دل کی بیماری، سانس کی تکلیف سے بھی بچائے۔۔ خوبانی کے بیجوں کے6 ناقابل یقین فوائد

خوبانی ایک مقبول اور لذیذ پھل ہے لیکن بہت سے لوگ یہ نہیں جانتے کہ خوبانی کے اندر موجود خوبانی کے بیج بھی غذائی اجزاء کا ایک بڑا ذریعہ ہیں اور حیرت انگیز طور پر کئی طریقوں سے مفید ہیں۔

خوبانی کے بیجوں کے صحت سے متعلق فوائد

خوبانی کے بیجوں کے ثابت شدہ صحت کے فوائد میں ہاضمہ کی صحت کو بڑھانا، نشوونما اور مرمت کو بہتر بنانا، کولیسٹرول کی سطح کو متوازن کرنا، توانائی میں اضافہ، جلد کی حفاظت ، کینسر سے بچاؤ، دل کو مضبوط بنانا ، مدافعتی نظام کو سہارا دینا، اور سانس کی تکلیف کو سکون بخشنا شامل ہیں۔

جلد کی دیکھ بھال

وٹامن ای ایک اہم اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو جلد کی بہتر صحت سے منسلک ہے۔ وٹامن ای جلد میں آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے کا کام کرتا ہے، جو آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہوتا ہے اور جھریاں، اور داغ دھبوں کا باعث بن سکتا ہے۔ وٹامن ای موئسچرائزر کے طور پر بھی کام کرتا ہے اور جلد کی عمومی ظاہری شکل اور ٹون کو بہتر بنا سکتا ہے، یہاں تک کہ ہماری عمر کے ساتھ ساتھ لچک بھی بڑھ جاتی ہے۔ خوبانی کے بیجوں میں وٹامن ای کی معتدل مقدار پائی جاتی ہے۔

دل کی بیماریوں سے بچاؤ

اگرچہ امیگڈالین خوبانی کے بیجوں میں سب سے زیادہ توجہ حاصل کرتا ہے، لیکن ان بیجوں میں ایک اور منفرد مرکب ہے جو دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے سے منسلک ہے۔ پینگامک ایسڈ بہت سے کھانے میں نہیں پایا جاتا ہے، لیکن یہ قلبی نظام پر دباؤ کو کم کرنے کے ساتھ قریبی تعلق رکھتا ہے، خاص طور پر اسکیمک دل کی بیماری کے معاملے میں۔ کچھ مطالعات سے یہ بھی پتہ چلا ہے کہ خوبانی کے بیجوں کی تھوڑی مقدار میں باقاعدگی سے استعمال بلڈ پریشر کو کم کر سکتا ہے، جو آپ کے ایتھروسکلروسیس ، ہارٹ اٹیک اور فالج کا خطرہ کم کر سکتا ہے۔

مدافعتی نظام کو فروغ دیں

کچھ ریسرچز نے خوبانی کے بیجوں کی قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات کو ظاہر کیا ہے، کیونکہ یہ جسم کے دفاعی خلیوں کو متحرک کر سکتے ہیں، ان کے اینٹی آکسیڈنٹ صلاحیت کے علاوہ، جو مدافعتی نظام پر دباؤ کو کم کر سکتے ہیں۔

سانس کی صحت کو بہتر بنائیں

کافی مقدار میں ثبوت خوبانی کے بیجوں کو سانس کی بہتر صحت سے جوڑتے ہیں، کیونکہ وہ سانس کی نالیوں میں بلغم کے جمع ہونے کو کاٹ سکتے ہیں۔ ان بیجوں میں موجود فعال اجزاء ایک دوا کے طور پر کام کرتے ہیں اور یہ جسم کو الرجین کے لیے بھی کم حساس بنا دیتے ہیں، جو دمہ کے دورے اور گلے میں سوزش کی شدت کو کم کر سکتے ہیں۔

ہاضمہ بہتر کریں

خوبانی کے بیجوں میں غذائی ریشہ کی معقول مقدار ہوتی ہے، جس کا مطلب ہے کہ یہ ہاضمہ کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔ غذائی ریشہ آنتوں میں پیرسٹالٹک حرکت کو متحرک کر سکتا ہے، آنتوں کی حرکت کو زیادہ فعال بنا سکتا ہے، اور قبض ، اپھارہ، درد اور اسہال کی علامات کو کم کر سکتا ہے ۔ یہ غذائی ریشہ آنت میں غذائی اجزاء کے حصول کی کارکردگی کو بھی بہتر بنا سکتا ہے۔

کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنا

اگر آپ کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں، تو خوبانی کے بیج یقینی طور پر اس میں پائے جانے والے غذائی ریشہ کے نتیجے میں مدد کر سکتے ہیں۔ فائبر قلبی نظام سے اضافی کولیسٹرول کو ختم کرنے اور دل کی صحت کو مضبوط بنانے میں مدد کر سکتا ہے، جس سے آپ کے ایتھروسکلروسیس، ہارٹ اٹیک اور فالج کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

خوبانی کے بیجوں کے مضر اثرات

خوبانی کے بیجوں کے بہت سے ممکنہ ضمنی اثرات ہیں، جن میں سے زیادہ تر سائینائیڈ زہر کے خطرے سے متعلق ہیں۔ بنیادی طور پر، اگر آپ ان بیجوں میں سے کسی بھی سائڈ ایفیکٹ کا تجربہ کرنے کے لیے کافی زیادہ کھاتے ہیں، تو سائنائیڈ زہر کی علامات سب سے پہلے ظاہر ہوں گی اور یہ سب سے زیادہ سنگین ہوں گی۔

سائینائیڈ زہر کی بہت سی مختلف علامات ہیں، حتیٰ کہ ان کی ہلکی شکل میں بھی، جن میں متلی، الٹی، پیٹ میں درد، بخار ، ددوڑا، تھکن، بے خوابی، پیاس، پٹھوں کی کمزوری، چکر آنا، دماغی الجھن، جوڑوں اور پٹھوں میں سوزش، اور تیزی سے فشارِ خون(بلڈ پریشر) گرنا شامل ہیں۔ انتہائی سنگین صورتوں میں، خوبانی کے بیجوں کا استعمال کوما، دورے اور یہاں تک کہ موت کا باعث بن سکتا ہے۔ یہ بچوں کو نہیں دینا چاہئے ۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    2408 Views    |    19 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about دل کی بیماری، سانس کی تکلیف سے بھی بچائے۔۔ خوبانی کے بیجوں کے6 ناقابل یقین فوائد and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (دل کی بیماری، سانس کی تکلیف سے بھی بچائے۔۔ خوبانی کے بیجوں کے6 ناقابل یقین فوائد) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.