السی کے نقصانات - اگر آپ بھی السی کے بیج کھاتے ہیں تو پہلے جان لیں اسکے وہ نقصانات جن سے سب ناواقف ہیں

ویسے تو السی کے فائدے گوشت سے بھی زیادہ ہیں، کیونکہ ان بیجوں میں وٹامنز، معدنیات، پروٹین، فائبر، اومیگا 3 فیٹی ایسڈ، تھامین، آئرن، کاپر اور دیگر اہم جُز پائے جاتے ہیں جو دماغ کی نشوونما، مدافعتی نظام اور میٹابولزم کو بوسٹ کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

ایک طرف السی کے جہاں بے شمار فائدے ہیں وہیں اسکو صحیح مقدار میں استعمال نہ کرنا نقصانات بھی پیدا کرسکتا ہے، آئیے جانتے ہیں یہ کب اور کیسے منفی طور پر اثرانداز ہوتے ہیں۔

الرجک رد عمل:

السی کے بیج کچھ لوگوں میں الرجک رد عمل کا سبب بن سکتے ہیں، خاص طور پر وہ لوگ جن کو سانس لینے میں دشواری ہوتی ہے یا پھر دھول مٹی سے الرجی ہوتی ہے۔

ہاضمے کے مسائل:

السی کے بیجوں میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو ہاضمے کی تکلیف کا باعث بن سکتی ہے، جیسے اپھارہ، گیس اور ڈائریا۔

ہارمونل اثرات:

السی کے بیج میں lignans نامی مرکبات ہوتے ہیں جو ایسٹروجنک خصوصیات رکھتے ہیں۔ یہ ان خواتین کے لیے مفید ہے جو مینو پاز سے گزر رہی ہیں البتہ ان کے لیے نہیں جو حاملہ ہیں۔

سائینائیڈ کا مواد:

ان بیجوں میں کم مقدار میں سائینائیڈ ہوتا ہے، جو ممکنہ طور پر زہریلا مرکب ہے۔ تاہم، ان بیجوں میں سائینائیڈ کی مقدار مناسب مقدار میں کھانے پر ہمارے لیے نقصان دہ نہیں ہوتی۔

آکسیڈیٹیو رینسیڈیٹی:

السی کے بیجوں میں پولی ان سیچوریٹڈ چکنائی زیادہ ہوتی ہے، جو گرمی، روشنی یا ہوا کے سامنے آنے پر آکسیکرن اور گندگی کا شکار ہوتے ہیں۔ اس سے بچنے کے لیے، السی کے بیجوں کو ٹھنڈی جگہ پر رکھیں اور خریداری کے چند مہینوں کے اندر استعمال کریں، لمبے عرصے تک ان کو سٹور کرکے استعمال نہ کریں ورنہ قدرتی طور پر ان میں سے نمی اور آئل کا اخراج ہوتا ہے جو غذا کے طور پر مفید نہیں ہوتا۔

Alsi Ke Beejon Ke Fayde Aur Nuqsanat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Alsi Ke Beejon Ke Fayde Aur Nuqsanat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Alsi Ke Beejon Ke Fayde Aur Nuqsanat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   1 Comments   |   5736 Views   |   04 Oct 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

یہ مضمون نے میری علمی جانکاری میں اضافہ کیا کہ السی کے مصرف سے کتنا بڑھتا ہے، اور جو احتیاطی تدابیر اسے استعمال کرتے وقت لینی چاہئیں۔

  • Bisma, Multan

السی کے نقصانات - اگر آپ بھی السی کے بیج کھاتے ہیں تو پہلے جان لیں اسکے وہ نقصانات جن سے سب ناواقف ہیں

السی کے نقصانات - اگر آپ بھی السی کے بیج کھاتے ہیں تو پہلے جان لیں اسکے وہ نقصانات جن سے سب ناواقف ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ السی کے نقصانات - اگر آپ بھی السی کے بیج کھاتے ہیں تو پہلے جان لیں اسکے وہ نقصانات جن سے سب ناواقف ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔