آنکھوں، بالوں اور جلد کیلیئے بہترین ۔۔ جانیں ٹنڈے کے ایسے حیرت انگیز فوائد، کہ منہ بنانے والے بھی کھانے پر مجبور ہوجائیں

ہندوستانی گول لوکی، جسے ٹنڈا بھی کہا جاتا ہے، پاکستانی اور ہندوستانی کھانوں میں ایک مقبول سبزی ہے۔ اس کا تعلق لوکی کے خاندان سے ہے اور اسے متعدد صحت کے فوائد کی وجہ سے بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔ آج ہم آپ کو ٹنڈے کھانے کے کچھ حیرت انگیز فوائد بتائیں گے۔

ٹنڈے غذائیت سے بھرپور:

ٹنڈے میں کیلوریز کم ہوتی ہے اور یہ ضروری غذائی اجزاء جیسے وٹامن سی، وٹامن اے، پوٹاشیم اور غذائی ریشہ کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ ٹنڈے آپ کی مجموعی صحت اور تندرستی میں حصہ ڈالتے ہیں۔

ہاضمے کی صحت

ٹنڈوں میں زیادہ مقدار میں موجود غذائی ریشہ ہاضمے میں مدد کرتا ہے اور آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دیتا ہے۔ اسے اپنی غذا میں شامل کرنے سے قبض اور ہاضمے کے دیگر مسائل کو روکنے میں مدد مل سکتی ہے۔

دل کی صحت

ٹنڈے میں پوٹاشیم کا مواد بلڈ پریشر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کر کے دل کی صحت کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ پوٹاشیم سے بھرپور غذا دل کی بیماریوں اور فالج کے خطرے کو کم کر سکتی ہے۔

آنکھوں کی صحت

ٹنڈا، بیٹا کیروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جسے جسم وٹامن اے میں تبدیل کرتا ہے۔ وٹامن اے اچھی بینائی کو برقرار رکھنے اور آنکھوں کی صحت کو فروغ دینے کے لیے ضروری ہے۔

جلد کی صحت

ٹنڈے میں پائے جانے والے وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹس جلد کو صحت مند بنانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ وٹامن اے، خاص طور پر، جلد کے خلیوں کی نشوونما اور مرمت کے لیے جانا جاتا ہے۔

ذیابیطس میں مفید

ٹنڈے کا کم گلیسیمک انڈیکس اور کاربوہائیڈریٹ مواد اسے ذیابیطس کے شکار افراد کے لیے موزوں بناتا ہے۔ متوازن غذا میں شامل ہونے پر یہ خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

ہڈیوں کی صحت

ٹنڈے میں موجود کیلشیم اور فاسفورس کی موجودگی ہڈیوں کی صحت اور مضبوط ہڈیوں اور دانتوں کو برقرار رکھنے میں معاون ہے۔

مدافعتی نظام کو بہتر بنائے

ٹنڈوں میں کافی مقدار میں موجود وٹامن سی مدافعتی نظام کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ یہ جسم کو انفیکشن اور بیماریوں سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔

Tinda Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Tinda Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Tinda Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1533 Views   |   09 Aug 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

آنکھوں، بالوں اور جلد کیلیئے بہترین ۔۔ جانیں ٹنڈے کے ایسے حیرت انگیز فوائد، کہ منہ بنانے والے بھی کھانے پر مجبور ہوجائیں

آنکھوں، بالوں اور جلد کیلیئے بہترین ۔۔ جانیں ٹنڈے کے ایسے حیرت انگیز فوائد، کہ منہ بنانے والے بھی کھانے پر مجبور ہوجائیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ آنکھوں، بالوں اور جلد کیلیئے بہترین ۔۔ جانیں ٹنڈے کے ایسے حیرت انگیز فوائد، کہ منہ بنانے والے بھی کھانے پر مجبور ہوجائیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔