٹی اتھارٹی کے مطابق، فوڈ پوائزننگ بیکٹیریا فریزر میں نہیں بڑھتے۔ اس لیے کسی بھی کھانے کو ڈیپ فریز میں رکھا جا سکتا ہے اور یہ کھانے کے لیے محفوظ ہے۔ کئی مہینوں تک فریزر میں رکھی ہوئی چیزوں کا ذائقہ اچھا نہیں لگتا، لیکن انہیں کھانے کے لیے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔ کچی مچھلی 6 سے 9 ماہ تک رہتی ہے۔ ٓجبکہ ڈبے میں بند مچھلی کو 2 سے 5 سال کے استعمال کے بعد کھانے کے لیے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔

By Afshan    |    In News   |    0 Comments    |    10104 Views    |    16 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about چیزوں کو پھینکئے نہیں ۔۔ یہ چیزیں ایکسپائری ڈیٹ کے بعد بھی کھائی جا سکتی ہیں ! and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (چیزوں کو پھینکئے نہیں ۔۔ یہ چیزیں ایکسپائری ڈیٹ کے بعد بھی کھائی جا سکتی ہیں ! ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.