10 منٹ میں لہسن کا اچار تیار کریں ۔۔ جانئے کہ اس اچار کو کھانے سے آپ صحت کے کون کون سے فائدے حاصل کرتے ہیں؟

اچار روایتی دیسی کھانوں کا ایک اہم حصہ ہے اور یہ صدیوں سے موجود ہے۔ یہ ایک سائیڈ ڈش ہے جسے دال چاول یا چپاتی سبزی کے ساتھ جوڑا جاتا ہے تاکہ کھانے کا ذائقہ دوبالا کیا جا سکے۔ درحقیقت، بہت سے لوگ کھچڑی کے ساتھ اچار کھانے سے لطف اندوز ہوتے ہیں کیونکہ اس سے ڈش کا ذائقہ دگنا ہو جاتا ہے۔
ہمارے ہاں بننے والے زیادہ تر اچار وٹامنز اورمعدنیات سے بھرے ہوتے ہیں اور پوٹاشیم، وٹامن اے اور سی اور بہت ساری غذائیت سے بھرپورہوتے ہیں۔ آج ہم لہسن کے اچار کے بارے میں بات کریں گے جو اپنی غذائیت کی وجہ سے مقبول ہے۔ لہسن کو جب اچار بنایا جاتا ہے تو اسے خمیر کیا جاتا ہے جو اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس کو بڑھاتا ہے۔ لہسن دیسی کھانوں میں سینکڑوں سالوں سے استعمال ہو رہا ہے اور اس کی علاج میں بھی بہت اہمیت ہے۔ اچار والے لہسن کی بات کریں تو یہ اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرا ہوتا ہے، اینٹی بائیوٹک اور اینٹی وائرل خصوصیات، جو مہلک بیماریوں کو روکنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ ان خصوصیات کی بدولت ان دنوں یہ اچار پھر سے کافی مقبولیت حاصل کر رہا ہے اور لوگ اس کے دیوانے ہو رہے ہیں اور منہ میں اس کی بدبو کو نظر انداز کر رہے ہیں۔ یہاں آپ کو اس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے:

لہسن کے دل کے لئے بہت سے فوائد ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ لہسن کولیسٹرول کی سطح اور ٹرائگلیسرائڈز کو کم کرتا ہے۔ اس میں سوزش کی خصوصیات ہیں جو ایتھروسکلروسیس اور خون کی گردش کے مسائل کو روک سکتی ہیں۔ لہسن خون کے لوتھڑے اور بلاکس کو روک کر دل کی حفاظت کرتا ہے جس سے دل کا دورہ پڑ سکتا ہے۔ لہسن میں موجود ایلیسن اور ایچ ٹو ایس (ہائیڈروجن سلفائیڈ) بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

میٹابولزم کو بہتر بناتا ہے:

لہسن خون میں آئرن کو جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پروٹین، فیروپورٹن، خلیات اور خون کے درمیان آئرن کی گردش کے لیے ذمہ دار ہے۔ کم ہیموگلوبن یا آئرن کی کمی خون کی کمی کا باعث بن سکتی ہے۔ آئرن سے بھرپور غذائیں جیسے ہری سبزیاں، سرخ گوشت اور کدو کے بیجوں کا استعمال آئرن کی سطح کو دوبارہ حاصل کرنے کے لیے کرنا چاہیے، جو بیماریوں سے لڑنے کے لیے ضروری ہے۔

سردی کا علاج کرتا ہے:

قوت مدافعت کی کمی سردی کے ممکنہ حملوں کی ایک وجہ ہے۔ لہسن میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں جو انسانی مدافعتی نظام کو بڑھا سکتی ہیں۔ لہسن کے اچار کی تھوڑی سی مقدار آپ کے جسم کو عام زکام اور فلو سے بچا سکتی ہے۔

کینسر کی روک تھام:

لہسن کینسر کے خلاف مفید پایا جاتا ہے۔ لہسن میں پایا جانے والا آرگنو سلفر مرکب دماغی رسولیوں کے خطرناک خلیات میں سے ایک کو تباہ کرتا ہے۔

گٹھیا کا علاج :

لہسن گٹھیا کی وجہ سے ہونے والے درد کو کم کرتا ہے۔ ڈائیل سلفائیڈ (ڈی اے ایس) اور تھیاکریمونون لہسن کی اینٹی آرتھرٹک خصوصیات کی وجہ ہیں۔ لہسن کو کچا یا اچارمیں کھا کر گٹھیا کے پھیلاؤ کو روکا جا سکتا ہے۔

لہسن کے مزیدار اچارکی ترکیب:

یہاں ایک آسان نسخہ ہے جسے استعمال کرکے آپ لہسن کا مزیدار اچار بنا سکتے ہیں۔ اس نسخے سے آپ صرف 10 منٹ میں لہسن کا اچار بنا سکتے ہیں۔ یہ لذیذ اچار بنانے کے لیے درکار اجزاء ہیں:
1 کلو کچا لہسن، 2-3 کپ پانی، 4 چمچ ہلدی پاؤڈر، 8 کھانے کے چمچ لال مرچ، آدھا چمچ بھنی ہوئی میتھی کا پاؤڈر، 2 کھانے کے چمچ نمک، 3 لیموں، 1 کپ سرسوں کا تیل

اس اچار کو تیار کرنے کے لیے لہسن کے چھلے ہوئے جوے کو بھاپ میں پکائیں۔ پھر، انہیں ایک بڑے پیالے میں منتقل کریں۔ اس میں تمام مصالحے ڈال کر اس میں لیموں نچوڑ لیں۔ تیار ہونے کے بعد، درمیانی آنچ پرایک پین چولہے پر چڑھائیں اور اس میں سرسوں کا تیل گرم کریں۔ جب تیل کافی گرم ہو جائے تو اس میں 2 کھانے کے چمچ رائی یا سرسوں کے دانے ڈال کر کڑکڑانے دیں۔ ایک بار ہو جانے کے بعد، چولہا بند کر دیں اور اس تیل کو مصالحے والے لہسن پر ڈال دیں۔ ہر چیز کو اچھی طرح سے ملا لیں اور اپنے کھانے کے ساتھ اس کا مزہ لیں۔ آپ اس اچار کو ایئر ٹائٹ شیشے کے جار میں 3 ماہ تک ریفریجریٹر میں بھی رکھ سکتے ہیں۔

Benefits Of Lehson Ka Achar

Discover a variety of Step By Step Recipes articles on our page, including topics like Benefits Of Lehson Ka Achar and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Lehson Ka Achar to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Step By Step Recipes  |   0 Comments   |   4419 Views   |   24 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

10 منٹ میں لہسن کا اچار تیار کریں ۔۔ جانئے کہ اس اچار کو کھانے سے آپ صحت کے کون کون سے فائدے حاصل کرتے ہیں؟

10 منٹ میں لہسن کا اچار تیار کریں ۔۔ جانئے کہ اس اچار کو کھانے سے آپ صحت کے کون کون سے فائدے حاصل کرتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ 10 منٹ میں لہسن کا اچار تیار کریں ۔۔ جانئے کہ اس اچار کو کھانے سے آپ صحت کے کون کون سے فائدے حاصل کرتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔