سینے کی جلن کیلیئے سیب اور انفیکشن کیلیئے ۔۔ جانیں 5 قدرتی گھریلو علاج، جو آپ کے اپنے باورچی خانے میں موجود ہیں

آپ کو معلوم ہوگا کہ صحیح غذا کا استعمال آپ کے معدنیات، وٹامنز اور غذائی اجزاء کی مقدار کو بڑھا سکتا ہے۔ لیکن کچھ غذائیں ایسی ہیں جو آپ کی روزمرہ کی سب سے پریشان کن پریشانیوں کو دور کرسکتی ہیں، جلن سے لے کر انفیکشن کی وجہ سے ہونے والے خارش تک۔
آئیے جانتے ہیں آپ کے کچن میں 5 کون سی ایسی قدرتی چیزیں موجود ہیں جو مختلف مسائل میں آپ کی مدد کر سکتی ہیں۔

سینے کی جلن کے لیے سیب:

ٹرگر فوڈز جیسے سوڈا، زیادہ چکنائی والا گائے کا گوشت، اور تلی ہوئی کسی بھی چیز سے پرہیز کرنا ایسڈ ریفلکس سے نمٹنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے، لیکن ایک غذا جسے آپ کو اپنی خوراک میں رکھنا چاہیے وہ ہے سیب۔ سیب میں پیکٹین ہوتا ہے، ایک گھلنشیل فائبر جو پیٹ کے تیزاب کو جذب کرنے میں واقعی بہت اچھا ہے۔ اسی لیئے سیب کو اپنی خوراک میں لازمی شامل کریں۔

پھولی ہوئی آنکھوں کے لیے کھیرا:

اپنی آنکھوں پر کھیرے کے ٹھنڈے ٹکڑے رکھنا سوجن کو کم کر سکتا ہے۔ کھیرے، خون کی شریانوں کو سکڑنے اور سوزش کو کم کرنے کا سبب بنتے ہیں۔ کھیرے کو چوتھائی انچ کے ٹکڑوں میں کاٹ لیں پھر 10 منٹ تک اپنی آنکھوں پر رکھیں، اس سے آپکو سکون مل گا۔

ماہواری کے درد کے لیے ادرک:

ادرک خون کے بہاؤ کو بہتر بنا سکتا ہے اور آپ کے پٹھوں میں سوزش کو کم کر سکتا ہے، بشمول بچہ دانی میں جہاں درد پیدا ہوتا ہے۔ درحقیقت، 2021 میں شائع ہونے والے ایک میٹا تجزیہ، جس میں کل 638 مطالعات کی اسکریننگ کی گئی، پتہ چلا کہ ادرک ماہواری کے درد کو دور کرنے کے لیے پلیسبو سے زیادہ مددگار ہے۔ لہٰذا، ادرک کی گرم چائے پینے کی کوشش کریں تاکہ آپ کے پیریڈز قابل برداشت ہو۔

خشک جلد کے لیے سمندری نمک:

آپ کو اپنے گھٹنوں، کہنیوں اور ایڑیوں پر کھردرے دھبوں کے علاج کے لیے کسی مہنگی سکن کیئر پروڈکٹ کی ضرورت نہیں ہے۔ گھر میں بنایا ہوا سمندری نمک کا اسکرب بھی کام کرے گا۔

سمندری نمک ایک اچھا ایکسفولییٹر ہے کیونکہ اس میں گاڑھے دانے ہوتے ہیں جو خشک جلد کو صاف کرنے میں اچھا کام کرتے ہیں۔ آپ کو صرف ایک کپ سمندری نمک کو آدھا کپ ہلکے مساج آئل میں ملانا ہے۔ لیکن اس اسکرب کو چہرے سے دور رکھنا بہتر ہے۔ سمندری نمک جلد پر سخت ہو سکتا ہے جس کے لیے زیادہ اسکربننگ کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

انفیکشن کے لیے ہلدی:

ہلدی میں مضبوط سوزش اور اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں، لہذا یہ شفا میں مدد کرسکتے ہیں۔ درحقیقت، تحقیق سے پتا چلا ہے کہ ہلدی بیکٹیریا کو بڑھنے سے روک سکتی ہے۔ اسلیے، اگر آپ کی دوائیوں کی کابینہ میں اینٹی بائیوٹک مرہم کم ہو رہا ہے، تو اپنے زخم یا کھرچنے پر تھوڑی سی ہلدی ڈالنے کی کوشش کریں۔ لیکن ہلدی صرف معمولی یا اوپری زخموں کے لیے استعمال کریں۔

Kitchen Mein Bemariyon Ka Hal

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kitchen Mein Bemariyon Ka Hal and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kitchen Mein Bemariyon Ka Hal to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1644 Views   |   10 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

سینے کی جلن کیلیئے سیب اور انفیکشن کیلیئے ۔۔ جانیں 5 قدرتی گھریلو علاج، جو آپ کے اپنے باورچی خانے میں موجود ہیں

سینے کی جلن کیلیئے سیب اور انفیکشن کیلیئے ۔۔ جانیں 5 قدرتی گھریلو علاج، جو آپ کے اپنے باورچی خانے میں موجود ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سینے کی جلن کیلیئے سیب اور انفیکشن کیلیئے ۔۔ جانیں 5 قدرتی گھریلو علاج، جو آپ کے اپنے باورچی خانے میں موجود ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔