Wo Adaten jo Aap Ke Husn Ke Dushman Hen

وہ عادتیں جو آپ کے حسن کی دشمن ہیں
خواتین کی نازک جلد کو بہت زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے ، ذرا سی لاپرواہی ان کے حسن کے لیے نقصان دہ ثابت ہوسکتی ہے ۔ بعض خواتین ویسے تو اپنی جلد کا بہت خیال رکھتی ہیں ، لیکن کچھ منفی عادات کی بناء پر اپنی جلد کونقصان پہنچاتی رہتی ہیں ۔ یہ منفی عادات ایک طرف آپ کی منفی بدن بولی کی عکاسی کرتی ہے تو دوسری طرف آپ کے اچھے بھلے روپ کو بھی براہ راست متاثر کرہی ہوتی ہیں ۔ ذیل میں ان عادات پر قابو پانے کے لیے کچھ اہم چیزوں کی نشاندہی کی جارہی ہے ۔

ہونٹ چبانا :
بہت سی خواتین لاشعوری طور پر ہونٹ چبانے کی عادت میں مبتلاء ہوجاتی ہیں ۔ گرمی کے دنوں میں جب ہونٹ خشک ہونے لگتے ہیں تو وہ انہیں چبانے کے ساتھ ان پر بار بار زبان پھیرنے لگتی ہیں جس سے ہونٹ موٹے ہو کر بدنما نظر آنے لگتے ہیں ۔ اس عمل سے ہونٹو ں پر پپڑی سی جمنے لگتی ہے ۔ ڈاکٹر اس ضمن میں خواتین کو ہونٹ ملائم رکھنے کے لیے کسی اچھی کریم یا پیٹرولیم جیلی کے استعمال کی ہدایت دیتے ہیں ۔ خاص طور پر خواتین کو چاہیے کہ رات میں سوتے وقت ہونٹوں پر کوئی اچھی سی کریم لگا کر سوئیں ۔ دن میں جب بھی گھر سے باہر جائیں تو انہین چاہیے کہ وہ ہونٹوں کی تازگی کوبرقرار رکھنے کے لیے کسی معیاری لپ اسٹک یا گلوس کا استعمال کریں ۔

چہرہ رگڑ کر پونچھنا :
جن خواتین کی جلد زیادہ چکنی ہوتی ہے وہ چہرے کو بہت رگڑتی ہیں ۔ ڈاکٹر کہتے ہیں کہ چہرے کی جلد کو حد سے زیادہ رگڑ نا نقصان دہ ہوسکتاہے ۔ اگر چہرے پر مہاسے اور دانے ہوں تو وہ چھل جاتے ہیں اور ان میں سوزش ہونے لگتی ہے ۔ بعض اوقات ایسا ہوتا ہے کہ چہرہ زیادہ زور سے پونچھنے سے جلد کے نیچے خون کی باریک نسیں بھی متاثر ہوجاتی ہیں اور زخم پیدا ہونے کا اندیشہ ہوتا ہے ۔ اس لیے جب چہرے کو صاف کیا جائے تو اس بات کا خیال رکھاجائے تو رومال یا ٹشوپیپر نرم ہو اور اسے نہایت آہستگی سے استعمال کیا ۔ بہتر ہوگا کہ کسی معیاری صابن سے چہرہ دھولیا جائے ۔

میک اپ کے پرانے برش :
چہرے کی صفائی کے دوران خواتین گندے ٹشوپیپر استعمال کرنے سے اجتناب کرتی ہیں ، لیکن میک اپ کے لیے لاشعوری طور پر پرانے برش یا اسفنج استعمال کررہی ہوتی ہیں ۔ اس سے چہرے کی جلد چھل جاتی ہے اور سوزش ہونے لگتی ہے ۔ جلد کی حفاظت کے لیے نئے برش اور اسفنج کا استعمال کریں اور ان پر فاؤنڈیشن لگالیں ، برش کوہر ہفتے تبدیل کرتی رہا کریں ۔ اسفنج کو دوبارہ استعمال کرنے سے پہلے ان کا صاف کرنا نہایت ضروری ہے ۔

ناخن رگڑ کر صاف کرنا :
ناخنوں کو صاف کرنے کے لیے بعض خواتین انہیں کھرچنے لگتی ہیں ، جو بہت خراب عادت ہے ، اس سے نہ صرف یہ کہ ناخنوں کی چمک جاتی رہتی ہے بلکہ یہ کمزور بھی ہوجاتے ہیں اور اصل بات یہ ہے کہ ناخن کو بار بار صاف کرنا ضروری نہیں ہے ۔ نیل پالش صاف کرنے کے لیے دست یاب کیمیکل استعمال کیے جائیں اور ناخنوں کے سوکھنے پر ان پر پھر سے پالش لگالی جائے ۔

فون کا بہت زیادہ استعمال :
فون کے زیادہ استعمال سے بھی ہماری جلد متاثر ہوتی ہے ایسی خواتین جو بہت زیادہ موبائل فون استعمال کرتی ہیں ، ان کے کان کے قریب مہاسے ہونے لگتے ہیں ۔ ٹیلی فون کے ریسیو سے بار بار رگڑ لگنے کی وجہ سے جلد متاثر ہونے لگتی ہے چنانچہ فون کے ریسیو ر کو تھِنر سے صاف کرتے رہیں ۔

Wo Adaten jo Aap Ke Husn Ke Dushman Hen - Habits are a set of patterns that a person follows in their daily routine. These habits include not only eating but using certain items and doing stuff that can be cause of good for your health and beauty and may be some of these habits may be harmful to your health and beauty. However knowing about the good habits that can be helpful to your beauty is right of every women, so let’s here come to know the 9 most important habits that can help to increase your beauty.
By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    3 Comments    |    28825 Views    |    07 Apr 2017

Comments/Ask Question

Very nice

Nov 02, 2016 Maria khan Islamabad

Chef plz bataye k microwave me kabab brown keo nahi hote

Nov 02, 2015 Faraz ahmed Karachi

Hi, ap ka ye article parh kr boht acha laga ye buri adat waqai main boht c khawateen main ye adat pai jati hai otherwise article parh k boht acha laga

Nov 05, 2014 Adeeba Mushtaq Attock

Read Blog about Wo Adaten jo Aap Ke Husn Ke Dushman Hen and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (Wo Adaten jo Aap Ke Husn Ke Dushman Hen) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.