مجھے رس گلا کیوں نہیں دیا۔۔ رس گلوں کے لئے شادی میں خوفناک لڑائی کی ویڈیو وائرل

شادی بیاہ میں کھانے کے ساتھ میٹھا رکھنا عام رواج ہے۔ خاص طور پر بھارت اور پاکستان میں روایتی میٹھا جیسے کہ مٹھائی یا کھیر وغیرہ رکھ کر مہمانوں کی خاطر تواضع کی جاتی ہے۔ لیکن کوئی اس میٹھے کے پیچھے لڑ سکتا ہے وہ بھی اس قدر کہ اپنی جان سے ہی ہاتھ دھو بیٹھے۔ اہسا واقعہ آپ نے شاید ہی کبھی سنا ہو لیکن بھارت کے شہر آگرہ میں یہ افسوسناک واقعہ پیش آچکا ہے۔ وہ بھی محض رس گلوں کی وجہ سے۔

آگرہ میں دو بیٹوں کی شادی کی تقریب کا اہتمام کرنے والے باپ کے گھر یہ حادثہ ہوا جب شادی کی تقریب جاری تھی اور مہمان کھانا کھا رہے تھے تو مہمانوں کے دو گروپوں کے درمیان ہاتھا پائی ہو گئی۔ دعوت میں 'رسگلہ' کو میٹھے کے طور پر پیش نہ کرنے کی وجہ سے، گرما گرم بحث جلد ہی دونوں گروپوں کے درمیان مکمل جھگڑے میں بدل گئی۔ ایک رپورٹ کے مطابق دونوں گروپوں کے مہمانوں نے ایک دوسرے پر کھانے کی پلیٹیں پھینکنا شروع کر دیں۔ اور جلد ہی یہ ہاتھا پائی کے تبادلے میں بدل گئی جس کے دوران مہمانوں میں سے ایک کو چاقو مارا گیا جس سے اس کی موت واقع ہو گئی۔

آگرہ پولیس کچھ دیر بعد جائے وقوعہ پر پہنچی اور میت کو پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا۔ پولیس سپرنٹنڈنٹ ستیہ جیت گپتا کے مطابق متوفی کی شناخت سنی کے طور پر کی گئی ہے۔ ان کی عمر 20 سال تھی۔ آگرہ پولیس کی فرانزک ٹیم نے جائے وقوعہ کا دورہ کیا اور ضروری نمونے لیے اور ثبوت کے طور پر چند اشیاء اکٹھی کیں۔ متاثرہ کے اہل خانہ نے اس سلسلے میں پہلے ہی مقدمہ درج کرایا ہے۔ اور پولیس نے کہا کہ وہ ضابطے کے مطابق پیش قدمی کر رہے ہیں۔

Fighting Over Rus Gulla In Wedding Ceremony Video Viral

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Fighting Over Rus Gulla In Wedding Ceremony Video Viral and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Fighting Over Rus Gulla In Wedding Ceremony Video Viral to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   957 Views   |   21 Nov 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

مجھے رس گلا کیوں نہیں دیا۔۔ رس گلوں کے لئے شادی میں خوفناک لڑائی کی ویڈیو وائرل

مجھے رس گلا کیوں نہیں دیا۔۔ رس گلوں کے لئے شادی میں خوفناک لڑائی کی ویڈیو وائرل ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ مجھے رس گلا کیوں نہیں دیا۔۔ رس گلوں کے لئے شادی میں خوفناک لڑائی کی ویڈیو وائرل سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔