باپ روتا رہا اور بیٹی ناچتی رہی ۔۔ شادی کے موقع پر لڑکی کی ایسی حرکت پر سوشل میڈیا صارفین بھڑک اٹھے، وائرل ویڈیو

فی الحال، پاکستانی شادیوں نے ایک نیا اور غیر معمولی موڑ لیا ہے جہاں زیادہ تر دولہا، دلہن اور دیگر افراد اپنی شادی کی تقریبات کو وائرل کرنے کے لیے اضافی کوشش کرتے ہیں۔ وائرل یا اسراف والی شادیوں کو بڑے پیمانے پر ضروری چیزوں کے لیے جانا جاتا ہے جیسے ٹاپ ڈانس کی نمائش جس کا مقصد سوشل میڈیا کے ناظرین کی توجہ حاصل کرنا، شاہانہ اور مہنگے شادی کے سیٹ اپ، پیسوں کی بارش، شادی کی اعلیٰ رسومات اور جذباتی رونا۔

حال ہی میں، ایک شادی کا ایک کلپ سوشل میڈیا پر گردش کر رہا ہے جس میں ایک دلہن کی اوور ٹاپ ڈانس پرفارمنس کے ساتھ ساتھ اس کے والد کے جذباتی رونے کو بھی دکھایا گیا ہے۔ ویڈیو میں دلہن بالی ووڈ کے ایک مشہور گانے پر اپنے بھرپور جذبات کے ساتھ رقص کر رہی ہے جب کہ اس کے والد جذباتی طور پر اس کے ڈانس کے بیچ میں رونے لگے۔ دلہن نے باپ کے جذبات دیکھ کر بھی رقص نہیں چھوڑا۔

دلہن کی وائرل ویڈیو کو عوامی سطح پر شدید تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے۔ لوگ اس کے دیوانے ڈانس پر مزاحیہ تبصرے بھی کر رہے ہیں۔

سوشل میڈیا صارفین کہہ رہے ہیں کہ 'بیٹی کے برے ڈانس پر باپ رو رہا ہے'۔ ایک صارف نے لکھا کہ 'والد کو روتا دیکھ کر بھی اس نے ڈانس کرنا کیوں بند نہیں کیا؟'۔ ایک اور صارف نے لکھا، 'دِکھ رہا ہے کہ وہ اپنے والد کو ڈانس جاری رکھنے کے لیے پیچھے دھکیل رہی ہے'۔ کچھ کا موقف تھا کہ 'دلہن اپنی خوشی میں اتنا مگن ہے کہ اسے زندگی میں باپ کی قدر کا احساس تک نہیں ہے'۔

والد کے جذبات دیکھتے ہوئے بھی مداح دلہن کو ڈانس جاری رکھنے پر ٹرول کر رہے ہیں۔ انہوں نے اس کے رقص کے انداز پر بھی تنقید کی۔

Dulhan Baap Ke Rone Per Nachti Rahi

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Dulhan Baap Ke Rone Per Nachti Rahi and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Dulhan Baap Ke Rone Per Nachti Rahi to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   19549 Views   |   23 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

باپ روتا رہا اور بیٹی ناچتی رہی ۔۔ شادی کے موقع پر لڑکی کی ایسی حرکت پر سوشل میڈیا صارفین بھڑک اٹھے، وائرل ویڈیو

باپ روتا رہا اور بیٹی ناچتی رہی ۔۔ شادی کے موقع پر لڑکی کی ایسی حرکت پر سوشل میڈیا صارفین بھڑک اٹھے، وائرل ویڈیو ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ باپ روتا رہا اور بیٹی ناچتی رہی ۔۔ شادی کے موقع پر لڑکی کی ایسی حرکت پر سوشل میڈیا صارفین بھڑک اٹھے، وائرل ویڈیو سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔