بچوں کی کس بیماری میں گردن کا درد ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا اس کا گھر میں علاج ممکن ہے؟

بعض اوقات بچوں میں گردن کا درد کئی طبی وجوہات یا طرزِ زندگی کی بنا پر ہوتا ہے ۔ آپ نے دیکھا ہوگا کہ آج کل بچوں میں گردن اور کندھوں میں درد کی شکایت بڑھتی چلی جارہی ہے۔ والدین پریشان ہوتے ہیں کہ کیا کریں۔ لیکن اس کی اصل وجہ پتہ نہیں چلتی ، وقتی طور پر توان کو درد کش دوا دے دی جاتی ہے لیکن اس کا مستقل حل ضروری ہے۔

بچوں میں گردن کے درد کی وجوہات

بچوں میں گردن کا درد کئی عام وجوہات کی بنا پر ہوتا ہے جو طرز زندگی یا طبی سے متعلق ہو سکتی ہیں، جن میں سے سب سے اہم یہ ہیں۔

1۔ گردن کے پٹھوں میں تناؤ

بچوں میں گردن میں درد عام طور پر گردن کے پٹھوں میں تناؤ کی وجہ سے ہوتا ہے، جو کہ سر کو جھکا کر نیچے دیکھنے اور ایک ہی پوزیشن میں زیادہ دیر تک بیٹھنے سے پٹھوں کا زیادہ استعمال ہوتا ہے، جیسے کہ جھکے رہنا، کمپیوٹر کے سامنے بیٹھنا یا استعمال کرنا، فون یا ٹی وی دیکھنا، اور یہ بھی اچانک کوئی غلط پوزیشن میں اٹھنے بیٹھنے سے بھی یہ درد کا باعث بن سکتا ہے ۔

2۔ پرتشدد جسمانی سرگرمیاں کرنا

جسمانی سرگرمیاں جیسے مار کُٹائی والے کھیل کھیلنا بچوں میں گردن کے درد کی عام وجوہات ہیں۔ یہ گرنے، سر پر چوٹ لگنے، یا جسمانی سرگرمی کے دوران پرتشدد کارکردگی کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے۔

3۔ غلط پوزیشن میں سونا

بچوں میں گردن کے درد کی ایک ممکنہ وجہ کم نیند بھی ہے۔ جس سے اعصابی تھکن ہو جاتی ہے اور درد شروع ہوجاتا ہے۔ بچے رات کو سونے کے بعد یا صوفے پر سونے کے بعد گردن میں درد کی شکایت کرتے ہیں، جس سے گردن میں درد اور سر کو ہلنے اور جھکنے میں دشواری ہوتی ہے۔

4۔ لمف نوڈس کی سوزش

اکثرسوجن لمف نوڈس انفیکشن کی وجہ سے ہوتی ہے، جیسے کہ گلے میں خراش، زکام یا فلو، اور بچوں میں گردن میں درد گردن کے دونوں طرف اور گردن کے نیچے سوجی ہوئی لمف نوڈس کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔

5۔ گردن توڑ بخار

بعض اوقات بچوں میں گردن کا درد زیادہ سنگین انفیکشن کی علامت ہوتا ہے، جیسے گردن توڑ بخار، سب سے اہم علامات میں سے ایک یہ ہے کہ تیز درجہ حرارت کے ساتھ گردن میں اچانک درد۔ جب ایسا ہو تو آپ کو فوری طور پر ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے۔ کیونکہ گردن توڑ بخار خطرناک ہے۔

6۔ لائم بیماری

لائم بیماری والے کچھ بچوں کو گردن میں درد، لیمفاڈینائٹس، اور پٹھوں اور جوڑوں کا درد ہو سکتا ہے۔

1۔ گھریلو علاج

اچھے گھریلو علاج بچوں میں گردن کے درد کے علاج اور آرام میں مدد کر سکتے ہیں اور سکون فراہم کر سکتے ہیں۔ 1۔ آئس پیک کا استعمال کریں اور اسے 20 منٹ تک بچے کی گردن پر رکھیں کیونکہ یہ گردن کے درد اور اینٹھن کو دور کرتا ہے اور سوزش اور سوجن کو کم کرتا ہے۔ 2۔ کچھ دنوں کے بعد گرم پانی سےغسل کرنے یا ہیٹنگ پیڈ لگانے سے درد اور اینٹھن سے نجات مل سکتی ہے اور گردن کے پٹھوں کو آرام ملتا ہے، کیونکہ ہیٹنگ پیڈز کو 20 منٹ تک بچے کی گردن پر گیلے کپڑے کے اندر رکھا جاتا ہے تاکہ دوران خون کو بہتر بنایا جا سکے اور رفتار تیز ہو سکے۔
3۔ بچے کی گردن کی ہلکے سے مالش کریں، لیکن گردن کو دبائے بغیر۔
4۔ ایک خاص سروائیکل تکیہ کا استعمال، یہ نیند کے دوران سر کو بہت زیادہ حرکت کرنے سے روکتا ہے۔

2۔ طبی علاج

بچوں میں گردن کے درد کے علاج اور آرام کے لیے یہاں سب سے اہم طبی علاج ہیں۔
1۔ ایسی دوائیں جن میں بچوں کے لیے محفوظ فارمولیشن ہوتے ہیں، یہ علامات کو دور کرتی ہیں۔ ڈاکٹر کئی دنوں کے درد کے بعد درد کم کرنے والی دواؤں کے ساتھ ، پٹھوں کو آرام دینے والے نسخے بھی دے سکتا ہے۔
2۔ اینٹی بائیوٹکس بھی دی جا سکتی ہیں ،جب لمف نوڈس میں سوزش ہوتی ہے اور یہ بیکٹیریل انفیکشن کی وجہ سے ہوتی ہے۔
3۔ سر اور گردن کی نقل و حرکت کو محدود کرنے کے لیے میڈیکل کالر۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    569 Views    |    16 Jun 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about بچوں کی کس بیماری میں گردن کا درد ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا اس کا گھر میں علاج ممکن ہے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (بچوں کی کس بیماری میں گردن کا درد ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا اس کا گھر میں علاج ممکن ہے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.