ڈینٹل سے لے کر مینٹل ہیلتھ تک ۔۔ جانیئے ناریل کا تیل استعمال کرنے کے وہ بہترین فوائد جو آپ کی صحت کے لیئے نہایت مفید اور کارآمد ہیں

آج تک، 1,500 سے زیادہ مطالعات ہیں جن میں ناریل کے تیل کو کرہ ارض کی صحت مند ترین غذاؤں میں سے ایک دکھایا گیا ہے۔ ناریل کے تیل کا استعمال اور فوائد اس سے کہیں زیادہ ہیں جو زیادہ تر لوگ سمجھتے ہیں، کیونکہ کھوپرا یا ناریل کا تیل ایک حقیقی سپر فوڈ ہے۔

ناریل کے فائدے:

منہ کی صحت کو بہتر بناتا ہے:

شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ ناریل کے تیل کو ماؤتھ واش کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے، یہ عمل سستے طریقے سے منہ کی صفائی کرتا ہے۔ یہ معمول کے ماؤتھ واش کے مقابلے میں منہ میں نقصان دہ بیکٹیریا یعنی ایس میوٹینز کی تعداد کو نمایاں طور پر کم کر سکتا ہے۔ یہ لورک ایسڈ کی اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی وجہ سے سمجھا جاتا ہے۔ ناریل کے تیل میں لورک ایسڈ تھوک کے ساتھ رد عمل ظاہر کرتا ہے اور صابن جیسا مادہ بناتا ہے جو کیویٹی کو روکتا ہے اور دانتوں کی تختی کی تعمیر اور مسوڑھوں کی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

الزائمر کی بیماری کی علامات کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے:

تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ دماغ دراصل گلوکوز کو پروسیس کرنے اور دماغی خلیوں کو طاقت دینے کے لیے اپنا انسولین بناتا ہے۔ مطالعے سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ الزائمر کے مریض کا دماغ اپنی انسولین بنانے کی صلاحیت کھو دیتا ہے، ناریل کے تیل سے نکلنے والے کیٹونز دماغی افعال کو ٹھیک کرنے میں مدد کے لیے توانائی کا متبادل ذریعہ بنا سکتے ہیں۔ اس لیئے کھانوں میں ناریل کے تیل کا استعمال آپ کو دماغی بیماریوں سے بچا سکتا ہے۔

یو ٹی آئی، گردے کے انفیکشن اور جگر کیلیئے:

ناریل کا تیل یو ٹی آئی (پیشاب کے انفیکشن) کے علامات اور گردے کے انفیکشن کو صاف کرنے اور بہتر کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ یہ بیکٹیریا پر لپڈ کوٹنگ میں خلل ڈال کر اور انہیں ہلاک کرکے قدرتی اینٹی بائیوٹک کے طور پر کام کرتا ہے۔
تحقیق سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ ناریل کا تیل براہ راست جگر کو نقصان سے بچاتا ہے۔

دل کی بیماری اور ہائی بلڈ پریشر کی روک تھام میں معاون:

ناریل کے تیل میں قدرتی چربی زیادہ ہوتی ہے، یہ سیر شدہ چربی نہ صرف آپ کے جسم میں صحت مند کولیسٹرول کو بڑھاتی ہے (جسے ایچ ڈی ایل کولیسٹرول کہا جاتا ہے) بلکہ ایل ڈی ایل خراب کولیسٹرول کو اچھے کولیسٹرول میں تبدیل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
اسکے علاوہ، جسم میں ایچ ڈی ایل کو بڑھا کر یہ دل کی صحت کو فروغ دینے اور دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

Coconut Oil Benefits In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Coconut Oil Benefits In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Coconut Oil Benefits In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   5993 Views   |   27 Dec 2022
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

ڈینٹل سے لے کر مینٹل ہیلتھ تک ۔۔ جانیئے ناریل کا تیل استعمال کرنے کے وہ بہترین فوائد جو آپ کی صحت کے لیئے نہایت مفید اور کارآمد ہیں

ڈینٹل سے لے کر مینٹل ہیلتھ تک ۔۔ جانیئے ناریل کا تیل استعمال کرنے کے وہ بہترین فوائد جو آپ کی صحت کے لیئے نہایت مفید اور کارآمد ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ڈینٹل سے لے کر مینٹل ہیلتھ تک ۔۔ جانیئے ناریل کا تیل استعمال کرنے کے وہ بہترین فوائد جو آپ کی صحت کے لیئے نہایت مفید اور کارآمد ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔