کڑوے کریلے کا جوس ۔۔ کینسر، ذیابیطس اور دیگر امراض کے لئے معجزاتی صحت بخش مشروب

اگرچہ اس کا ذائقہ کڑوا ہوتا ہے، کریلے کا جوس ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ نہ صرف بہت صحت بخش اور غذائیت سے بھرپور ہے بلکہ درحقیقت یہ ایک معجزاتی صحت بخش مشروب سمجھا جاتا ہے۔
آپ میں سے اکثر لوگ کریلے کو اس کی کڑواہٹ کی وجہ سے اپنی غذا سے دور رکھتے ہیں۔ لیکن، اگر آپ کو اس کے مختلف صحت کے فوائد کے بارے میں معلوم ہوتا تو کیا آپ پھر بھی اس سے پرہیز کرتے؟ یہاں کڑوے کریلے کے 5 صحت سے متعلق فوائد مندرجہ ذیل ہیں۔

کریلا کے جوس کے صحت کے فوائد:

1۔ کینسر سے لڑے:

کینسر کی روک تھام اور اس سے لڑنے پر کریلے کے اثرات پ 2016 کی ایک تحقیق میں بتایا گیا کہ کڑوے کریلےکا عرق گردن اور سر کے اسکواومس سیل میں ٹیومر کی نشوونما کو روک سکتا ہے۔ جبکہ 2015 کے ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ اس کی قدرتی ایکٹیویشن بچہ دانی کے کینسر کے خلیوں کی نشوونما کو روکتی ہے۔
ایک نیچروپیتھک ڈاکٹرکا کہنا ہے کہ کریلا کینسر اور تابکاری کے لیے کیموادویات کے ساتھ ری ایکشن کرسکتا ہے، اس لیے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ ضرور کریں۔

2۔ کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا ہے:

ایک ماہر غذائیت کا کہنا ہے کہ" کریلے کا جوس آپ کے جسم میں خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا، یہ فالج اور ہارٹ اٹیک کے خطرے کو نمایاں طور پر کم کرتا ہے۔"
اس کے علاوہ، یہ جسم کے بلڈ پریشر کو برقرار رکھتا ہے کیونکہ یہ پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے، جو آپ کے جسم میں ضرورت سے زیادہ سوڈیم کو جذب کرتا ہے۔ یہ فولک ایسڈ اور آئرن سے بھی بھرپور ہوتا ہے جو آپ کے دل کو صحت مند رکھنے اور فالج کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3۔ بلڈ شوگر لیول کو برقرار رکھتا ہے:

کریلے میں انسولین جیسا مرکب پایا جاتا ہے جسے پولی پیپٹائیڈ پی یا انسولین کہا جاتا ہے جو قدرتی طور پر ذیابیطس کو کنٹرول کرتا ہے۔ 2011 میں ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق، 2000 ملی گرام کڑوے کریلے کو مستقل طور پر استعمال کرنے سے خون میں گلوکوز کی سطح کو نمایاں طور پر کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے جو کہ ذیابیطس ٹائپ ٹوکی بیماری میں مبتلا ہیں۔
تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ کریلے کے پلانٹ میں موجود یہ انسولین ٹائپ 1 ذیابیطس کے مریضوں کی بھی مدد کرتی ہے۔ اس کے علاوہ جرنل آف کیمسٹری اینڈ بائیولوجی میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ نے اس بات کا ثبوت فراہم کیا ہے کہ کڑوا کریلا گلوکوز کی مقدار کو بڑھاتا ہے اور گلیسیمک کنٹرول کو بہتر بناتا ہے۔
ہ لوگ جو ذیابیطس میں مبتلا ہیں اور ہائپوگلیسیمک ادویات لے رہے ہیں، اگر وہ روزانہ کریلے کا جوس پیتے ہیں تو انہیں اپنی دوائیوں کی خوراک کو تبدیل کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

4۔ ہاضمے کی خرابی میں آرام دیتا ہے:

ایک امریکی تحقیق سے پتہ چلا کہ کریلے کو ہاضمہ کی مختلف خرابیوں جیسے چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم، السر اور آنتوں کی سوزش کی بیماری کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔
2009 کی ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ کریلا آنتوں اور معدے کے السر کے علاج میں مدد کر سکتا ہے۔ لہذا، اگر آپ معدے یا ہاضمے کے مسائل میں مبتلا ہیں تو آپ کڑوے کریلے کو ایک دوا کے طور پر لے سکتے ہیں۔

5۔ وزن میں کمی

کریلے میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو آپ کے سسٹم کو فلش کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ آپ کے نظام انہضام اور میٹابولزم کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے اور اس وجہ سے آپ کو تیزی سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ وزن کم کرنے میں دو عوامل مددگار ہوتے ہیں ۔ ایک تو یہ کہ کم کیلوریز لی جائے اور دوسرے جب بھی کھائیں ایسی چیز کھائیں جس سے پیٹ دیر تک بھرا رہے اور بار بار بھوک نہ لگے اور زیادہ کھانے کا کوئی نقصان بھی نہ ہو۔ کریلا وہ سبزی ہے کہ جس میں کم کیلوریز ہیں اس کے علاوہ اس کے جوس سے آپ کے جسم کے فاسد مادے نکل جاتے ہیں جو وزن میں خواہ مخواہ کا اضافہ کرتے ہیں۔ کریلے میں 80 سے 85 فیصد تک پانی ہوتا ہے۔

کڑوے کریلے کے جوس کی ترکیب:

اجزاء:

2 کریلا
1 کھانے کا چمچ لیموں کا رس
1 چمچ شہد
1 کھانے کا چمچ ادرک کٹا ہوا
نمک حسب ذائقہ
کالی مرچ

ہدایات:

1۔ کریلےکو نل کے پانی سے دھوئیں۔
2۔ کریلے کے بیج کو چمچ سے نکال دیں اور سبز بیرونی حصے کو چھوڑ دیں۔
3۔ اسے کیوبز میں کاٹ لیں۔
4۔ کیوبز کو ایک پیالے پانی میں نمک یا لیموں کے رس کے ساتھ چند منٹ کے لیے بھگو دیں۔
5۔ کریلا بلینڈر میں ڈالیں۔
6۔ کڑوا ذائقہ کم کرنے کے لیے سیب کا رس، پانی، یا لیموں کا رس بلینڈر یا جوسر میں ڈالیں۔
7۔ شہد، کالی مرچ اور ادرک شامل کریں۔
8۔ اجزاء کو اس وقت تک بلینڈ کریں جب تک کہ جوس بالکل یک جان نہ ہو جائے۔
9۔ اب اس جوس کو چھان لیں۔
10۔ ایک گلاس میں کریلے کا جوس ڈال کر سرو کریں۔

Karele Ke Juice Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Karele Ke Juice Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Karele Ke Juice Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   4339 Views   |   21 Aug 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

کڑوے کریلے کا جوس ۔۔ کینسر، ذیابیطس اور دیگر امراض کے لئے معجزاتی صحت بخش مشروب

کڑوے کریلے کا جوس ۔۔ کینسر، ذیابیطس اور دیگر امراض کے لئے معجزاتی صحت بخش مشروب ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کڑوے کریلے کا جوس ۔۔ کینسر، ذیابیطس اور دیگر امراض کے لئے معجزاتی صحت بخش مشروب سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔