Sago Dana Ke Fayde

Sago Dana Ke Fayde
Posted By:Nazia 501 Views
0 Comments Jun 28, 2022


سفید موتی جیسے دانے اور فوائد کسی خزانے سے کم نہیں جانیں ساگود دانے میں چھپے صحت کے ہزاروں فوائد اور اس کا استعمال ڈاکٹر بلقیس سے

ساگود دانہ گلوٹین فری ہوتا ہے اور یہ آپ کے لئےاتنا مفید ہے کہ آپ کو روزانہ کی بنیاد پر اسے اپنی غذا کا حصہ بنا لینا چاہیئے اور اگر اب تک آپ اس کے فوائد سے وافق نہیں تھے تو آج ہم آپ کو اس سکے حیرت انگیز فوائد اور استعمال بتائیں گے جس کے بعد آپ بھی اسے اپنی غذا میں شامل کرنے پر مجبور ہو جائیں گے تو چلیں پھر شروع کرتے ہیں۔

ساگود دانے میں چھپے فوائد اور ڈاکٹر بلقیس کا بتایا ہوا طریقہ استعمال

• ڈاکٹر بلقیس نے ایسے لوگوں کے لئے ساگود دانہ بہترین قرار دیا ہے جن کہ گھٹنوں میں تکلیف اور چلنے پھرنے اور بیٹھنے میں گھٹنوں سے آواز آتی ہے۔
• ایسے لوگوں کے لئے اس کا طریقہ استعمال یہ ہے کہ ساگود دانے کو پیس کر اس کا پاؤڈر بنانا ہے اور اس کا ایک چمچ نیم گرم دودھ میں ڈال کر سبح نہار منہ تین ماہ تک پیئیں گھٹنے کے مسائل ختم ہو جائیں گے۔
• بچوں کی ذہنی نشوونما ساگود دانے کے زریعے بے حد ضروری ہے بچوں کو اس کی کھیر بنا کر دیں دودھ میں پکا کر شہد ملا کر اور ساتھ کاجو یا بادام اور پستہ ملا کر یہ بچوں کو کھلائیں۔
• ایک گرین ٹی کا پیکٹ لیں اسے کھول کر پیالے میں نکالیں اور اسے اچھی طرح ہاتھ سے مسل لیں، اب اس میں ایک چمچ پسا ہوا ساگود دانہ لیں اور اسے ایک کپ نیم گرم پانی میں ڈال کر پکس کریں، اب اس کو چھان کر اس کا صرف پانی گرین ٹی میں شامل کریں اس میں ایک چمچ جیلی پاؤڈر شامل کریں یہ ماسک کی شکل اختیار کر جائے گا، اسے چہرے پر لگا لیں اور کچھ دیر بعد چہرہ دھو لیں۔
• یہ ماسک آپ کی اسکن کو ایکسفولیٹ کرے گا آپ کے چہرے کو صاف شفاف بنائے گا اور ارجنٹ فیشل کے طور پر کام کرے گا۔
• ساگود دانےکو دودھ میں پکا کر روزانہ استعمال کرنے سے ہڈیاں مضبوط ہوں گی دماغ تیز ہوگا جسم تندرست ہوگا اور آپ صحت مند رہیں گے اس کئے روزانہ دودھ میں ساگود دانہ پکا کر استعمال کریں۔

In Dr Bilquis Tips section you can check Sago Dana Ke Fayde in most easiest way. Find Sago Dana Ke Fayde in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Sago Dana Ke Fayde totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Sago Dana Ke Fayde.

Relevant Totkay

Reviews

Comments