ہر گھر میں استعمال ہونے والی وہ 3 دالیں جو جلد کی دیکھ بھال کے لیے بھی بہترین ہیں ۔۔ ان کے استعمال کے آسان طریقے

دال ہمارے ایشیائی کھانوں کا ایک لازمی اور اہم حصہ ہیں ۔ یہ دالیں معدنیات ، پروٹین اور وٹامنز سے بھری ہوتی ہیں اور ہمارے جسم کو کافی غذائیت فراہم کرتی ہیں۔ لیکن، آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ ان میں سے کچھ کو جلد کی دیکھ بھال کے لیے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ آج ہم ایسی تمام دالوں کے بارے میں بات کریں گے جو جلد کی دیکھ بھال کے لیے باقاعدگی سے استعمال کی جاتی ہیں اور کیسے؟

پاکستانی کھانوں میں استعمال ہونے والی 3 دالیں:

جب بات پاکستانی کھانوں کی ہو تو سرخ دال یا مسورکی دال، سبز چنے یا چھلکوں والی مونگ کی دال اور ماش یا اُڑد کی دال سب سے زیادہ کھائی جانے والی دالیں ہیں۔ یہ تینوں دالیں بہت طاقتور سمجھی جاتی ہیں اور یہ پروٹین، وٹامن بی، فولیٹ، پوٹاشیم میگنیشیم، غذائی فائبر، آئرن اور کیلشیم سے بھرپور ہونے کے لیے جانا جاتا ہے۔ یہ کچھ وجوہات ہیں جن کی وجہ سے ماہرین ان دالوں کو مستقل طور پر کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔

جلد کی دیکھ بھال کے لیے دال:

یہ 3 دالیں ذائقہ دار ہونے کےعلاوہ جلد کی دیکھ بھال کے لیے بھی استعمال کی جا سکتی ہیں اور جلد کو خوبصورت اور جوان بناتی ہیں۔ اسکرب کے طور پر استعمال ہونے سے لے کر ایک فیس پیک تک جو مہاسوں کو ہلکا کر سکتا ہے، جھلسی ہوئی جلد کوٹھیک کرنے اور جلد کو چمکانے تک ، یہ دالیں بہترین انتخاب ہیں۔ اس طرح، آپ اپنی سکن کیئر پر پیسہ خرچ کرنے سے بھی بچ جائیں گی۔ یہاں ہم آپ کو ان کے فوائد اور استعمال کے بارے میں بتائیں گے۔

ہری مونگ کی دال:

روز مرہ کے علاوہ جب کوئی شخص بیمار ہوتا ہے تو مونگ دال کے کئی دیگر استعمال بھی ہوتے ہیں۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ یہ ایک دال آپ کی جلد کے تمام مسائل حل کر سکتی ہے۔ اس دال میں خاص طاقتیں ہیں جو آپ کی جلد کو ایکسفولیئٹ کرنے اور ان تمام مردہ خلیوں کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں، جو جلد کو چمکدار اور نرم کرنے میں مزید مدد کرتی ہیں۔ یہ دال آپ کی جلد کو اچھی طرح سے ہائیڈریٹ کرنے میں بھی مدد دیتی ہے جس سے یہ چمکدار نظر آتی ہے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کے چہرے پرکچھ بال ہیں اور آپ انہیں بلیچ نہیں کرنا چاہتے تو اس دال کو چہرے کے غیر ضروری بالوں کو ختم کرنے کے لیے فیس پیک کے طور پر استعمال کریں۔ اس دال کو جلد پر استعمال کرنے کا ایک بڑا فائدہ یہ ہے کہ یہ سورج سے جھلسی جلد کو دور کرتے ہوئے مہاسوں کو روکنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

ایک فیس ماسک جو آپ کو چہرے کے ان ناپسندیدہ بالوں کو ختم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

4 چمچ مونگ کی دال کو رات بھر بھگو دیں اور اگلی صبح پیس کر پیسٹ بنا لیں۔ پیسٹ میں 2 چمچ سنگترے کے چھلکے کا پاؤڈر اور 2 چمچ صندل پاؤڈر شامل کریں۔ تھوڑا سا دودھ ڈالیں، اور اچھی طرح مکس کر کے پیسٹ بنا لیں۔ اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور 10 منٹ تک نرمی سے رگڑیں اور ناپسندیدہ بالوں کے بغیر چمکدار جلد کے لیے ٹھنڈے پانی سے دھولیں۔

مسور کی دال:

مسور یا سرخ دال ان سب سے طاقتور دالوں میں سے ایک ہے جو آپ کو اپنے گھر میں مل سکتی ہے اور یہ صحت کے مختلف فوائد سے بھری ہوئی ہے۔ بڑھاپے کی علامات سے نمٹنے سے لے کر جلد کے ناپسندیدہ داغ اور سیاہ دھبوں کو ہلکا کرنے تک مسور کی دال جلد کی دیکھ بھال کے لیے کافی اہم ہے۔ یہ مہاسوں سے لڑنے اور بلیک ہیڈز کو صاف کرنے کے دوران ایک بہترین کلینزر کے طور پر بھی کام کر سکتی ہے۔ اسے ایکسفولییٹر کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

جلد کے مساموں کو بند کرنے اور سیاہ دھبوں سے نجات کے لیے اس ماسک کا استعمال کریں۔

1چوتھائی کپ مسور کی دال اور دال کو ایک گرائنڈر جار میں لے کر باریک پاؤڈر بنا لیں۔ آپ اس پاؤڈر کو چھان سکتے ہیں یا جیسا ہے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس دال کا پیسٹ بنانے کے لیے تھوڑا سا عرق گلاب استعمال کریں اور پھر دھلے ہوئے چہرے پر لگائیں۔ اسے 15-20 منٹ تک خشک ہونے دیں۔ اس کے بعد، اپنی انگلیوں کو تھوڑے سے ٹھنڈے پانی میں ڈبو کر اپنی جلد کا مساج کریں۔ یہ فیس ماسک چہرے کے اسکرب کا کام کرے گا جبکہ آپ کی جلد کے مساموں کوبند کرنے میں مدد کرے گا۔ اسے ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

اُڑد/ماش کی دال

کھانے کے علاوہ بھی اس دال کے بہت سے استعمالات ہیں۔ اس دال میں موجود غذائیت کی مقدار اسے حمل کے دوران کھانے کے لیے بھی صحت بخش بناتی ہے۔ لیکن، کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ دال آپ کی جلد سے سیاہی دور کر کے چمکدار اور ایکنی اور مہاسوں سے پاک بناتی ہے؟

یہاں ایک سادہ فیس ماسک ہے جو آپ ان مہاسوں کے نشانات کو ہلکا کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ کو صرف آدھا کپ بھیگی ہوئی اُڑد کی دال، 1 چمچ عرق گلاب، ڈیڑھ چمچ گلیسرین، اور 1 چمچ ناریل کا تیل درکار ہے۔ بلینڈر کے جار میں بھیگی ہوئی دال کو باریک پیسٹ بنانے کے لیے پیس لیں۔ پیسٹ بن جانے کے بعد اسے ایک پیالے میں نکال لیں اور اس میں گلاب کا عرق ، گلیسرین اور ناریل کا تیل ملا دیں۔ تمام اجزاء کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس فیس ماسک کو اپنی جلد پر لگائیں اور اسے تقریباً 20-25 منٹ تک خشک ہونے دیں اور پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ بہترین فوائد کے لیے آپ ہفتے میں ایک بار اس ماسک کو لگا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ اپنی جلد کے لحاظ سے مقدار کو زیادہ یا کم کر سکتے ہیں۔

By Afshan    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    1114 Views    |    20 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about ہر گھر میں استعمال ہونے والی وہ 3 دالیں جو جلد کی دیکھ بھال کے لیے بھی بہترین ہیں ۔۔ ان کے استعمال کے آسان طریقے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (ہر گھر میں استعمال ہونے والی وہ 3 دالیں جو جلد کی دیکھ بھال کے لیے بھی بہترین ہیں ۔۔ ان کے استعمال کے آسان طریقے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.