اس سبزی کو روزانہ صرف ایک ماہ تک کھانے سے زبردست فوائد حاصل ہوسکتے ہیں ۔۔۔

سبزیاں کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیکن کچھ سبزیاں ایسی ہیں جنہیں سپر فوڈ کہا جا سکتا ہے۔ دراصل، ان سبزیوں کے فوائد آپ کو حیران کر سکتے ہیں۔ ایسی ہی ایک سبزی کدو ہے جسے انگریزی میں پمپکن کہتے ہیں۔ اگر کوئی شخص ایک ماہ تک روزانہ کدو کھائے تو اس کے فوائد حیران کن ہوسکتے ہیں۔

آئیے جانتے ہیں کدو کھانے کے کیا فوائد ہیں؟

مدافعتی نظام کو بہتر بناتا ہے:

کدو انسانی جسم کے ہاضمے کو بڑھاتا ہے۔ دراصل کدو کھانے سے انسانی جسم میں خون کے سفید خلیے بنتے ہیں۔ خون کے سفید خلیے ہمارے جسم میں جراثیم سے لڑتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں کدو ہماری قوت مدافعت بڑھانے میں بہت کارآمد ہے۔

کدو آنکھوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے:

کدو میں کورونائیڈ نامی عنصر پایا جاتا ہے جو آنکھوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کدو کی آنکھیں الٹراوائلٹ شعاعوں کے اثرات سے بھی محفوظ رہتی ہیں۔ اگر آپ کو فلو کا مسئلہ ہے تو گاجر کھانا آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ گاجربھی آنکھوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

کدو بالوں کو بھی فائدہ پہنچاتا ہے:

بالوں کو گھنے اور سیاہ کرتا ہے۔ اگر آپ ایک ماہ تک روزانہ کدو کھائیں تو آپ کی قوت مدافعت اور آنکھوں کے ساتھ ساتھ بالوں کی صحت بھی بہت بہتر ہو جائے گی۔ بال سیاہ اور چمکدار ہو جائیں گے۔ کدو میں بہت سے معدنیات ہوتے ہیں۔ جو کہ جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

بےخوابی کے مریضوں کے لئے:

کدو ان لوگوں کے لیے بھی علاج ہو سکتا ہے جنہیں سونے میں دشواری ہوتی ہے۔ کدو کے بیجوں میں ٹرپٹوفن نامی عنصر پایا جاتا ہے۔ اس سے انسانی جسم میں سیروٹونن کی پیداوار ہوتی ہے جس سے نیند بہتر ہونے کے ساتھ ساتھ لوگوں میں خوشی کا احساس بھی پیدا ہوتا ہے۔

By Afshan    |    In News   |    0 Comments    |    405 Views    |    15 Sep 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about اس سبزی کو روزانہ صرف ایک ماہ تک کھانے سے زبردست فوائد حاصل ہوسکتے ہیں ۔۔۔ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find ( اس سبزی کو روزانہ صرف ایک ماہ تک کھانے سے زبردست فوائد حاصل ہوسکتے ہیں ۔۔۔) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.