اس کا ٹوتھ پیسٹ بنائیں یا بنائیں مزیداریخنی ۔۔ انڈے کے چھلکوں کوپھینکئے نہیں اسکو دوبارہ استعمال کرنے کے 8 مفید طریقے

جب بات باورچی خانے میں تخلیقی صلاحیتوں کی ہو تو اس کی کوئی حد نہیں ہوتی۔ سبزیوں کے تنوں اور جڑوں کے استعمال سے لے کر انڈوں کے چھلکوں تک، آپ کے پاس مزید فوائد حاصل کرنے کے لیے بہت سارے طریقے ہیں۔ انڈے کا شیل، جواکثر پھینک دیا جاتا ہے۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ خول کیلشیم اور دیگر غذائی اجزاء سے لدے ہوتے ہیں؟ انڈے کے چھلکوں کو دوبارہ استعمال کرنے اور زیادہ سے زیادہ فوائد حاصل کرنے کے چند مفید طریقے یہ ہیں۔

صفائی کے برتن:

چھلکوں کو پیس لیں اور پسے ہوئے چھلکوں کو صابن والے پانی اور بیکنگ سوڈا میں ملا کر پین اور برتنوں کو صاف کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

پودے اگائیں:

انڈے کے چھلکوں کو بیجوں کو اگانے کے لیے چھوٹے برتنوں کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ کو بس اتنا کرنے کی ضرورت ہے، ایک خول کے آدھے حصے کو کھاد سے بھریں، پھر بیج لگائیں، اور اسے اگنے دیں۔

پرندوں کو کھانا کھلانے کے لیے:

یہاں تک کہ آپ پرندوں کو کھانا کھلانے کے لیے پکے ہوئے چھلکے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اسٹڈی کے مطابق، پکے ہوئے چھلکے انہیں انڈے دینے کے بعد کیلشیم فراہم کرتے ہیں۔

شوربے کے لیے استعمال کریں:

انڈے کے چھلکے کولیجن، کیلشیم اور گلوکوز سے بھرے ہوتے ہیں، اور انہیں ہڈیوں کے شوربے یا یخنی کو اور زیادہ مفید بنانے میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔

کافی میں شامل کریں:

رپورٹس کے مطابق، اپنی کافی میں انڈے کے چھلکے ڈالنے سے کافی کا کپ ، کم تیزابیت پیدا کرتا ہے۔ آپ 4 کپ کافی بنانے کے لیے انڈے کا پاؤڈر یا باریک ٹوٹا ہوا خول استعمال کر سکتے ہیں۔

ایپل سائڈر سرکہ میں شامل کریں:

بس خشک انڈے کے چھلکوں کو ایک جار میں ایپل سائڈر سرکہ ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ یہ ترکیب تیزابیت کو دور کرنے اور جلد کی معمولی جلن کے علاج کے لیے موثر ہے۔

انڈے کے چھلکے کا ٹوتھ پیسٹ:

ایک چوتھائی کپ پسے ہوئے انڈوں کے چھلکے، 2 کھانے کے چمچ ناریل کا تیل، 1 کھانے کا چمچ بیکنگ سوڈا، آدھا چائے کا چمچ کاسٹیل صابن، اور پیپرمنٹ ایسنشئیل تیل کے چند قطرے مکس کریں۔ اچھی طرح مکس کریں اور آپ کا گھر کا بنا ہوا انڈے کا شیل ٹوتھ پیسٹ تیار ہے۔

سوپ اور جوس میں شامل کریں:

انڈے کے چھلکے کیلشیم سے بھرپور ہوتے ہیں، لہٰذا، آپ کی روزانہ کیلشیم کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے، آپ اپنے سوپ، جوس، سٹو اور اسموتھیز میں انڈوں کے چھلکے کا پاؤڈرشامل کر سکتے ہیں تاکہ فوائد حاصل ہوں۔ مطالعہ کے مطابق، آدھا انڈے کا چھلکا آپ کی روزانہ کیلشیم کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے کافی ہے۔

Anday Ke Chilkon Ke Fayde

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Anday Ke Chilkon Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Anday Ke Chilkon Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   2082 Views   |   03 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 July 2024)

اس کا ٹوتھ پیسٹ بنائیں یا بنائیں مزیداریخنی ۔۔ انڈے کے چھلکوں کوپھینکئے نہیں اسکو دوبارہ استعمال کرنے کے 8 مفید طریقے

اس کا ٹوتھ پیسٹ بنائیں یا بنائیں مزیداریخنی ۔۔ انڈے کے چھلکوں کوپھینکئے نہیں اسکو دوبارہ استعمال کرنے کے 8 مفید طریقے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اس کا ٹوتھ پیسٹ بنائیں یا بنائیں مزیداریخنی ۔۔ انڈے کے چھلکوں کوپھینکئے نہیں اسکو دوبارہ استعمال کرنے کے 8 مفید طریقے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔