Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu

Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu
Posted By:Sidra 30269 Views
1 Comments Oct 17, 2020


جسمانی کمزوری سے بچنا چاہتے ہیں تو ان 5 غذاؤں کا استعمال لازمی کریں کیونکہ۔۔۔۔۔۔۔۔

صحت بڑی نعمت ہے۔ جس کے پاس صحت نہیں اس کے پاس دنیا کی تمام آسائشیں ہونے کے بعد بھی کچھ نہیں ہے۔ مگر یہ ممکن نہیں کہ ہر وقت آپ توانا اور صحت مند رہیں کبھی نہ کبھی انسان بیمار ضرور ہوتا ہے اور یہ قدرت کی طرف سے ہے۔ خدانخواستہ اگر آپ ہوگئے ہیں اور تمام تر علاج کروانے کے بعد بیماری تو دور ہوگئی لیکن جسم میں کمزوری بیٹھ گئی ہے تو یہ ذیادہ اذیت ہوتی ہے کیونکہ روزمرہ کی روٹین اتنی تیز ہے کہ وقت کے ساتھ چلنا بھی لازمی ہے۔

یہاں ہم آپ کو 5 ایسی اہم غذاؤں کے بارے میں بتا رہے ہیں جو آپ کو نہ صرف جسمانی کمزوری سے دور رکھنے میں مدد دیں گی ساتھ ہی آپ کی طبیعت بحال کرنے میں بھی مفید ہیں:

ہرے پتوں کی سبزیاں:

ہری سبزیاں جیسے پالک، سرسوں، بھتواوغیرہ جسمانی سوجن کو کم کرتے ہیں، قوت مدافعت کو بڑھاتے ہیں،اور زخم کی کو بھرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ان میں وٹامن سی ، مینگنیز ، میگنیشیم ، فولیٹ ، پولیفینول اینٹی آکسیڈینٹ اور پروویٹامن اے کی مقدار زیادہ ہوتی ہے ، یہ سب مدافعتی فنکشن اور مجموعی صحت کے لئے ضروری ہیں۔

انڈے:

امریکن سوسائٹی فار ہیلتھ ریکور کے مطابق ہمارے جسم کو دن بھر میں 0.36 گرام فی پاؤنڈ (0.8 گرام فی کلو) پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے جوکہ بیماری کے بعد روزانہ ملنا بہت ضروری ہے ورنہ جسم میں پروٹین کی کمی ہوجاتی ہے۔ انڈے میں وٹامن اے اور بی 12 کے ساتھ ساتھ زنک ، آئرن اور سیلینیم بھی ہوتا ہے ، یہ سب مدافعتی نظام کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔ اس لیئے بیماری سے اٹھنے کے بعد کم از کم ایک ماہ تک آپ انڈے کا استعمال لازمی کریں تاکہ خود کو دوبارہ فعال بنا سکیں۔

شکرقندی:

شکر قندی یعنی میٹھے آلو غذائیت بخش ہوتے ہیں یہ وٹامنز، معدنیات، کیروٹینائڈز اور مینگنیز سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس میں شامل کاربنز جسم کے خلیوں کو جلد بھرتی ہے اور یوں بیماری سے ہونے والی کمزوی جلد دور ہونے لگتی ہے۔

سبزیاں:

سبزی کوئی بھی ہو جسم کو بھرپور فائدہ دیتی ہے اور یہ ہمارے لیئے کسی نعمت سے کم نہیں ہے۔ بیماری میں زبان کا ذائقہ خراب ہوجاتا ہے اس لیئے آپ سبزیوں کو اپنے انداز میں پکا کر کھائیں یہ آپ کے لیے زیادہ مفید ہیں۔کوینکہ ان میں خاص وٹامنز ، گلوکوزینولائٹس ، معدنیات اور اینٹی آکسیڈینٹس وغیرہ ہوتے ہیں جو متاثرہ خلیوں کو طاقت دیتے ہیں اور تمام نظامِ جسم کو کنٹرول کرکے دوبارہ صحت مند بنانے میں اپنا کردار ادا کرتے ہیں۔

گوشت:

گوشت کا محدود مقدار میں استعمال کرنا ہی فائدہ مند ہوتا ہے چاہے آپ مچھلی کھائیں، مرغ مسلم یا پھر گائے بکرے کا۔ گوشت میں وٹامن اے، بی، آئرن، زنک، کولیجن سمیت پروٹین کی بڑی مقدار جسم کے خلیوں کو طاقت دینے کا کام دیتی ہے۔

In Health Tips and Totkay section you can check Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu in most easiest way. Find Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Jismani Kamzori Ka Desi Ilaj Urdu.

Relevant Totkay

Reviews

This is nice and tips are very good, thanks. Do you have a spam problem on this site. I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; many of us have created some nice practices and we are looking to trade.

Oct 20, 2020 saba

Comments

DISCLAIMER: The Health Videos and content information are provided on this site for informational purposes only and is not intend to any Medical Advice, Counseling, Diagnosis or Treatment. Please contact to your health advisor for any your health concern.