املی تو بہت کھائی ہوگی مگر کیا کبھی اسکے پتے کھائے ہیں؟ جانیں املی کی چھوٹی پتیوں میں چُھپے وہ نایاب فائدے، جو بہت کم لوگ ہی جانتے ہیں

اگرچہ آپ سب ہی املی اور اس کے بہت سے فوائد سے واقف ہوں گے، لیکن کیا آپ املی کے پتوں کے فوائد سے بھی واقف ہیں؟ جی ہاں، املی کے بیج اور اس کے گودے کی طرح املی کے پتے اور چھال کا عرق بھی آپ کو صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتا ہے۔ یہ آیوروید میں سب سے مشہور جڑی بوٹیوں کے علاج میں سے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں ان کھٹے پتوں کے کچھ فائدے۔

ہاضمے کے لیئے:

املی کے پتے ہاضمے کے مسائل کے لیے روایتی ادویات میں استعمال کی طویل تاریخ رکھتے ہیں۔ بدہضمی، اپھارہ اور قبض کو دور کرنے کے لیے انہیں چائے میں پیا جا سکتا ہے یا برتنوں میں شامل کیا جا سکتا ہے۔ املی کے پتوں میں موجود غذائی ریشہ صحت مند ہاضمہ اور آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دیتا ہے۔

جلد کی دیکھ بھال:

املی کے پتے بعض اوقات جلد کے لیے ممکنہ فوائد کی وجہ سے جلد کی دیکھ بھال کی مصنوعات میں استعمال ہوتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی سوزش خصوصیات جلد کی جلن کو کم کرنے، عمر بڑھنے کی علامات کو کم کرنے اور اوپری طور پر استعمال کرنے پر صحت مند رنگت کو فروغ دینے میں مدد کر سکتے ہیں۔

روایتی دوائی:

مختلف روایتی ادویاتی نظاموں میں، املی کے پتے بخار، کھانسی اور معدے کے مسائل سمیت متعدد بیماریوں کے علاج کے لیے استعمال ہوتے رہے ہیں۔ اگرچہ ان فوائد کی تصدیق کے لیے مزید سائنسی تحقیق کی ضرورت ہے، لیکن مختلف ثقافتوں میں ان کے استعمال کی ایک طویل تاریخ ہے۔

بلڈ شوگر کنٹرول:

کچھ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ املی کے پتے بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرنے میں کردار ادا کر سکتے ہیں۔ وہ انسولین کی حساسیت کو بہتر بنا سکتے ہیں اور گلوکوز میٹابولزم کو منظم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ ذیابیطس والے افراد یا جن لوگوں کو اس بیماری کا خطرہ ہوتا ہے وہ اپنی خوراک میں املی کے پتے کو فائدہ مند محسوس کر سکتے ہیں۔

وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور:

املی کے پتے ضروری وٹامنز (جیسے وٹامن سی، وٹامن اے، اور وٹامن کے) اور معدنیات (بشمول آئرن، کیلشیم اور میگنیشیم) کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ یہ غذائی اجزاء مجموعی صحت، مدافعتی افعال، اور ہڈیوں کی صحت کی حمایت میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

Imli Ke Patte Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Imli Ke Patte Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Imli Ke Patte Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1977 Views   |   22 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 May 2024)

املی تو بہت کھائی ہوگی مگر کیا کبھی اسکے پتے کھائے ہیں؟ جانیں املی کی چھوٹی پتیوں میں چُھپے وہ نایاب فائدے، جو بہت کم لوگ ہی جانتے ہیں

املی تو بہت کھائی ہوگی مگر کیا کبھی اسکے پتے کھائے ہیں؟ جانیں املی کی چھوٹی پتیوں میں چُھپے وہ نایاب فائدے، جو بہت کم لوگ ہی جانتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ املی تو بہت کھائی ہوگی مگر کیا کبھی اسکے پتے کھائے ہیں؟ جانیں املی کی چھوٹی پتیوں میں چُھپے وہ نایاب فائدے، جو بہت کم لوگ ہی جانتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔